Szellemek |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Alapjáték |
Halál |
Sehogy |
* Másik élő Simeket tud megijeszteni miközben azt okozza, hogy a szükségeik drámaian leessenek és ráadásul származik az áldozattal, aki belehal a rémületbe. * El tud különíteni tárgyakat, mint a játékmackók, asztalok stb. * Csodálkoznak és lebegnek a telek körül. * Átjárnak a falakon és a tárgyakon. |
Alien - UFO |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Alapjáték |
N/A (születnek egy ufo-tól és egy embertől) |
Sehogy |
Zöld a bőrszínük és nagy fekete szemeik vannak. |
Zombi |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Egyetem |
Feltámaszthatunk egy simet a Felmtámaszt-Ó-Mata segítségével. |
Sehogy |
Kékes a bőrszínük, rothadó a húsuk és a fejeik oldalra konyulnak. * Tántorognak mikor sétálnak. * Állandóan sóhajtó hangokat csinálnak. * Legtöbbször az agyra gondolnak. * Nem lehet gyerekük. * Nem halnak meg idős korukban. |
Vampír |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Éjszakák |
Megharapja egy másik vámpír |
Használni kell a Vamprocillin-D italt. |
* Tud repülni (átváltozva denevérré) vagy átcserkésznek egyik helyről a másikra. * Nincs tükörképük. * Az indítékaik napfényben fognak lemenni és ráadásul bele tudnak halni. Ezért nappal egy koporsóban kell aludnia . * Képes megharapni/átváltoztatni egy másik simet, akinek jó kapcsolatuk van. * A vámpírok a társadalmi opcióval másik Simeket tudnak irritálni 'bleh!' * Nem halnak meg idős korukban. |
Servo |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Megnyitottunk - Vár az üzlet! |
Sehogy. El kell készíteni. |
Sehogy |
* Arra lettek programozva, hogy takarítsanak, főzzenek, kertészkedjenek, stb. * Különleges flört-felhívja a dallamot. * Újratöltődnek a napon, vagy az ágyban. * Eltörhet és újraindulhat. * Ha érintkezik a vízzel és a gőzzel, akkor szikrák fognak kirepülni belőle és az indítékok le fognak esni. * Nem tudnak meghalni, ha idősek. |
Vérfarkas |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Házi kedvenc |
Megharapja a simet a 'falkavezér' farkas. Parancsban, hogy megharapják, a Simed követelménye legalább egy 60 napi kapcsolat. |
Használd a Lycanthropic-B italt, ami $60-ba kerül háziállatengedelmességedzőből vagy a cigány házasságközvetítőtől. |
* Púposak és ütögetnek, amikor sétálnak. * Farkasokat tud beidézni. * Van egy üvöltési önkölcsönhatása, ami azt okozza, hogy minden másik Sim hólyagszüksége leessen és felébredjen,a Sim. * Gyorsabban nevelik, tanítják a másik farkast. * Az éhség szükségük fél és energia által esik le végére maximum odakint. * Idősödnek és lehet gyerekük. * Megtámadják a betörőket és mindíg nyernek. |
Növény Sim |
Kép |
Kiegészítő |
Hogyan jön létre? |
Hogyan gyógyítható? |
Jellemző dolgok |
|
Évszakok |
Ha túl sok féregírtót használsz kertészkedés közben. |
Haszáld a plantophic-C italt, melyet a Kertész Klubból vagy a cigány javasasszontól tudsz megvásárolni. |
* Csak három életkoruk van: Tipegő, Felnőtt és Idős. * Szükségük van: Napfény, Őntözés és Szeretet. * Az utódok a szüleikként ugyanazokat a személyiséget és készségeket kapják és kapnak egy aranykertészjelvényt, amikor felnőttkort érnek el. * Bocsásd ki a Boldogság Spóráit, egy jó hangulatban van, és a Növény Sim szükségletei felmennek. | |