"Est Sularus oth Mithas"
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
M.A.G.U.S. Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Linkek
 
Törpe, Udvari ork, Amund

Törpe

 

Leírás: A törpék Berquelről érkeztek, a P.sz. 1200-as években. Hamar összebarátkoztak az Északi Szövetség népeivel, akik rájöhettek, milyen kemény harcosokra, milyen hű barátokra tettek szert.

                Életük egész tartama alatt az állandóságot keresik, kiemelkedettségre törekszenek, melynek kettő módját látják:

                Egyik módja: maradandót alkotni. Ezért az építészetben olyan kiemelkedő tudásra tettek szert, amely segítségével bámulatosan szilárd épületeket emeltek, melyek akár évezredekig is állhatnak.

                A másik módja: a katonáskodás, az Északi Szövetség seregének gyalogosai, de rackla-lovasaik is sok meglepetést okozhatnak. Megadni sohasem adják magukat, utolsó emberig küzdenek.

                Van még egy módja az esetleges kiemelkedésnek, mégpedig ha kalandozásra adják a fejüket. Ahol gyorsabb meggazdagodást találhatnak, persze sokkal nagyobb kockázat terhe mellett. Ha további életük anyagi/erkölcsi feltételeit biztosítottnak látják, hazatérnek otthonukba.

                Átlagos magasságuk 130 cm, alkatuk tömbszerű, nagy erőkifejtésre képesek, kitartásuk páratlan. Arcuk széles, gyakorta szakáll díszíti, szemük sötét. Csak egyszer házasodnak, hűségük a sírig tart ellentétben az emberekkel.

 

Tulajdonságok:

Erő

+1

Állóképesség

+1

Intelligencia

-1

Asztrál

-1

Egészség

+1

Szépség

-2

 

Erő

19 (21)

Állóképesség

19 (21)

Gyorsaság

18 (20)

Ügyesség

18 (20)

Egészség

19 (21)

Szépség

15

Intelligencia

18

Akaraterő

18 (20)

Asztrál

16

 

Korhatárok:

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

25- 40

41- 350

351- 600

601- 680

681- 750

751-

 

Különleges képességek:

-          30m infralátás

-          alapesetben (születésétől) minden törpe rendelkezik az alábbi képzettségekkel: csapdafelfedezés +35%; titkosajtó keresés +30%

-          föld alatt, teljes sötétben is tudják, hogy milyen napszak van

-          föld alatt, kiépített poncékben és labirintusokban is (2 m eltéréssel) meg tudják mondani, hogy milyen mélységben járnak, tisztán érzik, hogy az út melyen haladnak, lejt vagy emelkedik, sőt közelítőleg annak fokmértékét is.

-          Képesek megmondani egy épületről (plusz-mínusz 5 év eltéréssel), hogy mikor építették

Udvari Ork

 

Leírás: Mágikus beavatkozás eredményeképp létrejött faj, melynek egyedei az orkok legértékesebb tulajdonságait csillogtatják: makacsságig menő kitartást, illetve vadságot.

                Az udvari ork északon jelent meg, egy hadúr szolgálatában. Alkotóik mind magasabb intelligenciával ruházták fel őket, így gondolkodásuk messze meghaladja a „természetes körülmények” között élő orkokét. Alacsonyabb rendűnek érzik magukat az embereknél, és nem tudják felfogni, hogy személyük értékek hordozója is lehet. Az utóbbi évszázadban gyakori, hogy főnemesek a kiemelkedő orkjaikat tanítatják, netán szélnek is eresztik és kalandozóvá lesznek

                Átlagos magasságuk 180 cm szőrzetük világos, arcukon, nyakukon kimondottan ritkás. Szemük savószínű, ritkábban földbarna.

 

Tulajdonságok:

Erő

+2

Állóképesség

+1

Intelligencia

-1

Asztrál

-3

Egészség

+2

Szépség

-3

 

Erő

20 (22)

Állóképesség

19 (21)

Gyorsaság

18 (20)

Ügyesség

18 (20)

Egészség

20 (22)

Szépség

13

Intelligencia

16

Akaraterő

18 (20)

Asztrál

13

Korhatárok:

I.

II.

III.

IV.

V.

VI.

15- 19

20- 120

121- 200

201- 230

231- 260

261-

 

Lehetséges kasztok: harcos; gladiátor; tolvaj; bajvívó*; matróz; pap*; boszorkánymester

 

Különleges képességek:

-          15m infralátás

-          alapesetben (születésétől) minden udvari ork rendelkezik az alábbi képzettségekkel: csapdafelfedezés +35%; titkosajtó keresés +30%

-          föld alatt, kiépített poncékben és labirintusokban is (4 m eltéréssel) meg tudják mondani, hogy milyen mélységben járnak, tisztán érzik, hogy az út melyen haladnak, lejt vagy emelkedik, sőt közelítőleg annak fokmértékét is.

-          5x szaglás

           2 óránál frissebb nyom: 80% eséllyel követik

           4 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik

           8 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik

           12 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik

           24 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik

           egy napnál régebbire nem tudnak rábukkanni

Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az udvari ork képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de –10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken.

 

Amund

 

Leírás: Az amund nép nem emberi faj. Más létsíkról érkeztek az idők kezdetén, s a mai napig megőrizték vérük tisztaságát. Ősi ellenségeikkel a dzsennekkel már más síkokon is pusztító háborúkat vívtak, mondáik szerint e miatt kellett elhagyni ősi hazájukat, aztán Yneven folytatódott a véres csata. A évezredes harcban egyik nép sem tudott ellenállni az emberek térhódításának, így az amundok a sivatag mélyén lévő titkos városaikba menekültek, hogy távol tartsák maguktól az embert.

                Testük szoborszerűen szép, a férfiak atlétatermetűek, a nők a dzsad hurikat is megszégyenítik. Arcvonásaik lágyak, keskeny vágású szeműkben mély kékség honol. Fekete egyenes szálú hajuk van.

                Elvont módon gondolkodnak, szeretet, harag, gyűlölet számukra egyenértékű a legjobb érvekkel. Viszont jellemük rosszindulatú, romlott, aki különbözik tőlük azt lenézik, az embereket

szinte állatként tartják számon, elsősorban ragszolgának és élelemnek tekintik őket.

                JK csak kiszakadt amund lehet! A mágiával kimentett árvák többsége odaveszett, de néhányra rátaláltak az emberek – ilyen lehet a játékos is. A JK amund keveset tud népéről, inkább embernek számít, mint amundnak. Természetesen külsejét nem vetkőzheti le, jellemében azonban csak két vonást őriz: előszeretettel hallgat érzéseire és sohasem tud tökéletesen azonosulni a jót hirdető eszmékkel. Gyakran folyamodik a gonosz eszközeihez, még a jó szolgálatában is.

 

Tulajdonságok:

Erő

+1

Állóképesség

+1

Szépség

+3

Asztrál

-1

 

Erő

19 (21)

Állóképesség

18 (20)

Gyorsaság

18 (20)

Ügyesség

18 (20)

Egészség

18 (20)

Szépség

20 (22)

Intelligencia

18 (20)

Akaraterő

18 (20)

Asztrál

17

 

Korhatárok:

I.

II.

III.

IV.

V.

 
Idő
 
Látogatók
Indulás: 2007-04-26
 
M.A.G.U.S.
 
Boszorkány mesteri mágiák
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak