Témaindító hozzászólás
|
2005.11.26. 09:59 - |
Hello!
Megnyítjuk ezt az oldalt is.
Detroitban bemutatták a 2006-os SANTA FE-t.Nagyon jó és szép lesz.Bővebben a www.autocity.hu-n és a www.origo.hu/auto-n olvashattok róla.
üdv |
[14-1]
Szió!
Köszönöm a választ. Bár eddig is meg voltam győződve a kocsi pozitívságáról, de most méginkább megerősítettél a következő autóm típusát illetően!:)
üdv:Kornél |
Hi! Kornél
Előnyök: Tágas csomagtér , jól pakolható mindenhol találsz rejtett, fedett tereket. Csomag fogó háló van.
Elhúzható csomagtér fedél van. Csomagtér világítás lekapcsolható, és van hátúl 12 voltos konektor.
A belsőtér 5 főnek kényelmes 4 nek lötyögős.
Jól szigetelt lehet benne beszélgetni. A két első ülés körül minden állítható. A váltó , az űlések, a kormány bőr. A fűtése, űlésfűtése jó a klíma manuális, nem digit, de nekem megfelel. A műanyagok nem zörögnek. VDO rendszerű GPS és a rádió harmonizál egymással.
A vezetési élmény kiváló, láthatás kombira emlékeztet, de brutális a futása és a megjelenése tiszteletet parancsol. A 4 kerék hajtást nem venni észre, eddig sehol nem tudtam megcsúsztatni, az ABS egyszer kapcsolt be.
A váltót nagy utakra méretezték, 3. seb Budapestre,
a 4. 55- 130 ig az 5. 75- től :) ?. Igy a fogyasztása 8 liter, de tartós 5. sebességgel lehet kevesebb. Nem füstöl, csak erős gáznál egy pillanatig aztán koromtalanit.
A motor nem fogyaszt olajat eddig nívón belül van. A motor indítás után pár ütemet sántít, de hamar felveszi az üzemi hőfokot.
Terepen ringósan jár nagyon állat,.. az ember könnyen hajt relatíve túl gyorsan, de tudja. Elöre, és hátra meredek lejtőn egyesben 30 al fel és le simám ment, vízben a kerék magasságig mertem próbálni, eddig víztömör. Galytörő, oldalfellépők, vonóhorog, csomagtartó sin, hátúl fóliázott ablakok. A hátsó ablak külön is nyitható!
Világítás előre ok, de a tolatásra terephez viszonyítva kevés. E miatt tolatóradar kell.
1800 f/p ig húz mint a Skoda feliciám volt, de ez után mint akit hátbavernek. Azt mondták , hogy ezen lehet csipeléssel segíteni.??
Hátrányok: A belső műanyag karcolásait nehéz eltüntetni. a szine kétféle ezüst papiron, (szerintem metál), a levert részen csak foltosan javítható, mert van benne kevés fekete.
A rádió kicsit elavúlt nincs bemenet hozzá, csak egy CD-t tud így a VDO és CD használat egyszerre kizárt.
A használati utasítás semmit nem ér. Volnának kérdéseim amikre még nem találtam választ.
Az eredeti 225/70/16 RA07 tip. Hankook gumikat nem lehet itthon beszerezni, a MO-i Hankook gyár válaszra sem méltatott.
Összessítve: szeretem, nem bántam meg a vételt, de jól meg kell nézni, mert sok Santafet akartak rám sózni, mert azt hitték balek vagyok. Sok a gagyi javitott átverős kereskedővel összejátszó, de a lóláb mindig kilóg. Nekem a keresés neten sikerült 3 hóhap alatt.
A munkatársaim ideig húztak vele, de miután beültek ráébredtek arra, hogy az ár/érték arány jó, az avulási ráta alacsony egy azonos árú új autóhoz viszonyítva.
MRX |
Szia Murry!
Gratulálok az autóhoz! Én szeretnék róla többet tudni, mert 2 év múlva ilyet szándékozom vásárolni! Előre is köszi!
Kornél |
Hi!
Negyedéve vettem használtan egy 3,5 éves
3.7 Mf. -ért Santa fe-t
CRDI 20 4VD kézi váltós. Minden kiegészítövel.
Csodás autó. Geocachingre és munkára használom.
Az eddigi tapasztalataim jók.
Akit részletesebben érdekel szívesen írok róla.
MRX |
Céges új autót akartam venni. A választás MB E osztály volt, de sorozatos elektronika hibák miatt mindenki lebeszélt. Ezután a HONDA CR-V felé fordultam, amikor megkaptam egy 2006-os Santa Fe kulcsát.
A próba után megvettem, abszolút pozitív a véleményem róla.
Korábban volt Santa Fe-nk. A forma kicsit zavart, alapvetően jó minőségű autó volt, de a tető ablakkal úgy lecsökkentették a belmagasságát, hogy az 183 cm-es magasságommal a fejem a kárpitot érintette.
Az új Santa Fe is ilyen, így a tetőablak nélküli verzió lett a megoldás. Így 6 cm van még a fejem felett.
A belső tér, műszerfal kicsit Koreai-is, éjszaka kék lámpákkal telerakott karácsonyfa. Féltem a kék fényektől, érdekes módon vezetés közben nem zavaró. (Még a kormány gombok is kéken világítanak.)
A zajszigetelés egyenesen mintaszerű. 130-as tempónál suttogni lehet benne, és 10 liter alatt fogyaszt.
Az automata váltót akár a merci készíthette volna. Példaszerűen kapcsol, a motorral teljes összhangban van. 130-nál 2400-et forog a műszerek szerint. (GPS-el mérve korrekt a sebességmérő! Ez ritka!)
A berakott kormányról vezérelhető mp3-as hifi mintaszerűen szól. Viszont a rádió kék fénye nem halványítható.
a futómű, úttartás jó. Kicsit az úthibákat jobban elnyelhetné. A tempomat kezelése kiváló, egyedül a +-1 km növelés kicsit túl van lőve, +-2..3 -t lehet állítani.
Az én változatom 5 üléses, nem mertem belegondolni abba, hogy valaki hátul ül a 3. sorban és valaki hátulról belejön az autóba. A 3. sorban ülők feje a hátsó ablaknál van, biztos sérülés. Így született ez a választás.
Nem hiszem, hogy jelenleg hogy sok ilyen ár-érték arányú és minőségű autó van a piacon. A vásárlás előtt kb. 8 különféle autót próbáltam ki. Ezt csak egyszer és 3 perc alatt döntöttem. :) |
Nekem is nagyon tetszik az új Santa Fe, bár mégcsak kívülről láttam! Szívesen ki is próbálnám, kiváncsi vagyok, milyen lenne a Tucson után! Abba már beleszerettem! Lehet, hogy ebbe is? |
Autóddal kapcsolatos problémáddal fordulj a szakemberhez!
Szervízek,forgalmazás,garancia Fórum: Hyundai Klinika. Ide írd kérdésedet!
Személyesen válaszol e-mailben a Hyundai Szervíz szakembere! |
Itt még egyetlen tagunk sincs? Üdv! |
Predátor! Ha Frau-ról van szó, akkor semmi sem lehet drága, legfeljebb Ő! Üdv! |
Egyenlőre csak egy makettre tellne,ha nem lenne túl drága! |
Predátor! Lepd meg a vele Fraut karácsonyra,és már azzal jöhettek a szilveszteri buliba! Üdv: Imcsi |
Szióka! Gondoltam,én is írok ide!Frau Predator titokban hajt a Santa Fe-re.Remélem összejön Neki, mert akkor én is vezethetem ezt a csodát! |
[14-1]
|