"Est Sularus oth Mithas"
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
M.A.G.U.S. Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Tanácsok KM-eknek

Tanácsok KM-eknek!!!

 

 

 

„-Mindig tarts szem elött, hogy csupán 1 játék résztvevői vagytok, s bármilyen indulatokat is keltenek benned játékosaid, soha ne engedd, hogy ezek elronthassák a szórakozásotokat. Te vagy a leginkább felelős azért, hogy igazán jól érezze magát mindenki. SOHA NE ÉLJ VISSZA EZZEL.

-Ügyelj arra, hogy játékostársaid is pontosan tisztába legyenek azzal, hogy hol ér véget a játék és hol kezdődik a nap további része. Ne engedd, hogy a játék során esetleg fölgyülemlett problémákat esetleg szerepjátékos módszerekkel  a való életben oldják meg. Ha lehetséges minden felvetődő kérdést még a játék során válaszoljatok meg.

-Mindig lelkiismeretesen készülj a játékra! Nincs rosszabb szórakozás, mint egy hányaveti módón összerakott modul, melyet kedvetlenül mesélsz el.

-Ügyelj arra, hogy a történeted szálai logikusan kapcsolódjanak egymásba, ne tudjanak a játékosaid megválaszolhatatlan kérdéseket föltenni az összejövetel végeztével. Igyekezz mindig fenntartani a játékosaid figyelmét, ne hagyd, hogy „leeresszen a mese”! Ha szükséges gyorsítsd fel a cselekményt, folyamatosan tartsd fenn a feszültséget. Próbáld meg minél hangulatosabban visszaadni a játékosaid számára a karaktereiket körülölelő környezetet

(ne feledkezz meg róla, hogy csak azt fogják látni és érezni amit te elmondasz nekik! Az semmiképp nem elég ha csak te vagy tisztában vele milyen helyen is vannak éppen, mit látnak és mit éreznek.

-Soha ne riadj vissza az olyan irodalmi kifejezések használatától, melyeket csupán azért nem mersz kimondani, mert félsz, hogy játékosaid nem fognak komolyan venni. Gyakran éppen ezek a legmegfelelőbbek egy hangulat életre keltéséhez. Ezt idővel észre fogják venni.

-Ne sajnáld az időt a játék előkészítésétől. Nagyon feldobhatja az összejövetel hangulatát egy jó időben elővett rajz, makett, szobrocska, titkosírás stb. Ugyanígy remek hatásokat érhetsz el jól összevágott zenékkel, hangokkal, melyeket a történet megfelelő pontján bejátszhatsz játékosaidnak.

-         Soha ne engedd játékosaidat olyan helyzetbe kerülni, ahonnan te sem tudod hogyan mászhatnak ki. Mindig legyen a tarsolyodban legalább egy olyan megoldás amiben biztos vagy, hogy nekik is eszükbe juthat.

-         Legyen bátorságod megváltoztatni az előre eltervezett történéseket, ha úgyérzed, hogy az a játék hasznára lehet. A party úgysem fogja megtudni, hogy eredetileg másként tervezted. Arra azonban figyelj, hogy se a játék egyensúlyát ne borítsd fel, és a játékosokat se hozd kilátástalan helyzetbe.

-         Figyelj oda, minden játékosod vegyen részt valamilyen módon a játékba, ha valamelyikük unatkozik valószínűleg te hibáztál. Ennek elkerülése végett fordíts plusz időt arra, hogy a karakterek egyike se találja egyhangúnak.

-         Segíts a kezdő vagy bátortalan játékosokat! Ne hagyd, hogy a többiek elnyomják őket.

-         Mindig képzeld magad a játékosaid helyébe mielőtt valami sorsdöntő határozatot hozol! Lehet, hogy amit te viccesnek vagy logikusnak találsz, nekik egy cseppet sem fog tecceni, vagy csak összezavarja őket és ezzel bizony komolyan el lehet rontani egy összejövetelt.

-         Ugyan ilyen okból ne mészárold le mások karaktereit, csupán azért, hogy bebizonyítsd számukra: te bármit megtehetsz. Egy karakter halálával általában nem oldasz meg semmit. Ha hibáznak a játékosok, akkor is majdnem mindig van lehetőség arra, hogy más módon juttasd ezt eszükbe, ha esetleg ezt a karakter is megérzi sokkal többet tanulhat belőle mintha elpusztítod.

-         Soha ne keverd össze a játékost a karakterével. Amit ő a játékban mond vagy tesz, nem jelenti azt, hogy a valós életben is így érez.

-         Csakis olyan teremtményekkel bonyolódjanak konfliktusba a karakterek, aminek legyőzésére meg van a reális esélyük. Ha kilátástalan harcba kerülnek soha ne öld meg őket, hanem elégedj meg a megbüntetésükkel. Csak akkor lehetsz kőszívű, ha a játék során többször bizonyságot nyert, hogy mindenképpen a karakterek húzzák a rövidebbet, mégis erőszakoskodnak.

-         Mindezek ellenére ne légy vajszívű! Ha a karakterek nem érzik, hogy akár rajta is veszhetnek az adott kalandon, ellaposodhat a játék, és megszűnik az ami ha láthatatlan is, de fenntartja a történet feszültségét

-         Mindaz amit a M.A.G.U.S.-ban lefektettünk nem szentírás! Csupán a legjobb minőségben próbál keretet adni szórakozásotokhoz, de ez nem jelenti azt, hogy ezeken a szabályokon ne változtathatnál. Csináld meg-ha neked úgy tetszik-saját Ynevedet, a saját szabályaid alapján: ha szükségét érzed, kreálj saját varázslatokat, specializálókat, diszciplínákat…stb.!  Csupán három fontos dologra figyelj oda:

1.      ezzel semmi esetre se borítsd fel a játékegyensújt.

2.      Győződj meg róla játék elött, hogy játékosaid tisztában vannak-e az új szabályokkal, valamennyien elfogadják azokat.

3.      Tartsd tiszteletben ha mások máshogy gondolkoznak ugyanarról a dologról.

-         Olvass minél többet! Rengeteg ötletet és ismeretet csipkedhetsz fel vele.”

 

 

 

Első Törvénykönyv, tanácsok KM-eknek, 8-9. oldal.

 

 

 

 

 

 

 
Idő
 
Látogatók
Indulás: 2007-04-26
 
M.A.G.U.S.
 
Boszorkány mesteri mágiák
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak