[529-510] [509-490] [489-470] [469-450] [449-430] [429-410] [409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1] [Archívum]
http://www.freevlog.hu/play?v=u48fdaa112d332
Minden András nevű klubtagot köszöntök ezzel a videóval és természetesen saját magamat is!!! |
Szia Zolika!
Így a leghitelesebb, egy Get tulaj mondja meg a véleményét!:)
Mindenki!
Ma feltöltöm Gábor képeit is a képtárba. Ha készültek videók, akkor azokról külön értekezzünk, mert azt is nagy élmény visszanézegetni! Megszerkesztem és felrakom a videós oldalra.
A szilveszterrel kapcsban annyi, hogy én (mi) idén is tutira Veletek! Remélem jövőre is..:) Ez már természetes nálam. A létszám meg úgyis mindig változó, legközelebb meg nagy bulit cspaunk, bár most sem hiszem, hogy unatkoznánk:):).
Legyetek jók és vigyázzatok magatokra! Remélem már mindenki a téligumit használja!
puszi:Kornél |
Hy all, és Szandi
A Get-et nyugodtan megveheted, az egyém 5 éves 140000 km felett van benne, és 7 litert eszik vegyesbe, úgy hogy "nehéz" a lábam!! A gyári adatok helytállók! Semmi baja, gondja, csak nem szabad hanyagolni. Rendszeres karbantartás mellett örökös lesz, mint a szegénység. Amire érdemes odafigyelni: A gyári lengéscsillapítók viszonylag hamar megadják magukat, ebböl utángyártottat érdemes venni MONROE tipusút, és sokáig jó lesz. Nálam a fékbetétek hamar kopnak (50-60 E km-ként), de ez vezetési stílustól függ, ebben is az utángyártottat ajánlom. Ha a lambdaszonda meghalna, csak a gyárit fogadja el, ami 30000 körül van. Futómüve kiváló, bár nálam a stabilizátorok elöl kezdenem kopogni, de még nem vészes. Ja, ha azt mondják, hogy a sebváltóba nem kell olajat cserélni, te ragaszkodj hozzá, hosszú távon megéri. Nincs az az olaj, ami nem fárad el!!
Asszem ennyi, viszont nem írtad, hogy melyik motorral szeretnéd. Én ha ajánlhatom, csakis az 1.3-ast, vagy a dízelt vedd meg. Az 1.1-esbe csalódni fogsz ,nem ehhez a kasztnihoz való, és kevesebbet se eszik.
Kérdésed van, írj nyugodtan
Zolika |
Helló!
Ismét Szandi
András: köszi a tippet, a népítéletet már sokat olvasgattam, igazából egy fazon volt aki nagyon nem írt jókat, de többiek tök pozitívak voltak
Kornél: te is érdekeseket írtál úgyhogy köszi a haszonos infókat. , egyre jobban szimpatizálok a Get-tel, olyan.... jó ahogy van!
Köszönöm szépen h válaszoltatok, ha úgy alakul még biztos jelentkezek még.... de akkor már klubb tagnak
Köszi még1X az a gyors és hasznos válaszokat.
Sziasztooooooooooook |
Szia Szandi!
András jól írta egy kifutó modell, csak nem az i10, hanem a i20 lesz az utód:
Nekem egy Atos Prime-om van, ez a legkisebb a palettán, ezután jött a TB Get, Getz stb. 2 tagunknak is ilyen kocsija van és panasz egy szál sem. Általánosságban a Hyundai a Toyota után a legmegbízhatós márka. A Getz is idetartozik. Kicsi, de a hátsó lábtér nagyobb mint egy 6-os BMW-ben (régi totalcar teszt), kezelhető, nem fogyaszt sokat, kényelmes és legutolsó sorban tetszetős kisautó. Az eddigi tapasztalatokból kiindulva bátran mondom, hogy megéri ILYET VENNI!
A Fórum/Tulajdonosi tapasztalatok-nál van Get topic, elég sok hozzászólással. Ott is érdemes körbenézni!
Reméleljük, hogy a Hyundai mellett döntesz és biztosak vagyunk abban nem fogsz csalódni! És persze azt is reméljük, hogy csatlakozol hozzánk addig is, mert szerintünk itt sem fogsz csalódni!
Szép napot!
Kornél |
Csa..Szandi!! A Getz egy remek autó, ami nem az én tapasztalatomon múlik de sok jót hallotam már róla. Volt szerencsém közelebről meg ismerni.Csak anyi hogy ezt a modelt váltja majd le az i10 szóval kifutó model. De én meg mondom, nem tudnék dönteni melyiket vinném el. Még anyit tudok ajánlani hogy a Totalcar Népitélet rovatátt olvasd el. Ott tényleg a tulajdonosi vélemények vannak leirva. Bízok benne hogy a klubtagok közöl úgy is kapsz, hasznos informáciot. Üdv: András. |
Sziasztok!
Engem Szandinak hívnak és megmondom őszintén, nem tartozom a klubbotokhoz (még) és nincs még sajnos autóm se,
viszont jövő nyárig szeretném le tudni ezt a problémát .
