Minden ami Sims!! Más semmi!!
Minden ami Sims!! Más semmi!!
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Sims 2 Videók

 
Letöltések

 

 
Sims2
 
Sims2-Egyetem
 
Sims2-Éjszakák
 
Sims2-Vár az üzlet!
 
Sims2-Karácsoni Party
 
Sims2-Family Fun
 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 
The Sims
 
The Sims:House Party
 
The Sims:Unleashed
 
The Sims:Superstar
 
The Sims:Vacation
 
The Sims:Hot Date
 
The Sims:Makin'Magic
 
Sims2:Házikedvenc
 
Sims2:Glomaur Life
 
Ház a fa tetején Tuncsyy
Köszöntelek titeket ismét! Gondolom mindenki emlékszik a Kistehén avagy a fán épült házak tutorialra. Nos itt az Update mellyel újabb, izgalmasabb dolgokat próbálhatunk ki: Leng?híd, Fára épített ház, "Létra", Kunyhó speciális tet?vel, illetve "Fáramászás".
Köszönjük a tutorialt, amit daswalker küldött be nekünk és fordított le (bár azért nekem is volt egy kis munkám vele )



Üdv ismét! Ebben a tutorialban megtanulunk trópusi faházat építeni. Középpontban...
-fára épített ház (tudom hogy már volt ilyen, de ez másfajta)
-leng?híd
-létra
-És egy kunyhó speciális tet?vel és feljáróval

(képeket a [thesims2.ea.com] címen találsz)

A szükséges kódok:
'boolprop constrainFloorElevation false / true'
'moveObjects on / off'
'boolProp snapObjectsToGrid false / true'
'boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true / false'

El?ször is fontos, hogy a telek, amit választasz tökéletesen egyenes talajjal rendelkezzen. Utána ezt majd variálhatod, de el?ször legyen kész az építményünk

