Minden NJK csapat, vagy fontosabb NJK szereplő, kaphat egy specializációt, azaz különleges képességet, vagy kitapasztalt harcmodort, esetleg egy egyedi varázslatot.
Ezek a specializációk egytől-egyik publikusak lesznek a játékosok előtt is. Ezeket a specializációkat megtaláljátok lejebb a játék NJK szereplőinek leírásánál!
Mivel ez játékról játékra változhat, így ez nem kerül bele a szabályrendszerbe!
A specializációkat a szervezőkkel kell közös megegyezésben megalkotni!
RÉSZLETEK:
D'Argo Ikertestvére:
Nathan Del Embra
SPECIALIZÁCIÓ:
HATÁSA:
AZ ORK VEZÉR:
ZHOBO
SPECIALIZÁCIÓ:
Olyan ork harcos akinek ereje lehetővé teszi, hogy pallosokat duplán forgasson, vagy óriási pajzsa mellett szálfegyvert használjon.
HATÁSA:
Egyszerre használhat erejénél fogva két, kétkezes fegyvert, vagy a pajzs mellé szintén kétkezes fegyvert.
DALOLÓ HARCOS:
Lorin O'Krell am Shentalain
SPECIALIZÁCIÓ:
Művészi tehetsége és muzikális hajlama feltünt Arelnek és Albornak és Dellának is... Sok nyeres csatája után kapta egyszerre csak tehetségét és képességét mely a Gyógyító Szférák Zenéje nevet is viselhetné. Mikor a harcos dalolásba kezd, mondják többen is lábukra álltak halálos sebeik után!
HATÁSA:
Lényege, hogy a 0 Ép-re került csatában elájult végleges halált nem halt karakterek (már akiket a karaktere kiválaszt és jelöl valami úton módon), de maximum, 4 főnek, meggyorsítja a feltámadási idejét. A hátránya hogy alatta mint a bárdok összes dalmágiája alatt szólnia kell a hangszerének vagy énekelnie kell. Ez ha felezi is az időt akkor is 15 perc egyfolytában történő zenélés. Ha 5 Mp-nél továbbra sikerül valakinek megszakítania a dallamot akkor az megtörik és kezdheti előröl!
A MAGISZTER:
Igranel Ennaron
VARÁZSTÖRÉS:
Varázslóként Ennaron tisztában van a különböző varázslatok felépítésével és ismeri gyenge pontjaikat, így nem okoz neki különösebb gondot más varázshasználók által megidézett mágiaformák szétoszlatása.
HATÁSA:
10 lépés távolságon belül rámutatással és a megfelelő varázsszavak kimondásával minden aktív varázslatot megszüntethet.
A KRAD PAPLOVAG:
Thadeus Arma
SPECIALIZÁCIÓ:
HATÁSA:
A BÁRD:
ELIO
EMLÉKOLVASÁS(érintéses):
Elio különleges képessége felerősödött az elmúlt időszakban...
Az emberek közvetlen közelében már elég a ruhájukat, vagy bármilyen "LARP" eszközüket megérinteni, hogy kiolvassa az elmúlt 1 nap emlékeit. Közben úgy ugrál az emlékspirálban, ahogyan csak szeretne.
HATÁSA:
Elég bárkinek egy ruhadarabját, vagy nem személyes tárgyát megérintenie ahhoz, hogy az "áldozat", azaz a megérinett játékos köteles legyen részletesen elmondani minden emlékét, az elmúlt 1 órában történtekkel kapcsolatban. Ez ellen nem véd semmilyen mágia, vagy képesség sem. Az emlékolvasás után az "áldozat" semmire nem emlékszik a történtekből.
A DOMÍNIOR:
Elmandier Assan Calassion am Cornu
SONIONI OPÁL:
Birtokában van egy medál, melybe egy darab sonioni opál van foglalva. A medált még az egykor alapító, útjai során, egy kereskedő fizetségeképpen kaparintotta meg. Azóta szál domíniorról domíniorra.
HATÁSA:
Minden ráirányuló varázslatot hatástalanít.
A KAPITÁNY:
Gor Demion
SONIONI MEDÁL:
A domínior medáljához hasonló nyakfüggője van. A mindenkori domínior a legközelebbi testőrének is hasonló nyakláncot készítetett egykor, hogy bebisztosítsa a védelmét. Azóta ez a nyakfüggő is szál kapitányról kapitányra.
