>>Sims 3
Új információk:
Don't copy! Saját fordítás az összes!!
A gameinfowire.com-on lévő pár új Sims 3-as infó fordítása:
Ihlessenek meg a végtelen kreatív lehetőségek, a meglepetés és a csínytevés váratlan pillanatai a The Sims 3-ban! Szabd testre a Simjeid megjelenéseit és válassz akár öt jellemvonást hogy egyéni személyiségeket hozz létre. Több mint 60 személyiség vonással —mint pl.: kleptománia, elmebetegség, és gonoszság— több millió egyedi Simet hozhatsz létre! Az új cél központú játékmenetben képes leszel arra, hogy kiválaszd, hogy melyik rövid vagy hosszú távú célokat akarod, hogy üldözzék a simed és a simek végzetét is meghatározhatod.
Hozd létre és formáld, szerkesztd meg a saját filmjeidet, úgy hogy lekapod a játékmenet pillanatait vagy a könyvtár klipjei közül kiválasztod. Ezután csatlakozz a Sims 3 online közönséghez, ahol megmutathatod az összes kreációdat, művedet, bónusz pontokat kapsz, hallhatod a legfrissebb információkat és még sok mást!
Fejlesztések:
-Hozz létre olyan Simet, amilyet csak akarsz, amilyet csak el tudsz képzelni és adj nekik személyiséget! A végső Simednél választhatsz több mint 5 jellemvonás közül és több mint 60 test jellemző közül válogathatsz a hozz létre egy simet fejlesztésnél. A Sims testalkatát formáld meg, arcformák, hajstílusok, frizurák és még sok más vár rád. Hozz léte egy gonosz, jóképű kleptomániást, aki nagy pusztítást végez a környékén. Irányítsd a Simek végzetét. Egy rocksztártól vagy egy világvezetőtől egészen egy szakértő tolvajig választhatsz. Kiválaszthatod, befolyásolhatod, hogy a simed üldözze élete kívánságát vagy nem. Válaszd, hogy teljesítsék a végzetüket, miközben boldogan élik az életüket!
Szabj testre mindent! Te vagy a tervező! Ruházattól a házakig: színek, minták közül választhatsz, hozz létre egy olyan házat, amilyet csak szeretnél! A simek külső megjelenésének bármely részét megváltoztathatod… még a cipőik színét és stílusát is. Legyél a Simjeid életének, filmjeinek az igazgatója! Soha ezelőtt nem volt rá lehetőséged, hogy elkészítsd a játékban a saját filmed egy saját szereposztással, díszlettel, zenével és egy történettel anélkül hogy elhagynád a játékot. Most tudsz a filmet készíteni a szerszámos ikonnal. Készíts egy filmet és oszd meg a világgal!
Légy részese egy olyan dolognak, mint ezelőtt soha. Csatlakozz a Sims 3 online közösséghez, ahol a saját kreációidat: házakat, tárgyakat, filmeket és még sok mindent megoszthatsz másokkal. Extra tartalmakat tölthetsz le és a legfrissebb infókat olvashatod a Sims 3-ról! (thesims3.com)
Aug. 23.
A Gamespy készített egy rövid interjút a Sims 3-ről. Ebből sikerült megtudni pár új, érdekes infót.
Ha teljesíted egy sim kívánságait, kaphatsz olyan pontokat is, amelyeknek a segítségével különböző bónusz pontokra tehetsz szert: mint például "Haggler", (kevesebbet kell fizetned azokért a dolgokért, cuccokért, amiket a boltban veszel meg) vagy a "Steel Bladder" (többé már nem kell használnod a fürdőszobát).
Aug. 21. - Nemcsak új képek jelentek meg, hanem pár új infót is sikerült megtudni. :)
Sims Parool interview:
Ben Bell producerrel egy rövid körúton veszünk részt a játékban. A szomszédság láthatóvá válik és bizonyos épületek fölött egy ikon lebeg, hogy megmutassa, mi található abban az épületben. Hogy elkezdődjön, csak kattints egy ikonnal rendelkező házra. A játék ezután rázoomol a házra és elkezdhetsz játszani. Egy betöltő képernyő megjelenik.
