A statisztika az ellenkezőjét mutatja, de szeretek Németországban versenyezni, különösen a Nürburgringen. Négyszer szereztem meg a pole pozíciót, de még sosem tudtam nyerni. Talán csak nem voltam elég szerencsés itt és Hockenheimben. Csak nézzük meg az elmúlt versenyt például. Megszereztem a pole pozíciót, de rögtön a rajt után felhőszakadás volt, és a versenyt felfüggesztették. Amikor újra elindították, a harmadik voltam egy tökéletes stratégiával, de aztán kiestem egy hidraulikai probléma miatt.
Reálisan, ebben az évben nem lehet a győzelem a célunk. Még mindig rendbe kell tennünk az alapokat az élen állókhoz viszonyítva, ami a teljesítményünket illeti. Ezért a Csapat nagyon keményen dolgozott az elmúlt hetekben, hogy erre a versenyre is hozhassunk újításokat. A pályának jobban kell illenie az F60-as karakterisztikájához, mint Silverstone, de a pénteki szabadedzések alatt tisztább képet fogunk kapni. Hogy versenyképes legyél, olyan autóra van szükséged, amelynek jó a tapadása, ami stabil marad a fékezésekkor is. Mindig nehéz jóslatokba bocsátkozni és ígéreteket tenni a rajongóknak, de a számunkra ma egy pódium jó eredmény, figyelembe véve, hogy még csak egyszer voltunk a dobogón az idén.
Még mindig 9 verseny van hátra ebből a számunkra hihetetlenül nehéz évadból. Annak kell lenni a célunknak, hogy versenyről versenyre a legjobbat nyújtsuk anélkül, hogy arra gondolnánk, hogy a vezetők hány ponttal állnak előttünk. Én nagyon bízom a Csapat munkájában, és a képességében, hogy lecsökkenthetjük a távolságot az élen állókhoz képest.
Ez alatt a szokásosnál hosszabb szünet alatt Finnországba mentem, hogy a családommal és a barátaimmal élvezzem a nyarat, és teniszezzek egy kicsit. Szeretnék köszönetet mondani a Ferrarinak, hogy lehetővé teszi, hogy részt vegyek július végén az 1000 Lakes Rally-n a Fiat Grande Punto Abarth volánjánál. Ez lesz a debütálásom a rali világbajnokságban. Mivel nincs lehetőségünk a szezon közben tesztelni, több a szabadidőnk, ezért jó egy ilyenen részt venni, hogy formában maradjunk. Az elmúlt napokban már teszteltem, de a hozzáállásom ugyanaz maradt: ennek semmi köze a Forma 1-hez, ez csak tiszta szórakozás.