A gazdag emberek, egész életükben hálózatokat keresnek, vagy építenek! Mindenki más, munkahelyet és állást!
A gazdag emberek, egész életükben hálózatokat keresnek, vagy építenek! Mindenki más, munkahelyet és állást!
Tartalom
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Bemutatkozás, kapcsolat, skype
 
Kilépés a mókuskerékből.
 
Aforizmák a pozítív gondolkodás fontosságáról.
 

Ide kattintva tudtok E-mailt írni nekem!

 
Levelezés, email postafiókok
 
Hasznos dolgok. MLM linkgyűjtemények, apróhirdetés, keresők ...

 

 
Mlm portál
MLM.wyw.hu
 
Apróhirdetés!

Apróhirdetés.wyw.hu

 
MLM linkgyűjtemények
 

Szerintem ez Magyarországon a legjobb Yess Plus linkgyűjtemény.

 
Google kereső







 


 
Eddig ennyi látogatónk volt. Napi és összesített statisztika
Indulás: 2005-09-28
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Page rank kijelző
Keresőoptimalizálás
 
Statisztika
 
Retro-kakukkos óra
 
Sült galambra vársz?
 

Azt még egy kicsit várhatod!

 
Ne toporogj!
 
Archív
 
Változások!
 
Varázsbuksza hírlevél

E-mail:

Név:

Lakcím:

