23. Sinistra
Név: Sinistra
Lovas: Jasper
Faj: Fagyos havasi árnyék-pegazus
Típus: jég/árny
Nem: kanca
Előnyök:
- erős mentális képességei vannak, amiket nem is mindig tud irányítani - belelát mások lelkébe gondolataiban, módosíthatja mások emlékezetét, irányíthatja őket vagy gondolatokat, képeket közvetíthet
- hallgatag, de megértő, hűséges és megfontolt társ
- mágikus képességei nagyok, amiket viszont csak erős érzelmi hatásra tud kamatoztatni – akkor viszont dühöngő hóviharokat kavarhat, lavinákat indíthat
- erőst testfelépítése miatt mindenféle terepen kitartóan üget, vágtázik, és közelharcban is előnyt jelenthet nagysága és stabilsága
Hátrányok:
- elég magába forduló, mentális úton érintkezik másokkal – a gyengébb tudatúakat viszont akaratán kívül is képes megbolondítani véletlenszerű mentális üzeneteivel, képeivel és hangulatai sugárzásával
- mágikus képességeinek sem teljesen ura, ha elveszti a fejét, akaratán kívül is képes eleméhez kapcsolódó természeti katasztrófákat előidézni
- tépázott szárnyai bár elég hatalmasok nagy testéhez és siklásra jól tudja őket alkalmazni, nem túl erősek így csatában nem tudják sok ideig a levegőben tartani
- alapból mindenkit „kiráz tőle a hideg” – ha nem figyel, félelmet kelt maga körül, lehűti a levegőt és meg is fagyaszthat dolgokat
Történet/leírás
Sinistra magányos földhöz kötött árnyékként kísért a végtelen, havas tájakon. Véletlenszerű fölbukkanásai, fenyegető lénye és szoborszerű merev mozdulatlansága kísértetmesék legendájává tette, mígnem Jasper a „rejtély” után nem eredt és nagy türelemmel megolvasztotta a pegazus szíve köré fagyott jeget.
Sinistra árnyék lényként erős mentális képességekkel bír, amivel teljesen irányíthatja, módosíthatja mások tudatát, nagy messzeségekből hallhatja mások gondolatait és küldhet üzeneteket. Ilyen erős képességeket nem is lehet mindig irányítani, így a pegazus körül olyan a levegő, mint egy rádióállomás közvetlen közelében – tele van hullámokkal, kisugárzott gondolatokkal, érzésekkel. És aki nincs hozzászokva az ilyesmihez, azt megzavarhatja, vagy egyenesen őrületbe kergetheti jelenléte.
Jég elemével kapcsolatban is erősek mágikus képességei, ami viszont csak akkor mutatkozik be, ha túlfűtött érzelmi állapotba kerül – legyen az düh, öröm, vagy ijedtség. Ezzel együtt jár az is, hogy ilyenkor néha kicsúszik a kezei közül az irányítás és akaratlanul is elszabadíthat egy-egy tomboló fagyos támadást.
Csatában szeret árny-képességeire támaszkodni, módosítani ellensége gondolatait, olyan dolgokat vetíteni elé, amik nincsenek is ott, és ily módon összezavarni. Közelharcban előnyt jelent számára hatalmas teste és stabil felépítése, a légi csatákat viszont kerüli. Hatalmas szárnyai alkalmasak lehetnek a vitorlázásra, siklásra és hosszú távú utazásra, viszont csődöt mondanak, ha fürgeségről és gyors manőverekről van szó.
Sinistra magányos és hallgatag jelleme alatt együttérzés és hűség rejtőzik. Ha valaki elég erős ahhoz, hogy kibírja fárasztó, kiterjedt és ostromló gondolatátvitelét, és megtanulja azt rendesen fogadni, akkor csodálatos kapcsolatot létesíthet a pegazussal. Jasper örömét leli Sinsitra sötét társaságában és türelmesen bontogatja a megoldandó rejtély részleteit.
Sinista bizalma alakulóban van.
1. szint
Tapasztalatpontok: 0
Értékpontok: 0
Rang: zöldfülű
Vagyon: 5 drakon
Felszerelve: -
Raktáron:
Életerő: 80% - jó
Kedély: 65% - megfelelő
Jóllakottság: 100 %
Élőhely: Fulhea
Csapat: -
Pár: -
Utód(ok): -
Tanulmányok: -
Ikon: -
|