|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
sziasztok szmore mizu veled? szuksegem lenne 4 darab alufelnire az 1.5 os mazdamhoz 15 os meret erdekelne nyari gumival egy pontos meretet tudna nekem adni valaki ? lyuk meret stb .... surgos ha valakinek van jo arba meg is vennem persze ha jol is nez ki :)
|
Pe-pe!
Én a tavaly cseréltem ki kompletten a 4db lengéscsillapítómat porvédővel. Sachs-ot vettem mindenből, gázosat mert azt ajánlották nekem. A porvédőn megmondom őszintén, hogy kissé meglepődtem. Ugyanis a sachs porvédő, ami az én 1,5-osömhöz volt elérhető, alulról nem zár. Feltételezem, hogy direkt van így, mert csak nem buta emberek dolgoznak a sachs-nál ha már egyszer így tervezték. De szó ami szó meglepődtem, hogy így van. A régi gyári porvédő teljesen rászorult a lengéscsillapítóra úgy, hogy teljesen légmentesen védte a mozgó részt. Nos a sach porvédő csak felülről zár teljesen és amikor leengeded az autót, akkor "túlnyúlik" a porvédő az alulsó részen és szoknya szerűen körül veszi a védendő részt, de nem zár légmentesen. Szal nekem most ez van. Más típusról nincs tapasztalatom. Bocs, hogy nem fogalmaztam szakszerűen, remélem érted, amit mondani akartam.
|
Szmore!
Ha megvagy a szimering cserével, várom az infókat! Nagyon köszi!
Üdv.
|
Hú mennyi komment!
Megoldódott az alapjárat problémám! Nem kellett semmit sem cserélni! Annyi volt a baj oka, hogy amikor szétszedtem a pillangószelepházat akkor ugye az össze piszkot, lerakódást kitakarítottam, így a teljesen tiszta nyitott pillangószelep mellett is szivott a motor levegőt és nem csak az alapjáratmotoron (asszem ez a neve) keresztül! Mert eddig ugye a piszkos pillangószelep teljesen légmentesen le tudott zárni elötte! Valószínű hogy már egyszer a gyárihoz képest is lett utánaállítva amikor már volt rajta piszok!
Szóval a megoldás annyi hogy utána kellett állítani az alapjáratnak, azóta hibátlan!
|
Érdekes alakul az alapjáratom, ami annyit jelent hogy hidegen 2000-2200 ford/perc, melegen pedig 1500, de van hogy lemegy 1000 is! Nem nagyon értem a dolgot, eddig meleg motornál 750-es fordulat volt stabilan! A multkor szétszedtem a pillangószelepet mert annyi szennyeződés volt lerakódva rajta hogy ragadt, nehéz volt megindítani a pillangószelepet! Ezután nem volt nálam a kocsi kb egy hétig, amikor mentem érte akkor éppen töltötték az akksit mert lemerítették! Csináltam egy computer-resetet rajta, de nem javult meg a dolog! Ezek után lehúztam a légmennyiségmérő csatiját, első indításkor egyből leállt a motor, másodikra beállt asszem 1000-es fordulatra, utána visszedugtam a csatit és ismét 1500-as volt az alapjárat! Kérdem én, azzal hogy szétszedtem és kitakarítottam a pillangószelepet okozhattam ilyen problémát? Holnap kitakarítom a légmennyiségmérőt, hátha csak piszkos és ez megoldja a problémát!
|
sdavid007: Ott nincs digitális jel. Ha minden igaz +12v és -12v mozgatja a motort. Az egyik fel a másik le. Nekem sem működött a jobb első ablak. Szétszedtem az ajtót és megmértem, hogy kapcsoláskor rajta van e a feszültég. Rajta volt, de valmiért szorult a motor. Egy 12v-os táppal is megvezéreltem, de arra sem akart megmozdulni. Aztán kínomba összeszereltem az ajtót. ( A motort konkrétan nem szereltem ki a bovdenek miatt, csak lelazítottam a csavarjait és ott lógott.) A végén érdekes módon mégis jó lett. Valószínüleg beragadt valami a motorban és emiatt nem indult el. Leht meg kellene kopogtatni a emelő motort.