A hírlevél üzemeltetője:
http://lev-lista.hu

 
Cégek
 
Egy különös kazetta szövege
Egy “különleges” Kazetta szövegének fordítása Nevem Dr.T.Sz. Kaliforniában élek és dolgozom. Önök itt ma nem klipeket látnak. Nem vagyok sem zenész, sem színész. Azért készítettem ezt a filmet, hogy megismertessek az emberekkel egy működőképes üzleti koncepciót. Olyan emberek számára, akik hajlandóak egy cél érdekében 100 %-ot beleadni. 200 % szükséges ahhoz, hogy egy üzlet jól működjön. Ennek 100 %-át Ön adja, a másik 100 %-ot pedig az az üzleti gépezet, amit Ön választott. Ez az üzleti gépezet azt jelenti, hogy Ön hogy keres pénzt, hogyan támogatja a családját. Ismerek olyan embert, aki lelkesen beleadta a saját 100 %-át egy üzleti gépezetbe, pozícióba vagy munkába, de a gépezet nem volt képes neki visszaadni ezt a 100 %-ot. A gazdagsághoz vezető utat egészen egyszerűen nem ez jelentette. Soha senki nem magyarázta el önnek, hogy ez teljesen miért nem működött, miért vesztegetik a drága idejüket, amikor igazából az anyagi siker a céljuk. Ez a kazetta azoknak az embereknek szól, akik hajlandóak 100 %-ot beleadni. Azoknak, akiknek csak a megfelelő gépezet hiányzik. Ez a kazetta ad magyarázatot arra, hogy ez miért megfelelő, és bizonyítékot arra, hogy valóban működik. Annak ellenére, hogy azt mondom önöknek, hogy 100 %-ot kell beletenni, nem kell teljes munkaidőben dolgozni - én sem tettem. Továbbá nem kell feláldozni a családjukkal töltött idejüket sem és nincs szükségük korábbi munkatapasztalatokra - nekem sem volt. Az elkövetkezendő 1 órában igazi üzletről fogok beszélni, amelyben egy termék vagy egy szolgáltatás eljut a fogyasztóhoz, miközben felépül egy szilárd vállalkozás. Amiről most hallani fognak, az tette számomra és társaimnak is lehetővé, hogy 25 millió dolláros vállalat építsünk fel. Nyilván már korábban is voltak 25 millió dolláros vállalatok, de ez alkalmazottak felvétele nélkül jött létre. Kifizetett számlák és rezsi költségek nélkül, alacsony eszközigénnyel. Nemrégiben ezt elmeséltem egy üzletembernek, aki azt mondta, ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Erre mi azt válaszoltuk, ez nem elég ok arra, hogy ne nézzen ennek utána. Egy darabig gondolkodott, majd azt mondta, nem lenne okos dolog kihagyni, igaz? Azt ajánlom, hogy ne csak figyeljék, sajátítsák is el, amit most hallani fognak! Először is egy egységes alapot szeretnék biztosítani azoknak, akik tudják, hogy hogyan kell üzletet vezetni, és azoknak, akik nem. Mert addig nincs értelme annak, hogy mindezt elmondjam, amíg meg nem értik, hogyan lehet értéket helyezni az üzletbe. Mert, ha valaki nem ért valamit, a legegyszerűbb dolog átsiklani felette, és azt mondani: Á! Ez úgy sem működik! Ahhoz, hogy ezt az egységes alapot megteremtsük, 4 fő dolgot kell szem előtt tartani: Első: a nagymértékben bővülő piac. Ha te lennél a legnagyobb árbevételeket felmutató gyártó a világon, számítana ez ma valamit? Nem! Nem számít, hogy milyen jó vagy egy olyan iparban, amely világméreteket ölt. Második: egy egyedi és fogyasztható termék. Lássuk előbb az egyediséget! Ha a termék nem egyedi, akkor csak az áron és a kényelmen lehet nyerni. Akinél a legalacsonyabb az ár, ahhoz vannak a legközelebb a fogyasztók. Ha egyedi a terméked, a fogyasztók csak hozzád fordulnak. Következő a Fogyaszthatóság. Ha a terméked nem fogyasztható, akkor a következő eladásig gyakorlatilag munkanélküli vagy. Szükséged van a fogyasztható termékekkel járó ismétlődő eladásokra. Minden egyes alkalommal, amikor valaki felveszi a telefont, rákapcsolódik az Internetre, megújítja a tagságiját, felkapcsolja a villanyt, a szolgáltató perselyébe potyognak a pénzérmék. Égetően szükséged van az újabb és újabb megrendelésekre, mert ezek újra és újra pénzt hoznak a házhoz. Harmadik: időzítés. Elsősorban itt a trendekre gondolok. A gazdaságban vannak, akik pénzt nyernek és vannak, akik veszítenek. Akik pénzt nyernek, azok a trendek előtt járnak, akik veszítenek, azok csak néznek utána. Hogyan lehet megelőzni a trendeket? Tanulmányozni