Mindenki ugyanazt a Szomszédságot fogja kapni. Ezt azért csinálták, mert így tapasztalatokat tudsz megosztani a többi emberrel. De természetesen bármit el tudsz távolítani ill. szerkeszteni is tudod. A házadat is átrakhatod egy nagyobb telekre. Ez azért van, mert később már nem tudod eldönteni, hogy még hova lehet telkeket elhelyezni. Az összes létező telek egy elő-determent. (?) Ennek az oka az, hogy a Szomszédságot sokkal dinamikusabban építették ki kanyarokat helyeztek el és átlósan elhelyezkedő telkeket. (?)
Minden karriernek - amit tudsz követni - van saját épülete, ahol a simed dolgozhat. Ott éttermek, boltok, városháza és kórház is megtalálható. De arra a kédésre, hogy tudod-e használni azt a kórházat ténylegesen, választ nem adtak. Továbbá egyetlen épületet sem láttunk belülről, még az éttermet sem. Úgyhogy ez bizonytalan, hogy látod a Simedet, ahogy étteremben vacsorázik vagy amikor bevásárolnak.
Két fajta épület létezik:
-Épület, ahova te is betekintést nyerhetsz
-Épület ,ahol a Simed eltűnik és egy kis idő után újból megjelenik.
Ezek az épületek "ploppable" (?); ez azt jelenti, hogy ki tudod választani őket egy menüből és a Szomszédságba tudod tenni azt, amit csinált és kész. Ezt nem demonstrálták, bár..
Egy moodlet egy valami, amit egy Sim kap, ha valami történik vele vagy valamit tesz. Mint például: kényelem moodletet kap, amíg ül egy kényelmes székben, de vannak nagyobb moodletek is, mint pl.: házasak lenni.
Ezeknek az ikonoknak a segítségével könnyen láthatod, simed hogyan érez. (Pl. ha nagyon ügyes, amikor játszik.) Mert például nem lenne bölcs dolog egy nagy partit rendezni, amikor a Simed egy halott családtagot gyászol.
Kívánságaid is vannak és éppen csak megjelennek, amikor valami történik. Például ha a parkban vagy és egy Sim ott tartózkodik, az az óhaj, hogy találkozz azzal a simmel, aki felbukkant. Dönthetsz, hogy teljesíted a kívánságot vagy nem, de ha teljesíted azt, kapsz egy olyan teljesített moodletet, ami kicsit boldogabbá teszi a Simet. Csak 1 kívánságot tudsz kapni egy időben.
Javítják a beszélgetést egy másik simmel. Tudsz beszélni különböző dolgokról, de el tudod dönteni, hogy romantikusan, átlagosan, stb. beszélj. A Sims 2-ben nem lehetséges a beszélgetés 3 Sim között( pl. mikor egy kanapéban ülnek, stb.). Most tudsz beszélni több Simmel, amíg állsz.
Az alvást megváltoztattak. Ki tudod választani milyen hosszan aludjon egy Sim, most már nincs több automatikus kelés reggel 6 órakor. Azt is ki tudod választani, hogy egy Sim mennyi ideig olvasson egy könyvet; hány órakor kellene abbahagynia stb.
Néhány kis dolog érinti a munkát is. Például ha a Simed a katona, akkor tudsz dönteni, hogy (?) (show your date)egy vadászrepülőgépen vagy az is lehetséges lehet, hogy a Simek véletlenszerűen elkezdenek üdvözölni téged az utcán.
Fontos tudni, hogy a ruhák nagyon rugalmasak. Az nem számít többé, hogy milyen vékony vagy kövér a simed, a ruhák mindig illeszkedni fognak rá. Egy tipikus Sims 2 probléma az, hogy az ingek és a nadrágok sosem passzolnak/illenek egymáshoz. Ez főként azért van, mert egy póló nem lóg rá a nadrágra és legtöbbször be vannak tűrve. Ez változni fog a Sims 3-ban. A különálló dzsekik és pólók rálóghatnak a nadrágra. Természetesen komplett ruha-összeállítások is lesznek.
