StarCraft-Site - Üdv!
Menü
 
Mekkora StarCraft Fan vagy? Teszteldd tudásod!

TESZT

 
Üdv!

http://replays.hu

Találkozzunk ott!

StarCraft Fan Club a MyVip-en! Keress meg minket! :)

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
Starcraft - A Fajok

Terran

Protoss

Zerg

 
ZeneRovat
 
Főoldal
Főoldal : StarCraft II - Q&A minden mennyiségben!!

StarCraft II - Q&A minden mennyiségben!!

DaCa  2008.07.26. 13:23

Itt vannak fordítva a WWI 2008-on feltett Q&A-ok Rob Pardo-nak. Illetve befutott a Karune Kérdések és Válaszok 42. sorozat.

Rob Pardo Q&A

Q: A Banelinghez előfeltételként szolgáló épület miért nem a Spawning Pool-ból épül?

A: Így volt megtervezve. Talán később úgy látjuk majd, hogy nem akarunk ennyi Zerg épületet és összevonjuk őket.

Q: Lesz annak valami látható jele az Overlordon, hogy már kevesebb dologra képes – tehát például már nem detector?

A: Észre fogod venni, hogy ha fejleszted az Overlordot, akkor megváltozik a kinézete is. Ez egy olyan dolog, amit több egységnél is meg szeretnénk valósítani.

Q: Lesz valamilyen hatással a környezet az egységek textúrájára?

A: Igen, a havas pályákon például az épületeken is látható lesz a hó. De természetesen csak az ésszerűség határain belül.

Q: Hogy tartjátok meg az egyensúlyt a “rajzfilmszerűség” és a sokkal komolyabb StarCraft stílus között?

A: Mi meg akarjuk tartani a Warcraftot itt és a StarCraftot ott - elkülönítve. Elég nehéz volt a csapatunknak, mert mi a WC:TFT és a WoW-tól jöttünk, ezért láthattátok korábban az élénkebb színeket stb - néhány azok közül amiket nyilvánvalóan áthoztunk, de tényleg meg akarjuk tartani őket elkülönítve.

Q: Fogunk Pandákat látni a StarCraftban? Mi ez az egyiptomi behatás a Protossnál?

A: Ha Pandákat raknánk a StarCraftba akkor én ki lennék nyírva. Már a StarCraft-ba is tenni akartunk egy ősi kultúrát és tudományos-fantasztikummal összekeverni azt.

Q: Benne lesznek a Xel’Naga-ák a játékban és lehet majd őket irányítani?

A: Ezzel kapcsolatban most még nem mondhatunk semmit sem - de nem lenne király?

Q: Képes lesz a map editor módosítani a terepet akkor is ha az nagyon összetett (például felrobbantani egy cliffet)?

A: Már beszéltünk róla és valószínűleg a singleplayer részben látható is lesz pár ilyen. Én is szeretném, de a multiplayerben nem akarjuk, hogy ez megtörténjen.

Q: Hogy akarjátok megoldani a Nydus Worm mozgását a különboző terepeken (víz, űr stb..)?

A: Még mindig dolgoznunk kell rajta, de a jelenlegi verzióban nincs Nydus Worm, most csak egy Nydus Canal (csatorna) van.

Q: Milyen fajta speciális effektek lesznek a játékban?

A: Nagyon fontos, hogy mi azt akarjuk, hogy mindenki képes legyen átlátni, hogy mi is történik éppen. Ezért nincs túl sok rikító effekt, amikor a játék kész lesz, nem akarunk benne nagy felfordulást. Lehet, hogy beteszünk egy lehetőséget, hogy ezeket a dolgokat be és kikapcsolhassuk. A végső termékben lesz néhány igazán király cucc.

Q: Meg fog változni - vagy már megváltozott - a Dark Templar kinézete különösen azóta, hogy ennyi kritikát kapott?

A: A Dark Templar egy olyan egység, amin még mindig dolgoznunk kell. Én meg szeretném csinálni a régi Dark Templart is, aztán szavazhatnátok, hogy melyik modellt szeretnétek a játékban látni. Ezt persze nem tudom biztosra ígérni, még dolgozunk az ügyön. Az álcázó mechanikán is dolgozunk még, az is sok dolgot befolyásolhat.

Q: Gondolkodtatok már egy negyedik fajon?

A: No comment.

Q: Csináltok még mindig új egységeket?

A: Mindig amikor végzünk egy fajjal akkor átnézzük és újracsináljuk a felét. Biztos vagyok benne hogy amikor a Beta-hoz érünk akkor majd ti jóemberek megmutatjátok hogy milyen módon hibáztunk és mi majd csinálunk pár új egységet és kijavítjuk őket. És persze végül 10 éven keresztül patcheljük :P

Q: Lesz változtatás a Thor (és a többi nagy egység) támadó animációjában?

A: Igen, jelenleg a Thor mást csinál mint amivel mi kezdtünk. Eredetileg ostrom-animációkat is terveztünk hozzá. De ha a fejlesztő csapat azt mondja, hogy már más a szerepe, akkor át kell alakítsuk.