kell azok kialakulásának okait. Minden tétovázás nélkül napjaink társadalmában a legjelentősebb trendeket a BB. / Bébi- Bumm / generáció diktálja. Ez a generáció 1946. és 1964. közötti születetteket jelenti. Ebben az időszakban az Egyesült Államokban 76 millió gyermek született. A világon összesen közel 1 milliárd. Miért pont Ők? Mert ők alkotják napjaink népességének 1/3-át és ők rendelkeznek az összvagyon 65 %-a felett. Olyan ez, mint egy labda a locsolócsőben. Átformálnak minden ipart, amelyen keresztül haladnak. Hogy ha meg tudod jósolni, hogy merre tart a labda a csőben, képes vagy nagy vagyonra szert tenni. Had adjak néhány történelmi példát a generáció nyilvánvaló vásárlási szokásaira. 1940-ben kezdődött, az akkor még alig ismert Gerber nevű céggel. 1955-ben ár 1,8 milliárd üveg bébiételt adtak el. A kicsik első lépései után jelent meg B…., kicsit elkezdtek játszani, és megjelent Matel, a Hasbro, akik meggazdagodtak azon, hogy játékokat adtak el nekik. 1957-ben 1 év alatt több általános iskola épült az Egyesült Államokban, mint azelőtt vagy azután bármely 12 éves periódus alatt. A generáció tizenéves lett, megjelent a MecDonalds, amelyek a tinédzserek kiszolgálásával milliárdos nagyságrendű vállalatokká váltak. Amikor a tinédzserek húszasokká és harmincasokká nőtték ki magukat a 70-es évek közepén, melyik iparág vált vajon érintetté? Az ingatlanközvetítés. Miért? Mert időről időre azt hallották a szüleiktől, hogy amíg az én kenyeremen élsz, én mondom meg, mit csinálsz! Így hát saját otthont kerestek maguknak, ami 15 éven át jól tartotta az ingatlanközvetítést. Az emberek a mai napig könnyes szemmel emlegetik ezt a 15 éves időszakot. Aztán mi lett az ingatlan szakma sorsa a 80-as évek végére? Hanyatlás! Miért? Mert a labda túl haladt a cső ezen szakaszán. Egy újabb jó példa erre az amerikai tőzsde. A minap hallottam egy tőzsdei elemzést a rádióban, aki arról beszélt, mennyire hihetetlen volt ez a 15 éves emelkedés. Miért jön mindig elő ez a 15 év? Mert a BB. Generáció tagjai 1846 és 1964. Között születtek. 18 év választja el a legfiatalabbakat és a legöregebbeket. Számunkra ez egy nagyon fontos szám. Ha a trendet jelentő labdának a legelejét elcsíped, teljes 18 éved van a terméked népszerűsítésére. Ezért érdemes a labda mozgását figyelni. Akármilyen üzletet vezetsz, arra kell figyelned, hogy az ipari trendek merre mozdulnak vagy készülnek mozdulni. Nem számít, hogy mióta csinálsz valamit, hány évet töltöttél iskolapadban, csak az, hogy a trendek előtt jársz, vagy nem. Nem kell feltétlenül lojálisnak lenned a szakmához, amit tanultál. Mik a következő trendek? Merre megy a labda? A generáció lassan 53 éves, a következő közel 15 év alatt az Egyesült Államokban minden nyolcadik másodpercben valaki 53 éves lesz. Mi foglalkoztatja őket, mik a vágyaik, mire van szükségük? Egészséges, fiatalos külső, tanulmányok, nyugdíjba vonulás, biztonság és pénz. Ezek alapozzák meg a világ nagy trendjeit. Tehát, ha nagy pénzeket akarsz szakítani, azokra az üzletágakra kell fókuszálnod, melyek ezen trendek elé pozícionálták magukat. Negyedik: a motiváció. Ezt egy kicsit részletesebben kifejteném, mivel manapság nem szoktunk beszélni róla. Azt mondjuk, járj jó iskolába, írj jó önéletrajzot és a szakértelmedet váltsd be pénzre! Ezzel csak az a probléma, hogy ha nem váltjuk be a szakértelmünket, nem kapunk pénzt sem! A szabadidő tehát pénzbe kerül. - Séta a golf pályán - sokba kerül! A családdal töltött idő - bármilyen fontos is - sokba kerül! A mi értelmezésünkben a motiváció azt jelenti, hogy érdekelt vagy abban, hogy a befektetett pénzed megtérüljön. Motiváció lehet az, ha befektetsz 5 millió dollárt és kapsz érte 10 % kamatot. Ez kb. 40.000 dollár havonta. Foglalkozz a családdal, golfozz! Ez alatt is megkapod a garantált 40.000 Ft fizetést. A befektetett pénzed motivál. Ez az a motiváció, amit mindenki szeretne, bár nagyon kevesen érik el. Had magyarázzak el egy másfajta motivációt, mely szintén mindenki által elérhető, Téged is beleértve. Ha ettől a kazettától