Minden sim hangját ki tudod választani. 3 különböző hang járul mindkét nemhez, ezután pedig választasz egy hangmagasságot.
Végezetül, a Simjeidnek lesznek kedvencei pl.: egy bizonyos étel vagy zene. Ezek nem annyira mondhatók kedvencnek, ez csak azt jelenti, hogy a Sim jobban szereti egy kicsit a preferált kedvencét, és csak azután jön a többi.
A rácsháló, amely segítségével dolgokat lehet elhelyezni, most sokkal kisebb. Ami 1 kockát jelent a Sims 2-ben az 4 rácshálót a Sims 3-ban. De létezik egy opció is, hogy teljesen rácsháló nélkül lehet játszani.
Néhány jelentéktelen részlet mint pl.: most kicsi tárgyakat, díszeket tudsz a falra elhelyezni, mint pl.: WC-papír tartó vagy pl. a mosogatóra tudsz tenni egy papír zsebkendős dobozt.
A csigalépcső nincs még a játékban, de ki tudod választani hogy milyen széles legyen egy lépcső.
Kipróbálnak egy új vételmenüt is. Itt ki tudsz választani minden tárgyat különböző formájú, alakzatú szobákba.
Garázsok nincsenek és a parkolást megváltoztatják. Hogyan megy ez? : A Sim az autójával megáll a ház előtt, azután eltűnik az autóból. Ekkor az autó varázslatosan eltűnik és újra megjelenik a parkolóhelyen.
Talán kicsit irreális, de így bárhol tudod helyezni ezt a parkolóhelyet és bármilyen szögben.
...............................................
Saját fordítás, nem kevés időmbe telt lefordítani az egész szöveget!! Don't copy!!
2008 július 18-án Redwoodban tartottak egy "konferenciát", értekezletet, ahol először mutatták be a Sims 3-at. Interjúk is készültek. A tapasztalatok:
1) Bemutatás, bevezetés:
2) Az új sajátosságoknak köszönhetően mindegyik Sim gyakorlatilag egyedülálló lesz a viselkedésében, hozzáállásában, pillantásaiban ésa hangjaiban! Az EA "hópehelyhatásnak" nevezte el ezt.
3) Kívánságok felváltják az akaratot - több dinamikus tényleges élettapasztalatra.
4) A város teljesen testreszabható lesz és megengedi neked, hogy megváltoztasd a telekeket és a simeket, valamint eltávolítsd őket.
5) Fiatal felnőtt az új korcsoport és 18 és 30 közötti simek fognak tartozni.
6) Felnőtteknél a középkorú is meg fog jelenni, valamint a ráncok is látszódni fognak.
7) A főváros nagy szerepet játszik játékmenetben és a szociális épületekben.
8) A várost "funkcionális, nyilvános épületek" fogják alkotni, amik olyan jól fognak működni, mint a saját otthonod és egyéb szolgáltatások.
9) A régi NPC szolgáltatások megújulnak, de lesznek újak is.
Új játékmenet
10) Nem lesz magányos egyéni telek, a játékosnak valós időhozzáférése van az Open Worldhöz.
11) Nincs töltés, amikor egy telekre lépsz be, vagy családot hozol létre, a szimulátor az egész játék alatt menni fog.
12) A játékban minden történésnek lesz oka. Ha valaki átmegy az utcán keresztül, ez a dinamikus népességmenedzsment részét képezi.
13) Az alapjátékban is lehet a simnek autója.
14) A simed karambolozhat az autójával vagy nekimehet egy fának a telkén és utcákon is.
15) Azokat a munkákat, amelyeket otthon is elvégezhetsz "alkalmaknak, lehetőségeknek" hívják.