A telkek, szobák, hídak nagyságát majd variálhatod, ez csak egy példa:
-csinálj egy 8X8-as területet az ábrán látható módon.
-Aztán egy 2X7-eset amely jelzi majd, hogy hol lesz az els? leng?híd
-A híd másik végére jöhet egy 6X6-os
-ebb?l egy 2X5-ös, amely a 2. hidat jelzi.
-a végére pedig egy 5X6-osat
-Ezután kicsit távolabb (mint az ábrán) helyezz el egy 6X6-osat, el lesz majd a kunyhó, ami használható pl.: f?zésre vagy esetleg budinak, de ezt a fantáziádra bízom.
Megvan? Biztos? akkor most vedd körbe fallal a 8X8-as területet és a kunyhót.
A másik kett?re (nem a hidakra) pedig rakj alapozást (teljesen fedje el és a pilléres típus legyen).
Most a hidakra az ábrán látható módon tegyünk falat.
És most írjuk a boolprop constrainfloorelevation false, most már nyugodtan egy szintre hozhatjuk a falat és az alapozást (mint az ábrán is látszik, az alapozás fog feljebb kerülni... Most pedig ugyanezt a másik híd mentén is.
Most választd ki az a padlót, amelyet a faház padlójának szánsz és fedd el vele a 8X8-as terület tetejét. Vajon mi jön most? Válasszuk ki a leng?híd padlóját és korlátját és készítsük el a hidat. A leng?híd funkciót majd csak kés?bb, egyel?re csak egyenes híd legyen.
El?bb az üres tetej? alapozásokra rakjunk falat, hogy szoba lehessen bel?le.
FONTOS! annál a "szobánál" amelyikhez csak 1 híd vezet, ott mellette hagyjunk ki helyet hiszen ott lesz a létránk. Apropó létra! készítsük is el! csináljunk egy 1X2-es kiálló részt az 5X6-os szobából, hiszen itt lesz a létránk
A létrát most hagyjuk egy darabig, csináljunk inkább egy FKV (fán-keresztül-vezet?) feljárót. A 8X8-as területünk közepér?l tüntessünk el egy 2X2-es padlót
És az ábrán látható módon tegyünk Connecting Stairs-eket
Majd töröljük ki a 3 legföls?t (csak akkor törölj, ha már mindet leraktad).
Majd egyengesd ki a talajt. (láthatod, hogy az alsó lépcs? most a semmibe vezet)
A következ? lépés, a fal kitörlése, hiszen egyébként a ház nem a fán lenne (majd). Itt jön a poénos rész! Próbálj meg egy sim-mel felmenni a lépcs?n! Elindul felfelé, majd fel fog kerülni.
Ez éppen kapóra jön, hiszen így olyan hatást érhetünk el, mintha a sim a fán mászott volna fel (csak persze még nincs fa) Következ? lépésként tegyél kerítést az ábrán látható módon (a lyukat csak 3 oldalról kerítsd el)
A már az elején aktivált kódjaink segítségével helyezzünk egy ciprus-fát a lépcs? közepére. FONTOS! úgy rakd, hogy az els? 2 lépcs?fok szabad legyen, különben Simjeid nem tudnának felmenni. Újra teszteld le a lépcs?t.
Most adj tet?t és tapétát a kisházakra. Majd ajtókat és/vagy átjárókat... és persze ablakokat.
Most a hidakon és a leend? létrán kívül minden "mesterm? alól szedjük ki a padlót (amit a legelején raktunk le). Igen. Most jön a hidak leng?-funkciója. El?ször is szedjük ki a falat a hidak alól és 2 szinttel csökkentsük meg a talajt a 2X7-es híd alatt a képen látható módon. (hasonló lesz mint az íves híd, csak ez most lefelé fog menni). Kezdjük el ívesen mélyíteni a talajt, kív?l 1 és beljebb haladva legyen egyre mélyebb.
Egész jó lett nem? Na most ugyanígy a 2X5s hídnál is.
FIGYELEM! NAGYON FONTOS! A következ? lépés el?tt kapcsoljuk ki a talajegyenget?s kódot, hiszen ha ezt nem tennénk meg, a hidat kezdhetnénk el?röl. Tehát kód kikapcs, majd ássuk be a gödröket. Miel?tt egyengetünk, ne felejtsük a padlót kitörölni, különben nem fog menni.
A házak közé most már tehetjük a kerítéseket. Következ? lépés: a létra. El?ször is kapcsoljuk vissza a talajegyenget?s kódot. Az ábrán látható helyre helyezzünk el egy pilléres alapozást.
Most elvileg a padló le fog ugrani. Akkor most már le is bonthatjuk az alapot nem? Miel?tt lebontjuk az alapot írjuk be a boolprop constrainfloorelevation true kódot, a lebontás után meg kapcsoljuk vissza a kódot.Helyette tegyünk egy Connacting Stairs lépcs?t, hogy a létrához fel tudjanak jutni.
Sajnos, itt a létra, csak egy része igazán létra. De megoldjuk! az ábrákon látható módon eleld meg a talajt 6-6 kattintással.
ÉS! Már meg is van! Szóval talajegyenget?-kód ki és töröljük el a hegyet a térra alatt! Teszteljük le!(és persze a hidakat is)
Ha ez már megvan, jöhet a kunyhó! A 6X6-os területünkre tegyünk falat (6X6-osat) Az ábrán látható módon tegyünk rá olyan padlót, ami tet?nek is megfelel és persze a kerítést is (fontos a kerítés alakja, hiszen a tet? természetesen nem így fog kinézni. Tehát tüntessük el alóla a falat. a padlóra csinálj kerítésb?l egy nagy X-ez, hogy mindig tudd, hol a ház közepe (ez majd el fog t?nni) kapcsold vissza a talajegyenget? kódot!
A hídnál alkalmazott módon alakítsd kedved szerint a tet?t!
Íme az én általam készített tet?! Majd egyengesd ki a talajt (Kód vissza) és tedd vissza falakat! Egyengetés el?tt a padlón lév? kerítést illetve a padlót töröld ki másképp nem fog menni a kód!
Dehát én ígértem nektek feljárót is, tehát el is készítjük. Talajegyenget? kód be, majd a legnagyobb talajemel? eszközt úgy igazítjuk, hogy annak a közepe éppen a kunyhó közepén legyen. Emeljük meg 12 katt-tal és kapcsoljuk ki a talajegyengetést (ha nem tennénk, a tet?nk rámenne)
Majd szép kis feljárót csinálunk a talajemel? segítségével (úgy mint a hidaknál, csak most csak a földet mozgatjuk, így az épületek nem változnak)
Nos hát ennyi is volt, remélem mindenki mindent megértett Segítségért nyugodtan írjatok a Hozzászólásokhoz!!
Innent?l kezdve megtanultátok az alapokat! Ezek után csak ti döntitek el, hogy rendezitek be, díszítitek! Íme a nálam lév? végeredmény:
Köszönjük daswalkernek, hogy beküldte a cikket!
 
Mennyien szeretik a Sims-et?
Indulás: 2006-04-02
 
ITT RENDELD MEG!
 

 

 
Kattints a képre a teljes mérethez!
 
Barkács
 
 
SzAvAzZ!!
NeKeD MeLyIk Sims Van meg?

Sims2
Sims2-Megnyitottunk Vár az üzlet
Sims2-Egyetem
Sims2-Éjszakák
Sims-Magic Tricks
Sims-Superstar
Sims-Deluxe Edition
Sims-Hot Date
Más....
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Letöltések
 
 
 
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!