nem kapsz mást, csak azt az egyszerű koncepciót, amit most elmagyarázok, máris egy hasznos dologgal lettél gazdagabb. Képzeld el, hogy egy vállalat tulajdonosa vagy. Egyetlen alkalmazottad van. Én 8 órát dolgozom hétfőn, te ugyan úgy 8 órát dolgozol hétfőn, mint én. Most jól figyelj! Te 16 órányi munkáért kapsz fix fizetést, hiszen az alkalmazottad vagyok és az én munkámért is te kapsz fizetést. Elméletileg tehát, minél több alkalmazottad van, annál több pénzt keresel! De volt már alkalmazottad? Ha igen, akkor jól tudod, hogy elméletben nagyon jól hangzik az alkalmazottak dolgoztatása, nagyon nehéz azonban alkalmazottakon keresztül motivációt kapni. Hallottam valahol, hogy ha egy alkalmazottad van, az egy fejfájást is jelent. Ha 100 beosztottad van, az agyérgörcs garantált. Ez azért van, mert egyetlen egy alkalmazottad sem fog olyan keményen dolgozni a te vállalatodért, mint te. Egészen egyszerűen azért, mert nem tulajdonosok. Abban a pillanatban, ahogy a főnök kilép az ajtón, mással foglakoznak, újságokat olvasnak, távolsági hívásokat bonyolítanak le. Mikor a dolgozó bemegy a raktárba, nem egy tollat hoz ki magának, hanem egy egész marokkal tér vissza, és nem csak tollat, jegyzettömböket, tűzőgép kapcsot, radírt is hoz magával! Egészen biztos vagyok benne, hogy ti ilyet sose csináltok, de rengetegen így tesznek! Íme Tomi szabálya az igazi motiváció eléréséhez: Ha van ezen az egész videokazettán egy kőbe vésendő mondat, az ez lenne: IGAZI MOTIVÁCIÓ ELÉRÉSÉHEZ TEREMTS OLYAN SZITUÁCIÓT, MELYBEN MINDENKI UGYAN ANNYIT PROFITÁL A MŰKÖDÉSBŐL! Csak így lehet igazi motivációt elérni! Had adjak erre a típusú motivációra egy példát. Tegyük fel, hogy egy ingatlanközvetítő cég tulajdonosa vagyok és alkalmazom Robertet ingatlan ügynökként. Robert megy és elad egy épületet, megkapja a ház eladási árának bizonyos százalékát. Én tulajdonosként szintén megkapom a magam százalékát. No de miért kapok én százalékot, mikor Robert adta el az épületet? Azért, mert én adtam fel a hirdetést! Tanítottam be Robertet, dolgoztam keményen az ingatlan közvetítői engedélyért, vagyis a maradék munkát én végeztem. Rengeteg dolgot tettem a ház eladásáért. Megérdemlem tehát a százalékomat. Robert azonban nem az alkalmazottam, hanem független, szerződéses partnerem, csak kiakasztja az ingatlanszerzői oklevelét az irodám falára. Itt a lényeg az, hogy a cég tulajdonosa és az ügynök ugyan annyira érdekelt a ház eladásában. Az ügynök érdeke, hogy több pénzt keressen, ez pedig motivációt jelent a tulajdonosnak. Nos, folytatom a tulajdonos-ügynök dolgot, mivel nem vagyok még teljesen kész. Csak azért álltam meg, hogy megmutassam, hogy ez a szituáció teljesíti a négy alaptervet az üzletbe vitt értéket tekintve. Felidézem még egyszer: 1. Nagymértékben bővülő piac, 2. Egyedi, fogyasztható termék, 3. Az időzítés, 4. A motiváció. Ha ezt a 4 dolgot megértitek, nem csak azt tudjátok, hogyan kell értéket vinni az üzletbe, hanem jobban meg is értitek az üzleti folyamatot, mint a legtöbb ember. Folytassuk a motiváció taglalásával, hiszen ez a téma különösen fontos, ahogyan azt a későbbiekben is látni fogjátok! Ebben az esetben viszont gond van a motivációval! A tulajdonosnak ugyanis több ügynöke lehet, de az ügynököknek nem! A tulajdonos motiválva van, az ügynök nincs! Egészen addig, amig az ügynök meg nem teszi azt, amitől a legtöbb tulajdonos retteg. Mi történik akkor, ha én hatékonyan betanítottam Robertet? Mi szeretne lenni Robert egy pár éven belül? Saját főnöke nem igaz? Jó ez nekem, mint tulajdonosnak? Nem! Hiszen abban a pillanatban, amikor Robert tulajdonossá válik, két rossz dolog is történik velem. Először is elmegy a cégemtől és elveszítem őt, mint bevételi forrást! A másik, ami ennél sokkal rosszabb, a versenytársam lesz, akit én képeztem ki! Ismeri minden trükkömet! Ami azt jelenti, ez nem csak az ingatlan szakmában fordul elő, gyakorlatilag minden üzletágban láthatunk erre példát. Hallották már ezt: Csak a tapasztalatért dolgozom! Mit jelent ez? Azt, hogy ellesem minden tudásukat