HATÁSA:
Minden ráirányuló rámutatásos varázslatot hatástalanít és minden érintésen alapuló varázslat hatását felezi.
ERENI ŐRGRÓF és HADSEREGE:
Hector de La Vexel
FALANX HARC:
HATÁSA:
AMOS KEDVESE, a ROSA NEGRA KAPITÁNYA:
Felisha...
Mágikus pecsétnyomó.
Utazásai során, miután megmentette egy boszorkány életét, Felisa szert tett egy mágikus pecsétnyomóra, melynek segitségével olyan mágikus szerződést tud készíteni, ami átokkal sújtja az abban foglaltak megszegőit.
Hatása:
Az előre elkészített szerződést alá kell írni a saját vérükkel (-1 ÉP), úgy onnantól a papíron leírtakat kötelesek betartani, ellenkező esetben életbe lép az ott megfogalmazott átok, valahányszor megszegnék. Ez az átok pl. a némaság, vagy egyéb, amit a szerződő felek kötelesek meghatározni, (kivéve a halál). A szerződés csak akkor érvényes ha Felisa a pecsétnyomóval hitelesítette azt.
KYR VÉRŰ TORONI NEMES:
Retor Salk-Piedra
ZŰRZAVAR VARÁZS (rámutatásos):
Az ősi varázslatot a nemes, családi titokként örökölte az őseítől. Tudását úgy sajátította el, hogy tovább is adhatja a megfelelő tudással rendelkező varázstudóknak!
A varázslat egyes tudorok vélekedése szerint az ősi kyr birodalom korából fennmaradt ereklyének köszönhető melyet Tharr Szeme-ként is emlegetnek vagy káoszgyűrűnek.
HATÁSA:
A varázslat hatására az egységesen, vagy formációban harcoló csapatokon úrrá lesz a káosz és szétszaladnak! Minden csapat, vagy hadtest melyre rámondják a varázslatot köteles szétszaladni a szélrózsa különböző irányaiba és 2 percig nem képes egységben harcolni.
Használata 2 tekercs, viszont ez ellen menedéket csak a híres Sonioni opál adhat, másfajta lelki képzés vagy mágikus védelem nem hatásos ellene.*
*Titkos háttér az ereklyéhez: aki felveszi az Tharr oldalára áll át, s kyria érdekeit tartja szem előtt, ezen hatás végleges, akkor is ha leveszi a gyűrűt, hatását csak dupla erősségű áldással lehet eltávolítani, viszont ki viselte a gyűrűt képes ellenállni Tharr szemének, hisz már szembenézett az önmagát emésztő káosszal, de ismét az ő szolgálatába áll, hiába a papok hite sem veheti fel a harcot egy istennel.
A TORONI HELYÖRSÉG PARANCSNOKA:
L. Bartuc nagyúr
Démonvér:
Bartuc kapitány magánál hordja talizmánját, egy démon vérével teli palackot.
Hatása:
Démonvér hatása : Egyszeri alkalommal használható a játékban, az üvegcse kiivásával. A démonvér őrültté teszi bartucot, mindenre támad ami a közelében van, lehet az barát vagy ellenfél, saját társai is ugyanúgy veszélyben vannak mint mások. Az őrjöngés alatt (30 mp) Bartuc nem szenved fizikai sérülést, viszont az idő lejártával életpontja a felére csökken.
A TORONI HELYÖRSÉG TANÁCSOSA:
Zs. Dante mester:
Utolsó lehellet:
Dante mester hajdan hatalmas mágus volt Parthiscusban, ám ezeken az új földeken képtelen volt uralma alá vonni az elemeket. Néha megvillantotta a mágia egy-egy szikráját, de nem volt képes tartósan helytállni... eddig...
Toron papjai tanították, de nem tudott behódolni egyetlen istennek sem, ezért az alkímia tudományába merült. Felfedezett bizonyos növényeket, melyek főzete hihetetlen képességekkel ruházza fel embereit. Olyan gyorsan futnak mint a szél, úgy ugrálnak mitn a bolha, úgy kűzdenek mitn az oroszlán. Egyetlen hibája van a dolognak, testük a végkimerülésben feladja a harcot, és az említett személy ájultan esik össze. Egy bizonyos főzési technikával viszont csak akkor aktiválódik az anyag, ha az alany szívverése kritikusan lelassul. Valyon mit is erdményez ez ?
