Hírek : Pazar versenyek, enyhe mellékízzel |
Pazar versenyek, enyhe mellékízzel
F1CHL Megane 2011.06.22. 20:09
Ismét a 23-as rajtszámú autó dupla győzelmével zárult a verseny. A szokásos botrány idén sem maradt el, bár a kedélyek hamar lecsillapodtak.
Harmadik állomásához érkezett a Renault Megane Trophy bajnokság az F1CHL szervezésével. A helyszín Brands Hatch volt, az aszfaltcsík pedig a "GP" verzió, azaz a hosszabb pályán került megrendezésre a viadal. Kisebb összezördülések támadtak közben a versenyzők között (többek közt a pálya miatt is), de mivel ezek a kedélyek hamar lecsillapodtak, nem is akarunk olajat önteni a tűzre. Mondjuk azt ,hogy az évenkénti szokásos összezördülés megvolt, reméljük a továbbiakban erre nem kerül sor.
A hétvégére meglepő fölénnyel és új főszponzorral érkező Zoli magabiztosnak tűnt, mögötte Norbi és Roland, azaz a szokásos triónak volt a legnagyobb esélye pezsgőzni.Misi ,Tomi és Feri is helytálltak a küzdelmekben, nem úgy mint Karesz, a Trois Rivieres után feszült versenyző nem érkezett meg Brands Hatchbe.A szabadedzések alatt "Bull" olyan magabiztos volt ,mint riválisa 2 héttel ezelőtt, "Eagle" ezúttal pedig inkább hátrafelé kellett ,hogy kacsintgasson, ugyanis "Misix" és "Sky" meglehetősen közel kerültek hozzá. "BigFeri" ezúttal nem érzett rá az aszfaltcsíkra és az utolsó helyen tanyázott az edzések alatt.Következett az időmérő edzés, amelyen különösebb meglepetés nem történt.Magabiztos Dévényi siker, mögötte a Tábori fivérek sorakoztak fel tőlük pedig tisztes távolban Szücs, Katona ,Nagy volt a sorrend. Az első verseny egy érdekes eseménnyel indult, a 2-es számú Pole-ból induló autó 12 pontos pirulettel indított, így rögtön felcserélte a 10 pontos első helyet ,az 1 pontos hatodikra.Elől "Free" és "Eagle" haladtak ,mögöttük pedig ment a csata, amelyből ütközés is lett. Ennek az ütközésnek szegény "Bigi" itta meg legjobban a levét, "Sky" és "Misix" (a körülményekhez képest) hamar tovább tudtak haladni.Akinek ez a legjobban jött az "Bull" volt ,hisz pillanatok alatt sikerült három pozíciót javítania.Ezután következett a szokásosnak mondható Bull Vs. Eagle, és ha már szokásosnak neveztük a csatát, akkor azt is szokásosnak lehet nevezni ,hogy ezúttal is döntő másodperceket veszített Zoli Roland mögött (Talán ha ilyen eseteket mondunk ,hogy 2007 Silverstone, 2008 Valencia, 2010 Hockenheim...,akkor az elvetemült F1CHL rajnongók, no meg maguk az érintettek tudnának mesélni...) Ám ezúttal akkora különbség volt, hogy Roland nem tudta levédeni hosszabb ideig a pozíciót.Bull elindulhatott Free után, de már késő volt.Az utolsó kanyarban úgy tűnt sikerülhet a manőver, de nem sikerült így zsínorban a negyedik győzelmét aratta a 23-as rajtszámú autó.(Sokan ekkor még nem gondolták ,hogy az ötödikre sem kell sokat várni).A második pozíció így Zolié lett, Roland megérkezett a harmadik helyen, Misix lett a 4., Tomi az 5., Feri pedig a 6.
A második verseny tehát Bigi Pole-jával indult, de Sky, Free,Eagle és Bull is hamar megelőzték a rangidős mókamestert.Az elején Sky meglepően jól tudta tartani magát, olyannyira ,hogy a türelmetlen Bull ki is szállt mögüle, a kavicságyban landolt a Cameles autó.Később a 3-as rajtszámú Skyline is megadásra kényszerült egy technikai hiba miatt, a kormánymű rakoncátlankodott, így a dobogó alsó fokára csúszott le.Nem lehetett nyugodt, hisz Szücs Misi pillanatok alatt felért rá, és megkeződött a csata.És ha már csata...Az élen a Eagle és Free élvezetesebbnél élvezetesebb csatákat produkáltak, még oda-vissza előzés is történt kettejük között, végül megint Norbi jött ki győztesen.A harmadik pozíciót sikerült megtartania végül Tominak Misivel szemben, BigFeri pedig a 2 pontot érő 5. pozícióban zárt. A hétvége toronymagas esélyese Bull, még pontot sem kapott a második futamon produkált mutatványáért, amely 2 körben és egy kicsúszásban kimerült.
A bajnokság Doningtonban folytatódik, itt a National (azaz a rövid) verzión fognak körözni a pilóták.
|