Emiatt is zavarnálak Titeket, és szeretném kikérni a véleményeteket,segítségeteket merthogy...
A napokban böngésztem autó ügyben(van pár márka és azon belül modell ami érdekelne) és kiváncsiságból beírtam a hasznaltauto.hu-n keresőbe, hogy Hyundai és az összeget meddig dobjon ki autókat.
Megláttam a TB Get-et, aztán a Getz-et és nagyon megfogott a külső belső egyaránt.
Olvasgattam róla most pár dolgot, de mivel mégis csak Ti értetek ehez a legjobban örömmel venném ha valaki tudna róla infókat adni. Jót- rosszat bármit csak,hogy egy kicsit jobban képben legyek.
Nekem ez első autó lenne, mindenképpen vmi kisebbet szeretnék, városi használatra, és persze azért az ár sem mind1.
Nagyon szimpi nekem ez a kis autó, csak 1kis megerősítére lenne szükségem, és szívesen olvasnék tapasztalataitokról.
Előre is köszönöm szépen!
Sziasztok!!!
|
Szia Andris!
Szép az autó, remélem egyszer élőben is láthatjuk!
Timi |
Esik a hó az első hó, minden csupa porcukor, kicsi öröm ez a szíveknek, de mint egy hófelhő ez gyorsan vándorol!
|
Sziasztok!
Hideg van! Brrrr
Vigyázzatok magatokra,
puszi,
Zuby-Zsuzsi
|
http://kepfeltolto.hu/i/?109504&g=gal
http://kepfeltolto.hu/i/?109498&g=gal
Ő az Én i30-am! Várom véleményeteket és saját képeiteket. Üdv András |
Sziasztok!
Hiányolom a fényképeket a szülinapi buliról! Senki nem küldött nekem egyet sem!! Így nem tudom feltenni!:):)
A hyundaiklub@gmail.com címre várom a pikcsörzöket, aztán teszem is fel a találkozók képei közé!
Jó pihenést és nagyon vigyázzatok magatokra, mert jön a tél!
puszi:Kornél |
Sziasztok!
Szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy a szilveszteri bulira a jelentkezés határideje november 23! Azért adtunk ilyen rövid határidőt, mert a létszámtól függően tudjuk kiválasztani a megfelelő helyet!
Sziasztok Timi |
Megindult a Hyundai gyártás Csehországban
november 17. 10:52
Kigördült az első i30-as a vadonatúj nosovicei gyárból, így megkezdte működését a Hyundai első európai összeszerelő üzeme.
A koreai gyártó mintegy 1,1 milliárd eurós befektetéssel építette fel az új gyárat zöld mezős beruházásként, azzal a céllal, hogy Európát innen lássa el legnagyobb példányszámban eladható autóival. Az üzemben még az idén elkészül kb. 18 ezer autó, 2010-ben pedig érkezik egy második típus - valószínűleg az i20-as jelzésű kiskocsi - így éves szinten 200 ezer Hyundai készülhet Csehországban. A gyártás harmadik lépcsőjeként 2011-ben egy harmadik modell előállítását is megkezdik ugyanitt, amellyel már kihasználhatják az évi 300 ezer darabos maximális gyártókapacitást.
A Kia szlovákiai gyára után ez a Hyundai cégcsoport második gyártóbázisa Európában, és a két üzem együttesen képes ellátni a kontinenst a két márka legnépszerűbb típusaival, így lényegében csak a kisebb érdeklődésre számot tartó modelleket kell majd Dél-Koreából importálnia a cégnek. Ez hosszabb távon jelentős költségcsökkenést, és jobb versenyképességet jelent a gyártónak Európában, ahol a Hyundai legalább ugyanolyan komoly piaci szereplővé szeretne válni, amilyen Észak-Amerikában és Kínában lett az elmúlt nyolc-tíz évben.
Üdv. Zuby-Zsuzsi |
Kedves ktundi!
A Hyundai tb-Get, Getz stb. típusnak 45 literes tankja van!
Remélejük segítettünk!
üdv: Kornél (hyundai) |
Sziasztok!
Várom a szilveszteri bulira a jelentkezéseket.
Eddigi jelentkezők:
1. Patyi Gábor és Anikó
2. Timcsiék
3. Kornél, Andika, Tibi
4. Zubyék
A helyszín a jelentkezők létszámától függ.
Szorít az idő, úgy hogy SOS jelentkezzetek légy szíves, mondjuk nov. 23-ig!
Puszika,
Zuby-Zsuzsi
|
Én 3 fővel és csomagokkal 120 km/h. Anélkül kb. a 140 max.
Kornél |
[529-510] [509-490] [489-470] [469-450] [449-430] [429-410] [409-390] [389-370] [369-350] [349-330] [329-310] [309-290] [289-270] [269-250] [249-230] [229-210] [209-190] [189-170] [169-150] [149-130] [129-110] [109-90] [89-70] [69-50] [49-30] [29-10] [9-1] [Archívum]
|