Q: A fajoknak most is saját zenéi lesznek? Írtok új zenéket is?

A: Igen, még fogunk írni zenéket és minden fajnak lesz sajátja.

Q: Az új Siege Tank modell nem nézd ki annyira „vastagnak” mint az eredeti, miért nem?

A: Most egy plazma ágyúja van tehát el akartunk szakadni a hordó kinézettől. Úgy tűnik hogy ez a modell mindenkinek tetszik.

Q: Milyen a designerek és a művészek közti kommunikáció áramlása?

A: Kétirányú. A designerek eljönnek hozzánk és mondják hogy ezt és ezt szeretnék. Mi pedig szeretnénk egy óriás robotot (Thor), mire ők kitalálják hogy mit is fogunk ezzel kezdeni.

Q: Milyen művészi iránya lesz a Battle.net-nek?

A: Most nem sokat beszélünk erről, de biztosan szebb lesz - majd meglátjuk hogy hogyan alakul.

Q: Hány átvezető mozit terveztek a StarCraft 2-be?

A: A pontos számot még nem döntöttük el, de valahol 1 és 1000000 között lesz. Amit eddig láttam azok nagyon jók voltak és ti srácok nagyon imádni fogjátok őket.


StarCraft II Q&A Batch 42

1. Mi volt a fő oka annak, hogy a Hydraliskot egy tierrel lejjebb raktátok? Milyen hatással van ez a Zerg early-gamere, főleg hogy ez az első levegőbe támadó egységük?
A Hydralisk a Tier 1,5-be került, így a Zergek korábban, tehát a Hatchery Lair-ré való fejlesztése előtt is anti-air egységhez juthatnak. Az eredeti terv az volt, hogy a Hydraliskot csak Lair után tesszük elérhetővé, és az első anti-air egység a Corruptor lett volna. Ehhez azonban nerfelni kellett a Corruptort, ami miatt az túl gyenge lett, és nem volt olyan élvezetes vele játszani. Ráadásul mivel nem volt előfeltételi épülete (a Corruptornak), az ellenfél még felderítéssel sem jöhetett rá, hogy a Zerg elkezdett légi egységeket gyártani. Így visszacsináltunk mindent.
2. Milyen cheat kódok lesznek a Starcraft II-ben?

Mindenképp lesznek kódok, de hogy mik, azok nem itt, a Q&A-ban fognak kiderülni.

3. A térképkészítők egyik nagy problémája: csak két nyersanyag van, ami egyes custom mapok megvalósítását megnehezíti. Egyesek ezt nyersanyagként kezelt egységekkel oldották meg, de túl körülményes volt. Lesz arra valami mód, hogy a térképkészítő saját, kitermelhető nyersanyagot rakjon a játékába?

Igen, nemrég adtunk a játékhoz egy opcionális, extra nyersanyagot, amit a Map Editorban is fel lehet majd használni. Lehet hogy még lesz több is a jövőben, de jelenleg nincsenek ilyen terveink.
4. A Battlecruiser új képességével, ami erős, területre ható sebzést okoz a könnyű páncélzatú légi egységek ellen, megint valósnak tűnik az a félelem, hogy a Thor-nak nincs valós szerepe. Tényleg így van, vagy a Battlecruiser és a Thor ezirányú képessége nagyban eltér egymástól?

Csak annyira hasonlóak egymásra, mint a Siege Tank és a Yamato Gun, vagy mint a Reaver és a Psi Storm. Az új képesség azok az egységek ellen teszi erősebbé a Battlecruisert, amik ellen már eddig is hatásos volt. A legkevésbé sem akartuk, hogy a Battlecruiser azokat az egységeket pusztítsa el könnyen, amik hatékonyak ellene, mint például a Warp Ray.

5. A Battlecruiser területre ható képessége sebzi a hatókörben tartózkodó saját és szövetséges egységeket?

Nem, a Missile Barrage nincs hatással a saját egységekre.
6. Megkapjuk a Map Editorral azt az eszközt, amit maguk a fejlesztők használnak az átvezető videók elkészítéséhez?

Igen, és reméljük, hogy a közösség király videókat fog vele készíteni.

7. A Starcraft 1-ben a láthatatlan egységek nem voltak teljesen láthatatlanok, csupán meggörbült körülöttük a fény. A Warcraft III-ban ezzel szemben tökéletes volt a láthatatlanság. Lehet a Map Editorban választani a két “láthatatlansági mód” között?

Igen, természetesen erre lehetőségetek lesz.

                                forrás: starcraft2.hu

 

 
Szoftver TeSztek

REPLAYS.hu

Légy tagja egy nagyszerű közösségnek, olyan playerekkel találkozhatsz, mint pl.: Ace. Kashuka

Friss hírek, események, aktív fórumok

http://replays.hu


Friss StarCraft II hírek (logóra katt)

 
Letöltés

 
Cbox
 
Fajok - Egységek

              

 
Mennyi az idő?
 
Extrák
 
Számláló!
Indulás: 2007-06-20
 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség