Holdfényudvar

Főoldal

Rólam...

Kép-érzés-hangulat

Galéria

Humor

Vendégkönyv

 


"Holdfényudvar" fórum

Szavazz!
Lezárt szavazások
 

 

Egy olyan szerepjátékos (M.A.G.U.S) oldalra tévedtél, mely azt a célt szolgálja, hogy saját magam és más szerepjátékosok ötleteivel gazdagítsa, gyarapítsa, élvezetesebbé tegye a szerepjáték szinte kimeríthetetlen világát. Egyelőre még nem áll módomban önálló domain névvel rendelkező oldalt létrehozni, remélem így, G-portalos formában, is meg lesztek elégedve vele.

Az oldal elsősorban azoknak készült, akik hosszabb-rövidebb ideje jártasak a M.A.G.U.S szerepjátékban, tisztában vannak annak szabályrendszerével, fogalmaival, Ynev történetével, de talán még a kezdő szerepjátékosok is fellelnek bennük érdekes információkat, ötleteket.

Hasznos lehet az oldal azoknak a kalandmestereknek, akik szeretnének új, váratlan meglepetésekkel szolgálni játékosaiknak (vagy csak be akarják bizonyítani, hogy bizony a játékosok hatalmának is vannak korlátai); légyen szó különleges NJK képességekről, kiszámíthatatlanul viselkedő varázstárgyakról, vagy egy „hétköznapi” fosztogatás utóhatásairól, a büntetések módjáról.

Új szörnyekkel, szervezetekkel, helyekkel, kalandötletekkel is találkozhat az olvasó, amit remélem sikerül hasznosítani a kalandmestereknek; vagy legalább is érdekességként olvasgathat.

Természetesen a játékosok számára is tartogat az oldal érdekességeket; de azért bízom abban, hogy nem fosztják meg saját magukat a meglepetés örömeitől!

 

Jó szórakozást kívánok!

 

Figyelem! Az egyes képek, térképek, rajzok lassan töltődhetnek be. Egy kicsit várni kell ezekre (és néha fel-le görgetni az egérrel).  

 

Mostantól az oldalon besitiárium is található!

 

 

 


Figyelem! Az oldalamon csakis saját magam által írt anyagok vannak! Ha már mindenáron ki akarja tenni a honlapjára valaki, kérem, hogy forrásként jelölje meg a portálomat! Köszönöm!

 


 

Farkasember, kicsit másképp....Tovább >>

 

Elvileg ezek a lények a Vámpírok ősellenségei, még farkas formában is ravasz és kitűnő vadászok de a Bestiáriumi lény harcértékei alapján (KÉ: 25 TÉ: 50 VÉ: 75, egyszeri 1k10-es sebzéssel) több száz kellene egy vámpír elintézéséhez. Lopakodás és rejtőzködés sincs feltűntetve, pedig magas intelligenciával és ragadozói ösztönökkel gondolom, hogy nem támad rá mindenkire szemből.

 

Ezeken felül a farkasemberek „lelki” és társadalmi élete sokkal összetettebb és különlegesebb is lehet, mint hogy kimerüljön abban, hogy néhány átváltozás után végleg vérfarkassá váljon a megszállt ember.


 

 

Sötét titkokat rejtő helyek... Tovább >>

- amitől a borzongás még inkább valóságossá válhat -

 

Yneven számtalan olyan hely – erdő, mocsár, sziget, barlang, kastély, mágustorony, romok stb. – létezik, amelyet sok kalandozó csak hírből ismerhet, és amelyeknek közös jellemzőjük: különös titkaikat, az ismeretlenség –szívekben borzongást keltő – homálya lengi körül.

 

                                                        

 


 

 

A Zsebmetszés lehetséges bökkenőiTovább >>

 

„Keresek egy gazdagnak tűnő embert a tömegben, és észrevétlenül ellopom az erszényét”

 

Bizonyára sokszor elhangzott már ez a mondat a Tolvaj karakterek szájából. Aztán megdobta a százalékot és jó néhány arannyal gazdagabban folytatta az útját, a legközelebbi fogadóba. Nos, az ilyen esetekre álljon itt néhány lehetséges változat (k100-on kidobva), ami izgalmasabbá teheti a hétköznapi zsebmetszéseket.

 


 

ÖsszetűzésbenTovább >>

 

Avagy, miért ne foglaljunk el magas szinten városokat.

 

Km: - Jó. Nos akkor, 2 napig gyilkoljátok a városőröket, egyre kevesebben vannak, és látszik hogy ez nagyon nem tetszik nekik.

Jk1: - Nem adják még meg magukat? Elvégre láthatnák, hogy úgyis mi győzünk…

Km: - Hát… de… megadják magukat, és átadják nektek a város urai jogcímet.

Jk2: - Hű tök jó. Akkor mi leszünk a városurak. Csináljunk demokráciát.

Jk1: - Ja. Meg foglaljunk el néhány másik várost. Mondjuk Krániakat.

Jk2: - Ja, a Krániak tök jók!

 

(Ez után meghódították Ynevet. Happy End)

 

Nos. Azért bizonyára egy partinál sem ilyen vészes a helyzet, de azért néha gondot okozhat, hogy mégis pontosan mi történik, ha a parti tagjai összetűzésbe kerülnek a helyi rendfenntartókkal...

 


 

Modul a Morobev állatkertje alapján Tovább >>

 

"Próbálta különböző bűnökkel megvádoltatni, elűzni, megzsarolni; mind hasztalanul. Már-már fel is adta volna tervét (érezte ugyanis, hogy hiába a nagy befolyásossága, bizony rá nézve is veszélyesek ezek a birtokmegszerzési kísérletek), amikor egy különös esemény történt..."

 


Morobev állatkertje Tovább >>

 

 

Morobev egy kitaszított természetmágus, akit varázslóiskolája különleges kísérletei miatt üldözött el a rendjéből: laboratóriumában emberi méretűvé változtatott rovarokat találtak. Ha tudták volna, hogy emberekkel is kísérletezett, azonnal kivégeztették volna, de Morobev sokkal óvatosabb és ravaszabb volt ahhoz, hogy sötét titkai napfényre kerüljenek.

 

A gyűjtemény két részletben olvasható, a második részt a tovább gombra kattintva  találod Tovább >> 


Humor: Joe, a sárkányherélő Tovább >>

 Azon gondolkodtam, hogy meddig lehet egy karaktert feltuningolni. Szerintem egész izmosra sikeredett , egy kissé asszem elszállt az agyam :-)). Aki tudja még fokozni valamivel az szóljon (bár ebben kételkedem).


A chado-i rejtély Tovább >>

Kalandmodul 5-7 tapasztalati szintű játékosoknak

 Bár a város szinte tökéletes katonai erőd, és átlagos halandónak aligha lehet esélye feltűnés nélkül bejutni ide, de a halálhozó lovagnak és társának, a Kráni küldötteknek, mindez gyerekjáték volt csupán. Kihasználva különleges képességeiket, az éjszaka leple alatt egyenesen az udvari palotába mentek, ahol maga az uralkodó, Maret herceg tartózkodott. A hercegnek félelmetes álmai voltak aznap éjjel. Izzadtságban fürödve ébredt fel a rémképekből, és döbbenten látta: Ketten tartózkodnak  a szobájában...


Modulsorozat 2: Orwella visszatér életút játék folytatásaTovább >>

Sajnos annyi szabadidőm nincs, hogy az összes eddigi Orwella kalandot teljesen kidolgozzam, térképekkel, történetekkel, helyszínleírásokkal, új szörnyetegekkel, különleges tárgyakkal, stb. 1-től egészen kb.: a 18-20. tapasztalati szintig, papírról (csak saját magam számára értelmezhető szövegekkel) számítógépre, de azért néhány fontosabb esemény hátterét leírom, és a történet főbb vonalait ismertetem.


 

Az Orwella visszatér c.  életút játék háttértörténeteTovább >>

 

„...Enrawell népétől indult minden. Egy nép, kik miatt Orwella istennőnk távoli síkok kitaszított bolyongójává lett. Pusztuljon hát el Enrawell népe, istennőnk oltárán, és pusztuljon annak minden utódja, férfiak, asszonyok, gyermekek és öregek, mind kinek ősei bármilyen szálon Enrawellhez kötődnek, és minden újabb halott egy kis darabja legyen a halál hídjának, melyen keresztül Orwella visszatér az elsődleges síkra, és pusztító csapást mérhet Ynevre...”  

 


Modulsorozat  1:  Az Orwella visszatér c. életút játék  kezdeteTovább >>

Ha bejutottak a börtönbe, és sikeresen beilleszkedtek, szabadítsanak ki egy bizonyos Dibarius nevű férfit. Amennyiben ez sikerült, jöjjenek el a vízköpőhöz a kiszabadításának éjjelén. Én tudni fogok róla, hogy mikor sikerült az akció.

Fejenként 20 arany üti markukat, ha sikerrel járnak, és talán további együttműködést, megbízatásokat is tudunk biztosítani önök számára. Sok sikert!

 

A modulsorozathoz tartozó térképek és helyszínleírások:Tovább >>


A kapitány kitérője Tovább >>

Tehát, a játékosok beleülnek a kenukba, és átkelnek a tavon. Igazán szép a látvány, ahogy a hold megvilágítja a vizet az éjszaka sötétjében. Néha egy-egy éhes húsevő hal ráakaszkodik ugyan az evezőlapátokra, de más nem zavarja meg az útjukat.

A szigethez közelítve halk fuvolaszóra lesznek figyelmesek. A zene valahonnan a kis sziget belsejéből szól. Kikötnek...


Az árnyak cseppkőbarlangja  Tovább >>

 "Patthelyzet. A boszorkány láthatóan élvezi a szituációt, és a fürdőzést. Egy ideig nem is szól semmit, csak nézi a kínlódó kalandozókat. Néha egy-egy kígyó is megjelenik a földön, a kalandozók lába mellett (ha bántani akarják, kötéllé változik). Hellyel kínálja őket, (fotelszerű sziklaszékeken), lebegő tálcákon ételek és italok lebegnek eléjük. A boszorkány bíztatja őket, hogy fogyasszanak nyugodtan, más céljai vannak velük ahhoz, hogy csak egyszerűen megmérgezze őket (ennek ellenére valószínűleg nem fognak enni-inni)."

 

 


 

Új faj: Angyal ivadék

"Az angyal ivadékok általában rendkívüli képességekkel jönnek világra. Játéktechnikailag ez magas képességeket jelent (kb. akkorát, mint egy kalandozóét J). Megjelenésük tekintélyt sugároz, mindegyiknek magas a szépsége (karaktertől függetlenül K6+14). Mélyen vallásosak, hetente egyszer képesek közvetlen kapcsolatba lépni istenükkel (lásd szerzetesi mágia: álomút, ... ,)"

 

Csupatáp faj, szerencsére kizárólag NJK-lehet. Viszont sokféleképpen be lehet illeszteni egy kalandba, és színesebbé teheti azt!

 


 

Villámmágus

"...Megtalálta a módját, hogy hogyan teremtsen, és irányítson villámokat. Persze néha akadtak bizonyos hátrányos mellékhatások, de a mesterei szemet hunytak mindezek felett, mivel ők is úgy tartották, hogy az sosem árt, ha valami új van felfedezendőben. Rahimov egészen belemerült a kutatásba, olyannyira, hogy ezt az egyéb tanulmányi kötelezettségei sínylették meg. Rahimov tudtán kívül pengeélen táncolt; közel járt hozzá hogy száműzzék a varázslóiskola falai közül. Talán el evickélt volna még jó pár évig, ha nincs az a végzetes baklövése..."

 

 


 

 

KalandmestereknekTovább >>

A játékosaid már a harmadik sárkánnyal végeztek? Egy sötét elf hadsereg is kevésnek bizonyul ellenük? Egy Hatalmas a szolgájuk? Van saját városuk, aminek közelébe még a 13-ak sem merészkednek? Mogorva Chei hozzájuk jár kölcsönkérni?

Ediomad Aquirjai összerezzennek a játékosaid neve hallatán? Ez esetben ajánlom ezt a cikket!

 


 
Reklámok
 

 


 
 

Szerepjáték.lap.hu

RPG

Szürkecsuklyás

Kalandozók

Rengeteg kiegészítő

Sok-sok kiegészítő

Képek

Kepeslap.com

Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Kérésre teszek ide linkeket! (hasonló témájúakat)


RÚNATÁBOR

Atlantisz

Yusuke

Mágus-gödöllő

 

 

 
Ennyien látogatták az oldalt
Indulás: 2005-01-17
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!