és majd megcsinálom magam! Ha önök üzletemberek, hány olyan embert képeztek ki, akik már nem dolgoznak önöknél. Hány embert képeztek ki saját versenytársukká? Nos, ez egyre inkább így lesz! Tegyük fel, hogy Robert már egy ingatlanközvetítő cég tulajdonosa akár ugyanabban az utcában. Mit tesz? Saját ügynököket vesz fel. Mondjuk felveszi Lindát. Linda szintén tulajdonos szeretne lenni, így Linda újabb versenytárs lesz, akit közvetve szintén én képeztem ki ugyan úgy, mint Robertet, akit közvetlenül tanítottam. És ez így megy az időknek végezetéig. Voltaképpen betanítottam egy sor versenytársat! Mi lenne, ha teljesen másként állnék hozzá? Figyeljenek! Most jön a különbség! Mondjuk, hogy én képessé teszem Robertet arra, hogy tulajdonos legyen! Azt akarom, hogy tulajdonos legyen már az első naptól kezdve. Az egyetlen mód arra, hogy megtartsunk egy ügynököt, az, hogy ugyanazokat a lehetőségeket biztosítjuk számára a fejlődésre, mint amilyenekkel mi is rendelkezünk. Vagyis olyan lehetőséget, amelyen mindenki ugyan annyit nyerhet. - Tehát az első naptól kezdve bátorítom Robertet, hogy főnök legyen. És amikor az lesz, akkor nem hagy el és nem lesz versenytársam, hanem előlép ügynökből főnökké. Ami lehetővé teszi számára azt, hogy saját ügynököket támogasson. Nos, azért, hogy bevételre tegyek szert azzal, hogy támogatom Robertet és ügynökeit, százalékos arányban részesedem mindabból, amit értékesítés során szereznek. Miért ne tenném? Hiszen számos dolgot én intéztem el, én tanítottam Robertet, megérdemlem mindazért, amit korábban is említettem. Az a százalékos bevétel, amire Roberten és ügynökein keresztül szert teszek, természetesen kisebb, mint az, amit akkor értem el, amikor még Robert az ügynököm volt, mégis bevételt jelent. Ez az én ösztönzésem azért, hogy velük dolgozzak továbbra is. Van, aki ezek után felnyög: szent ég! Ez nem az a piramisos dolog? Nézzük, mi is a piramis koncepció? A tetőn lévő emberek keresik a pénzt, az alattuk lévők pedig végzik az összes munkát. Nem ez a piramis koncepciója? Had magyarázzam el, hogy EZ miért nem piramis, és hogy a legmagasabb poszton lévő ember miért nem feltétlenül a leggazdagabb? Engedjék meg, hogy kifejtsek egy gondolatot, mielőtt visszatérnék a piramisra! Általában az embereknek nem a szabályos alakzattal van a problémájuk. Ez az alakzat valószínűleg megegyezik az önök családfájának alakjával, a kormányzatunk felépítésével, az építészetnek az emberiség által létrehozott legerősebb strukturát jelenti. A világon minden szervezeti egység ilyen felépítésű. Tehát nem az alak jelenti a problémát. Azonban mindenki arra asszociál, hogy a csúcson lévő ember keresi a legtöbbet. Had szemléltessem ezt önöknek! Íme egy tipikus vállalat. A csúcson a vezérigazgató áll. Vajon az elnök több pénzt keres, mint a vezérigazgató? Általában nem, és vajon az alelnök többet keres, mint az elnök? Nem! Következő kérdés: mi lenne, ha valamelyik alelnök többet keresne, mint az elnök? Kérem, jól gondolják végig a kérdést! Tényleg, mi történne? Teljes káosz! Ezt a folyamatot delegációnak hívják. A vállalat minden egyes alsóbb szintje kevesebb fizetést kap. Az elnök egész egyszerűen azért mondhatja meg az alelnöknek, hogy mit csináljon, mert több pénzt keres. A középvezető azért utasíthatja a beosztottjait, mert ő is több pénzt keres náluk. Tehát az átlagos vállalati felépítésben a legmagasabb szinteken keresik a legnagyobb pénzeket, míg alul csak kis fizetések vannak. Minden vállalat vezérigazgatójának fizetését vagy honoráriumát a vállalat és az alkalmazottak termelékenysége határozza meg. Vajon ez a vezérigazgató személyesen vette fel az összes alkalmazottját, vagy más vette fel őket a vállalathoz? Ezért van az, hogy csak a vezérigazgató az, aki több vállalati szinten keres pénzt. Abban, amiről most beszélni fogok, az a csodálatos, hogy önök független emberként is képesek arra, hogy főnökökön és ügynökökön keresztül több szinten keressenek pénzt, csak úgy, mint a vállalat igazgatója. A továbbiakban az ilyen típusú üzletet Network