Cserélt már valaki komlett lengéscsillapító porvédőt?? Milyent érdemes venni??
|
közben megtudtam, hogy sima analóg jelent nyom ki, nem bus rendszeres, csak azért van az a bonyi elektronika benne, hogy az auto lehúzás felhúzás menjen.
|
sziasztok!
Elmentem ablakemelő kapcsoló ügyben egy mazda szalonba és olyan árat mondtak, hogy 4x visszakérdeztem.
Kivettem a kapcsolót és elég érdekesen néz ki, nem úgy, ahogy gondoltam. Azt meg tudja valaki mondani, hogy ez a cucc az ablakemelők felé digitális jelet továbbít vagy szimplán a 12v-t kapcsolgatja?
Köszi előre is!
|
Nincs mit, ott segítünk ahol tudunk!
|
Sziasztok!
Köszi az infókat!
Most egyenlőre marad a gyors megoldás, ami egy pvc szerű műanyag cső lesz, de már készítetem az alu csővet!
Xejbo nálam is az a megoldás lesz, mint nálad.
Átmérő elvileg 60-ról 76-ra kell, legalábbis ezt mértük.
Xejbo, Jericho köszi az infókat!!!
Örök hálám fiúk!!!
|
Szia oort!
Az enyém 1.8-as volt és ezt vettem bele, csövek nem jártak hozzá: Vízhűtő: Nissens Ref.no. 62382A
Innen vettem és a tiédhez is hoz fel hűtőket: http://www.kovacsauto.hu/
/Bal oldalt webáruház, majd autóalkatrész katalógus, mazda, 323 F V (BA), Z5DE motoros, motor részben Hűtők/
Üdv ÉNRG
|
Én így oldottam meg anno:
De az is lehet hogy neked nem ilyen légmennyiségmérőd van, akkor viszont így lehet megoldani, vagyis igy is (By Cici):
|
Hali Regu.
Itt a portalon találsz a praktikákon belül olyat ,hogy KN légszűrő beszerelés. A Tied lehet nem KN(nemtom),de a koncepció gondolom hasonló.Onnan kinézheted ,hogyan is kell nagyjából felszerelni. Igaz azt nem írtad,hogy betét e vagy direkt. Gondolom direkt-azért a betétszűrővel csak boldogulnál :-)
Átmérőkre már nem emlékszem-mérd meg és ha kell szűkítő akkor akármelyik tuning boltban tudsz szerezni.
Jerico voltam!
Szép tavaszt mkinek!
BÉKE!
|
Sziasztok.
Vettem egy sportlégszűrőt, és egy kis help kellene.
Láttam, hogy a régi helyére kell berakni az újat, de nem tudom, hogy a régibe kötött vezetékeket, hova kellene rakni!
Valaki, akinek ilyen már az autója, az tudna segíteni kicsit?
Meg kell-e valami átkötő cső?Ha igen mekkora átmérőjű?
S.O.S. válaszokat várok :))
Köszi!
|
Hali!
Felháboríó esemény történt! Tönkre ment a bal oldalon lévő ablakemelő kapcsolóm. Se ki, se be. Egy ilyen modulra vágyom. Hátul nincs elektromos ablakemelőm, erősödjenek csak az utasok. Tehát olyan kéne, amin csak a pilóta és az anyós oldali kapcsoló található, valamint az anyós ablak blokkoló :) ez a legegyszerűbb 3 kapcsolós rendszer, nem 5, nem6, de nekem mégis tönkre ment. Nem csak az elektronika kéne, a hozzá tartozó gombok is. Van valakinek egy ilyen működő képes eladóban? Esetleg aki a hátsókat is elektromosra varázsolta és megmaradt, vagy ilyesmi.
mail.david.sik@gmail.com-on elér a kedves érintett.
