Back to Bussiness...
Szal a Bio izéhez semmi extra nem kell.
Javasolom a fokozatos etanol dusitást, fél tank benzinre szépen lassan kezgy el tankolni E85-öt ahogy fogy az üzemanyag (ügyebár pár tankolás után majdnem teljesen tiszta szesszel fogsz menni).
Az én ECU-m pár kilométer után hozzállt és semmi gondja vele, az elején egy kicsit rángatott. Fogyasztás megugrott valamelyest, de pontosan nem tom, sajna a megnövekedett nyomaték és lóerö miatt élvezettel nyomtam tövig a pedált :))
Lámpa:
A 100W-os rally izzókat betiltanám. A müanyag foncsort (mint a miénk is) a tetejétöl kezdve szépen szétégeti !!!!
A drága "+ 50%" illetve "+30%" , stb. lószarokat sem ajánlom senkinek, a Xenon gázzal töltött izzó pedig egész egyszerüen képzavar ! Hagyományos izzóban az izzószál világít és nem a gáz, legföbb funkciója a gáznak hogy izzás közben meggátolja az izzószál eloxidalódását ezzel megakadályozván a 0.1 másodperces elfüstölését...
Xenon: Én anno 14E forintért vettem a szettet, valami noname-s kezdö csomagot, 35W-osat.
Két különbözö szinhömérsékletü fejjel próbáltam :
6000K-es , kicsit kékes --> kiszed a rendör , szétbassza az agyadat a tereptárgyak béna szine ( kék a fü az útszélen...) , valamint nem látsz vele semmit, föleg esöben a kivilágitatlan biciklist nem.
4300K-es, tökéletes, teljesen fehér, maximálisan kontrasztosan világít vele a lámpa, esöben is zsírkutya, mindenkinek ezt ajánlom !
Tom.
2010.05.20. 13:14
szmore
az ugy van, hogy kicsvarod az "ajtot", es lehuzod a szuro kozepet.. a ket oldalso szuronek van bepattano laba, az ugy jon ki. utana meg ugyaugy vissza. ha lehet kesztyuben dolgozz, mer az atkozott muanyag szetvagja az ujjad..gaaz. en durvan egy honapja csereltem..
6k-s xenon felett javaslom..+30%-os izzok zurosek..mi nem a legcuccosabb cuccot forgalmazzuk, latni is lehet vele, de semmi extra. a feher kocsiban viszont az egebaszott draga bosch jegfeher halogenek vannak, orbitalis penzert es asse vilagit extrat.
szmore voutam
2010.05.20. 12:52
Pe-pe
Én még nem cseréltem ezért az lenne a kérdésem, hogy ez a rajz jó?
Tényleg 3 db szűrőből áll. A 323 F témák között olvastam meg néztem a képeket. Ott azt írtátok, hogy a fehérbe lehet rakni szűrőt. Na most nekem fehér van, de ehez nem szedtem szét a kesztyűtartót. Alúl elvileg hozzá tudtam férni és kiszedtem a kétcsavarral rögzített műanyag lemezt (ajtót vagy micsodát). Az lenne a kérdés, hogy azon a kis nyillásonj kell feltömködni a szűrőket az ábra szerint?
Ha ez így van akjkor ezzel a kis pdf képpel ki lehetne egészíteni a pollenszűrő csere témát.
2010.05.20. 10:15
Pe-pe
Találtam egy kis érdekességet a pollenszűrő cseréhez.
Regu: www.xenonakcio.hu/index2.html én 2 éve rendeltem innen és tökéletes 6ezres és 55W-os a tompitottom és a reflektorom is! a 8ezres nagyon kék! sokkal többet ér mint a +30%os szarok!
janika: nem tudom mikor mert el vagyok havazva a munkával! de rövidesen: Bocsi
2010.05.19. 02:55
Jerico
Hali Regu!
6-8K sztem!
Nekem is olyen "exra"fényű akármi van bent,de valóban a helyzetjelző SMD ledhez képest elég sárgácska...Most nekem nincs xenonra keret,de majd egyszer...
Tényleg világít a hamutartó!Eddig nem is figyeltem.Most azt is cserélhetem kékre.Valaki tudja milyen izzó leledzen ottan?
Kíváncsiságból engem is érdekelne ez a bio izével való tankolás Tom.Milyen változtatások szükségeltetnek a mazdin?Mennyire jön ki a fogyi?stb.
Tom, engem is érdekelne, hogy csak simán ilyet tankoltál, vagy kell e valami szerkezet a kocsiba.Sokan azt írták(más oldalakon), hogy kellett venniük valami kis kütyüt, amivel megy az autó E85-el.
Érdekelne, hogy neked a mazda simán ette?És igaz, hogy jobban megy az autó?Kb mennyivel eszik többet?
Válaszod előre is köszönöm.
Üdv: regulator
2010.05.15. 09:53
yellow
hi!
nem tűnik rossznak. és menynit eszik vele? nekem a múltkor felesben kb 9 liter jött ki.
Cici: láttam ma a kocsidat :) Budakeszin vagy Budaörsön, tudja a manó :) a hátulján ott a név :)
lökös ügyben. Haverom lökösöket csinált régen és volt egy autó, aminek a lökösén csak egy kis csik volt. Mondta a tulaj,hogy foltozza be azt a pici rést. Leszedte a lököst és alatta hát volt ám ejjha meg hűűha meg katasztrófa. A lökös benyomódott majd visszapattant, csak az alatta lévő dolgok nem : / Nekünk meg olyan volt,(Opel omega) hogy nekünk csúsztak, csak egy picit. Megnéztük, áá, csak a festék egy ponton lepattant, nem is látszik, úgy is van ezen több is, kit érdekel. Kérdezték fatertől, hogy kell e betétlap erről. Alánézett , nem látott semmit. nem kell...Aztán kinyitotta a csomagtartót, majd nem tudta visszacsukni.mégis kell :) Elmászott a cucc. Pedig én nem láttam rajta semmit.
Pe-pe: jaja, ez így van. meg bontottat is lehet kapni 20-25 körül, ha jól tudom. Meg van ahol olcsón műanyaghegesztenek. Nekem azért volt para,hanem mert a lökös szélén tolattam neki (közben kanyarodtam is.....) és a lámpa mellett a fém él gyűrődött be + a lámpa + a lökös. Ha csak lökös lenne, akkor megbuheráltam volna.
Olyan esetekre mondom, ha mondjuk van egy 50.000 res cascod és buherálással kijössz 40ből, akkor érdemesebb így, mert az megoldható, hogy a munkáért visszakapod a 10est. És akkor az nem buhera.
Úgyhogy most van egy új hátsó lökösöm, körbepolír, új bal hátsó lámpa. csili-vili apukám:) jó érzés ránézni. Tiszta sokkban voltam, mikor ott volt az a horpadás rajta. fujj....
Az ajtómon van egy rányitás, leszedtem a kárpitot és egész szépen visszasimogattam :) nem tünt el teljesen, de sokkal jobb. Tudnám ki volt az a barbár gyökér.
én értelek! csak belül is lemezelve volt már meg agyig gittelve és forrasztva amivel nem nagyon tud kezdeni a müanyagos! mert annyira pocsék munka van rajta! a generátor is hallott nem találnakhozzá fesz szabályzó részt! csak esetleg megint egy bontott de az inkább ne! ugyhogy OFF! bikicsunáj