HATÁSA :
Ha valamely személy Parthiscus seregéből elesik a harcban, életereje 0-ra csökken, Dante mester érintésével 2 életponttal azonnal visszatérhet a csatatérre, viszont a csata végeztével életereje ismét 0-ra csökken, így félholtan esik össze. Ezt a képességet Dante 2ször használhatja egy nap (azaz egy nap 2 embert képes visszahívni a csatatérre).
A MESTERKOVÁCS
Niklas
OSTROM GÉP KEZELÉSE:
Niklas sok évet tanult és fejlődött a domíniumi vendégmesterek és tudósok között. Ekközben felhalmozott tudását egyre több alaklommal kamatoztatta. Hadi gépei már több alkalommal menekülésre késztették a helyi rablóbandát, nagy veszteségeket okozva nekik. Ezen tudását át is adja bárkinek, aki megfizeti neki.
HATÁSA:
A hajítógép kezelését a csak is speciális képzettséggel lehet elsajátítani, melyet csak Niklas a mesterkovács taníthat meg a jelntkezőknek, természetesen fizetségért cserébe!
A CORNUI RABLÓVEZÉR
Sepinroth
Áthatolhatatlan elme:
A hírhedt vezér nemhiába rendelkezik ősi toroni gyökerekkel...ez az elméjén és tudásán is látszik. Már sokan beszélték, a hozzáértők, hogy elméje egy óriási gyémánthoz hasonlít, mely szinte tökéletesen kifinomult és áthatolhatatlan. Egykori tanítómestere egyenesen Toronból érkezett hozzá az ősök nyomán. Nem tartózkodott a domínium területén sokáig, mert kiszagolta a domínior, de míg itt volt annyi tudást adott át Sepinrothnak, amennyit csak tudott! Ezek egyike e magas szintű elme védelem.
HATÁSA:
Sepinrothra semmilyen elmére irányuló varázslat nem hat.
A LUMINA KORSÓ KOCSMÁROSA
Sörös DARGO
Zsivány szem:
DArgo a sokatt látott kereskedő, sok évig tartó utazásai során egy ynevi klán vezetőjének elismeréseképpen, sajátította el a benne rejlő képesség használatát. Különleges érzékeinek köszönhetően többet észlel, mint az átlag ember.
HATÁSA:
DArgo ellen nem lehet tolvajlást elkövetni, sőt még torokmetszést sem!
AMOS DARGO
Kocsmáros ifjú.
BÉKÍTŐ PRÓFÉTÁLÁS (rámutattásos):
Ha Amos bajba kerül, akkor sincs semmilyen gond, mert használva ezt a képességét bárkit és bármilyen helyzetben megbékít! Sokan beszélik, hogy egy esetben Sepinroth marcona rablóit békítette meg, amikor azok egy idős asszonyt és férjét akarták kirabolni.
HATÁSA:
Ha "áldoztára" rámutat és az hallaja békítő próféciáját, akkor az elfelejt minden agressziót, bántalmat és nyugalomban végighallgatja Amos mondtait.
A játékosok ekkor kötelesek megnyugaodni és Amosra figyelni. Ha befejeződött a prófécia, még 5 percig(számolás 300-ig) nem képesek semmilyen negatív megnyilvánulásra. Ez idő alatt kötelesek a hallottakról beszélgetni. Az idő lejártával nem emlékeznek előző cselekedetükre, de szabadak az érzelmeik.
GRADOR DARGO
Kocsmáros ifjú.
IGAZSÁG ITALA:
Grador sokan mondják, hogy túl jó kocsmáros... Fantázia italai sokszor szórabírják a bánatos, vagy bosszús embereket...sőt sokszor az igazán becsületes, kevésbé szószátyár figurák is bizalmukba fogadják. Hogy mi teszi ezt talán a személyes varázsa...?
HATÁSA:
különleges igazság szérum ki keverés
az áldozat elfogyasztáskor nem érzékeli (iztelen szagtalan, italba elkeverhető) elfogyasztás után 5 kérdésre a képességeihez mérten köteles válaszolni! Az szenvedő alany az 5. válasz után "kijózanodik" , de nem emlékszik rá, hogy mi történt.