Hibaanalízis- 4. A kormánymű hibái
Jopi 2005.12.06. 14:49
Hopsz kicsit lemaradtam a hibaanalízisekkel (az uccsót júnisuban írtam)....bocsi....de itt a 4. rész, ami a kormánymű hibáival foglalkozik...
Nehezen forgatható a kormánykerék
--kicsi a hézag a kormányműben --kicsi a kormányrudak gömbcsuklóinak hézaga --túl szoros a függőcsapszegek csapágyazása --elgörbült a kormányoszlop --elgörbültek az összekötőrudak --nem megfelelő az első kerekek dőlése --túl kicsi vagy nem azonos a levegőnyomás az első kerekek gumiabroncsaiban
Nem tartja az adott irányt a gépkocsi
--rossz a kerekek kiegyensúlyozása --kopottak a kerékcsapágyak --túl kicsi vagy nem azonos a levegőnyomás az első kerekek gumiabroncsaiban --nem megfelelő az első kerekek összetartása --nagy a kormánymű holtjátéka --nagy a függőcsapszegek csapágyazásának a hézaga --nagy a gömbcsuklók hézaga
Nagy a kormánykerék holtjátéka
--nagy a kormánymű holtjátéka --nagy a gömbcsuklók hézaga --nagy az első kerék csapágyaknak a hézaga --nagy a függőcsapszeg csapágyainak a hézaga --meglazultak a kormányoszlop vagy a kormánymű felerősítő csavarjai
Menet közben beremegnek az első kerekek
--túl alacsony vagy nem azonos a levegőnyomás az első kerekek gumiabroncsaiban --nem megfelelő az első kerekek összetartása --nem megfelelő az első kerekek dőlése --nagy a kormánymű holtjátéka --nagy a gömbcsuklók hézaga --nagy az első kerékcsapágyak hézaga --nagy a függőcsapszeg csapágyazásának hézaga --elgörbültek vagy sérültek a keréktárcsák --nincsenek kiegyensúlyozva a kerekek --rosszak a lengéscsillapítók --meglazult a kormányoszlop vagy a kormánymű felerősítése
Az 5. részben "A fékrendszer hibái"t ismertetem veletek!
Forrás: http://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/
|