16) Napkelték és a naplementék jobban ki lesznek dolgozva: különböző színátmenetek lesznek a város fölött, a fényváltozások és árnyékok mozognak a földön keresztül, ahogy a nap fel-, ill. lemegy.
Nem lesz időjárás.
Az alapjátékban használt autók mellett biciklit is tudnak használni a simek.
A Simed munkájába beleavatkozhatsz egy kicsit.
A bútorokat és a ruhákat a játékban (próba, kísérletezés nélkül) egyedivé és a többi sims rajongó számára elérhetővé teheted.
Egy kórház, egy múzeum és egy mozi minden városban megtalálható.
------------------
Saját fordítás!
Néhány fansite kapott az alkalmon, hogy megvizsgálják a The Sims 3-at. Sajnos az EA nem hívott meg semmilyen angol oldalt, úgyhogy nincs tőlem származó beszámoló.
A nagy előzetesek néhány napon belül meg fognak érkezni, amikor a fansite-ok szerkesztői visszatérnek az utazásról.
Addig is néhány információ, nyalánkság:
-A haj nem fog nőni, de tudod festeni a haj bizonyos részeit.
-Nem lesz folyamatos öregedés, de korcsoportok igen, mint a Sims 2-ben.
-Lesz 7 korcsoport: baba, csecsemő, gyerek, tini (tizenéves), fiatal felnőtt, felnőtt és öreg.
- Minden karriernek van a saját épülete a Szomszédságban.
- A különböző sim magasság nincs a játékban még és bizonytalan, hogy benne lesz a teljes, a végleges játékban.
- Egy Mac verziót csinálni fognak, MIUTÁN a játékot PC-n kiadják.
- A játék 2009-ben fog megjelenni, de speciális negyedet nem adnak meg.
- Tárgyakat tudsz mozgatni, forgatni 360o -ban rácsháló nélkül.
- Az még mindig nem bizonyos, hogy az időjárás a játékban benne lesz.
- Több különböző nehézségű szint van.
- A Simek még mindig (körbe) forognak, ha a ruhát átveszik .
-----------------
Régebbi infók:
Az egyik külföldi sims-es oldalról megtudtam, h a sims 3 béta verziója megjelent. Azonban nehogy azt higgyétek, h akkor már kapható! A béta verzió annyit jelent, h a sims 3-at tesztelik különböző informatikusok és az esetleges hibákat kijavítják. :)
Kiderült h a sims 3 sajnos csak 2009 elején fog valószínűleg boltokba kerülni, bár ez az időpont még változhat.
A sims 3-ról egy kis leírás:
Saját fordítás, úgyhogy don't copy!!
Nehéz volt a szöveg, végül sikerült lefordítanom. remélem megértitek, bár nem könnyű szöveg még lefordítva sem. xD
Egy sims különlegességei:
-Minden sim-nek olyan egyedülinek, páratlannak kell lennie, mint egy hópehelynek. - és ezt a játékosnak is észre kell vennie.
-A játékban a sim személyiségének a tulajdonságok sokasága/bősége áll rendelkezésre.
-Ezen tulajdonságok közül 5 db alkotja a Sim egyéni karakterét.
A szociális viselkedés:
-Egy Sim szükségleteinek háttérbe kell szorulni. Mindenekelőtt fontosnak kell lennie a másokkal való cselekedeteknek.
-A játékban társadalmi normák vannak megadva.
-Ha ők a normáknak, szabályoknak megfelelően viselkednek, a környezet reagál rájuk.
Okosabb Simek:
-Meghívják magukhoz a főnöküket, ha jó benyomást tesznek rá, később szakmai előnyben részesülhetnek.
-Egy Sim emlékezete erősebben, jobban van kiépítve, így később a viselkedésbeli illetlenségeik miatt bocsánatot tudnak kérni. :)
A sims 3-ról már készültek videók, a videók modulban találhathatják meg őket. :)
Copyright/Kedvencem a Sims
|