Előre is köszönöm!
További napsütéses szép napot!;)
|
fotengely szimmeringet a kozeljovoben tervezek cserelni , utana be tudok szamolni rola..
a fustoles erdekes kerdes. meggyozodesem, hogy a v6os is szimmeringes, mer elharapja az olajat..de korantsem fustol annyit mint az egyotos, sot nagysagrendekkel kevesebbet. lehet, hogy a hidegenfustolesnek van mas oka is..de en eddig meg nem talaltam meg...
homerseklet jeladot szinten csak a v6ban csereltem, az egyotost nem tudom.
|
Sziasztok.
Nem tudja valaki hogy mi a pontos cikkszámai a hűtőradiátornak és a két csőnek ja és a hőmérséklet jeladóknak. ( 1995, 1.5 BA-Z5DE motor) (Laci te aszem rendelél egyszer radiátor.)
Itt a jó idő nekiállnék kicserélni, de a rajzokból nme teljesen egyértelmű nekem. :S Rosszat rendelni meg nme akarok.
Ki lesz cserélve a radiátor (2 hegesztés után is csepeg így már nem szarakodnék vele többet) meg a csöveki mert már öregek.... Ha már ott vagyok akkor cserélném a műszerfalhoz menő NRC-t is , de legutóbb is szart adtak az UNIXnál, így már bennük nem bízom. Ráadásul az eladó srác két egyforma vízcsövet tett le elém az asztalra azzal ,hogy ez bizony jó lesz nekem.....
Mire mondtam hogy ez ugyan nem mert csak az egyik jó (alsó), a másik nem ilyen. Először hülyének állított be mert "a számítógépes adatbázisa azt mutatja hogy ez jó!" A marharépa csak akkor hitte el hogy nme jól mutatja a mágikus rendszere mikor kivittem a parkolóig és mutattam neki.
Pe-Pe: A füstülésre szerintem csak a szelepszér szimmering csere a megoldás. Szerviztől függően 50 ezer fölött körül van.
Ha valaki tud olcsóbbat az engem is érdekelne, mert míg hideg van addig az udvarunk úgy néz ki mint valami horrorfilbeli táj. tiszta szürkés-fehér füst hömpölyög a füvön.
Köszi előre is !
Üdv Zoli
|
Sziasztok
Reggeli hideg motoros indításnál a füstölésre volt már itt valakinek konkrét megoldása, hogy mit kell cserélni, vagy felújítani?
|
Szia Xejbo!
Egyenlőre úgy néz ki hogy melóznom kell. Ezért nem is jelentkeztem még. Ha változik és nem kell menni melózni, akkor természetesen ott a helyem!
/Természetesen kis talira a kis Mazdával mennék. /
Üdv ÉNRG
|
nekem a v6ban bosch volt vasarlaskor, eg es fold a kulondbseg miota a sajatja van benne
|
[4574-4555] [4554-4535] [4534-4515] [4514-4495] [4494-4475] [4474-4455] [4454-4435] [4434-4415] [4414-4395] [4394-4375] [4374-4355] [4354-4335] [4334-4315] [4314-4295] [4294-4275] [4274-4255] [4254-4235] [4234-4215] [4214-4195] [4194-4175] [4174-4155] [4154-4135] [4134-4115] [4114-4095] [4094-4075] [4074-4055] [4054-4035] [4034-4015] [4014-3995] [3994-3975] [3974-3955] [3954-3935] [3934-3915] [3914-3895] [3894-3875] [3874-3855] [3854-3835] [3834-3815] [3814-3795] [3794-3775] [3774-3755] [3754-3735] [3734-3715] [3714-3695] [3694-3675] [3674-3655] [3654-3635] [3634-3615] [Korábbi] [Archívum]
| |