marketingnek, azaz hálózati marketingnek fogom nevezni. A Network marketingben ön, a független személy kapja azt a lehetőséget, hogy a saját szervezetének termelékenységétől függően kereshessen pénzt attól függetlenül, hogy önök személyesen támogatják a szervezetük tagjait, vagy mások teszik ezt meg önök helyett. Emlékeznek arra, hogy az igazi anyagi motivációhoz olyan helyzetet kell teremteni, amelyben mindenki ugyanannyit nyerjen az üzleten? Nos, pontosan ezt írtam le az előbb! A Network marketing struktúrája a következők szerint lesz a legigazságosabb szervezeti struktúra, amit csak el tudunk képzelni. A legtöbb network marketing felépítésű cégben az általuk felépített szervezet egy bizonyos mélységi szintjéig lehet pénzt keresni. A vállalat minden egyes tagja ugyan olyan mélységig kereshet pénzt. Pl. 4 szint vagy 6 szint mélységig, legyen az mondjuk 4 szint! Így tehát, ha felépítesz egy, az enyémnél eredményesebb szervezetet, akkor több pénzt keresel, mint én, akkor is, ha te az én szervezetemen belül vagy. Ekkor tehát 3 olyan szinten keresel, melyet én már nem érek el. Hiszen mindenki ugyanolyan szinttel rendelkezik. Az én szervezetemben is van olyan, aki több pénzt keres, mint én. Tudjátok, hogy mi erről a véleményem? ÍGY IGAZSÁGOS! Vegyünk bármilyen szervezeti felépítést. Nem annak kellene a legtöbb pénzt keresnie, aki a legtermelékenyebb? Mi köze a gyönyörű önéletrajznak és a beosztásnak az eredményességhez? Semmi! Ha több profitot hozol a vállalatnak, nem érdemelsz nagyobb részesedést a profitból, mint más? A hagyományos vállalati struktúrában nem gyakran látnak olyat, hogy az ötödik vállalati szinten lévő sokkal több pénzt keres, mint bárki a vállalatnál. A network marketingben ez szint mindig így van! Szeretnék megmutatni egy interjút dr. Cs. Kinggel, aki Chichagoban marketing oktató. Ő network marketinget tanít az egyetemen. - Dr. King, örülök, hogy el tudott jönni hozzánk! * Én örülök, hogy itt lehetek! * Dr. King, tudna nekünk mesélni a végzettségéről és szakmai hátteréről? * Én az Egyetem marketing oktatója vagyok Chichagoban. Diplomámat a texasi egyetemen kaptam. 2 évig egy cégnél voltam szakmai továbbképzésen, majd utána visszatértem, hogy megszerezzem doktorátusomat az üzleti adminisztráció területén a Harvard Egyetemen. Ami a mostani beszélgetésünket jobban érinti, 6 éve kutatok, oktatok és tanácsadói tevékenységet folytatok a network marketing területén. * Mi fogta meg Önt a network marketingben, hogy azzal foglalkozzon? * 1990-ben egy nagyobb gazdasági recesszió köszöntött be az Egyesült Államokban. Közép-Nyuga * tot, főleg Chichagot rendkívül érzékenyen érintette. Emiatt a vállalatok kezdtek elfordulni az egyetemektől. Hallgatók százait tanítottuk az üzleti élet fortélyaira, minden egyes szemeszterben, akik később nem kaptak állást. Mások visszajöttek hozzánk, miután elvesztették állásukat, segítséget kérve, és mi nem tudtunk semmit sem tenni értük. Próbáltam úgy segíteni rajtuk, hogy otthon végezhető üzleti tevékenységet kerestem számukra. Próbálkoztam franchise rendszerekkel, direkt marketinggel, onnan pedig könnyen adódott a network marketing. Cinikus és szkeptikus voltam! Teljesen negatív voltam a network marketinggel kapcsolatban! Nem tanítanak network marketinget más üzleti iskolákban és én sem hallottam túl sokat róla. Ez azt eredményezte, hogy egyik hallgatóm, aki benne volt a csapatban, megkérdezte, hogy miért vagyok annyira negatív a network marketinget illetően? Azt válaszoltam neki: fiam, eleget tudok már és nem akarok semmit hallani a network marketingről. Azt mondta erre a fiatal srác: professzor úr! Ha én adtam volna ilyen választ erre a kérdésre, annyi információval, amennyivel ön rendelkezik, megbuktatott volna. Mire én: tökéletesen igazad van! Egyáltalán nem rendelkezem alappal egy ilyen konkluzióra. Ötöst kaptál! - Az ezután következő 6 hónapban könyvtárba jártunk és igyekeztünk mindent megtudni a network marketinget alkalmazó cégekről. Meglátogattam a legnagyobb vállalatokat, beszélgettem a nagy vezetőkkel és egyre jobban elmélyedtem a témában. 1990-91-ben elkezdtünk network marketinget tanítani az egyetemen. És nem ütközött ellenállásba ennek a bevezetése? * Abban az időben olyan dékánya vo * lt az egyetemnek, aki egyáltalán nem volt járatos az üzleti struktúra ezen formájával. Keményen kellett dolgozni tehát, hogy bebizonyítsuk a tárgy szükségességét. Interjúkat és felméréseket készítettünk, melyek a várt eredményeket hozták, mire a dékán azt mondta: tartsd fenn a szakmai színvonalat és kezdj hozzá a network marketing oktatásához. É * s mi a véleménye erről és mire számít? Merre fejlődik ez a szervezeti felépítés a jövőben? A szakma teljesen felgyorsult. Már van számítógép rendszerünk, internetünk, melyek lehetővé teszik a network marketing vállalatoknak, hogy nagyon hatékonyan szervezzék üzletmenetüket. Ezért, ha valaki vesz egy terméket Koreában, pillanatok alatt amerikai dollárért tudjuk konvertálni és ennek alapján a megfelelő juttatást 1 hét alatt ki tudjuk utalni a koreai forgalmazónak. Ez korábban soha semmilyen szervezetnél nem * volt elérhető. Hatalmas technikai fejlődésen mentünk keresztül 80-as évek végétől a 90-es évek végéig. Szerintem manapság egyre inkább a professzionalizmus felé tendálunk. A professzionalizmus alatt több dolgot is kihangsúlyoznék. Először is egyre több profi szakembert, orvosokat, ügyvédeket, egyetemi oktatókat, vezérigazgatókat látunk a network marketing felé fordulni. Másodszor egészen más a sajtó hozzáállása, mint korábban. A ….. ujságok az egész Egyesült Államokban nagyon pozitívan szólnak a network marketingről. A másik oldalról: az egyetemek is egyre inkább látnak fantáziát a network marketing oktatásában. A chichagoi Ilionis egyetem volt az első, aki az üzleti életben elfogadott network marketing diplomát adott. A Hiustoni egyetem is a miénkhez hasonló programokat indított. Egyre több közösségi oktatói bázis látunk, akik a saját kereteiken belül tanítják a network marketinget. Emiatt úgy látom, hogy ez az üzletág drámai fejlődésen megy majd keresztül az elkövetkezendő 10 évben. Jelenleg ez az államokban kb. 20 milliárdos forgalmat jelent. 7-10 millió aktív forgalmazóval. És terjeszkedünk Ázsiában, Dél-Amerikában, Európában. Ez az üzletág 10 % körüli fejlődést mondhat magának a hagyományos terjesztési láncok 3-4 %-os bővülésével ellentétben. Ezek szerint a network marketing nagy robbanás előtt áll. Tegyük fel, hogy összefut a nagy szuperszkeptikussal! Milyen tanácsot adna neki? * Azt javasolnám nekik, hogy tegyék pontosan azt, amit én is tettem! Én magam is szuperszkeptikus voltam. Minden erőmmel azon voltam, hogy kivizsgáljam ezt a szakterületet és saját magam vontam le a következtetéseket. Azt tanácsolnám mindenkinek, aki komolyan érdeklődik a network marketing iránt, hogy olvasson el néhány fontosabb referenciát. Olvassanak el két fontos könyvet. Először * is Richard P…. könyvét, aki érthető és olvasmányos stílusban mondja, mutatja be ezt az üzleti struktúrát. A második, amit ajánlok, az egy 1998-ban kiadott könyv, Marki…Első évben a network marketingben c. írása. Nagyon ajánlom, hogy alaposan nézzenek körül és határozzák el, hogy milyen szerepet szeretnének játszani a n.marketingben. Nagyon fontos, hogy egy kicsit tegyék lejjebb az elvárásaikat. Ha van a n.marketinben egy ok, amely bukáshoz vezet, az a "gyorsan gazdaggá lenni" szindróma. Elhitetik velünk, hogy csatlakozva a hálózathoz, munka nélkül lehet sok pénzt keresni. Ezzel szemben én azt mondom, hogy ha reális elvárásokat állítanak fel, és ezt kiegészítik egy üzleti tervvel a tevékenység meghatározására, sikeresek lehetnek. Ha valaki beiratkozik valamelyik tanfolyamára, miket tanulhatnak? * Amit mi büszkén tanítunk eben a programban, az a karrier menedzsment alapok. Egészen pontosan menedzsment a N. marketing szervezetekben. Azzal kezdjük, hogy egy N. marketing forgalmazó üzleti tervét elkészítjük. A második modul az, hogy hogyan hajtsuk végre az üzleti tervben leírtakat. Hogyan építsünk fel egy működőképes szervezetet. A harmadik modul arról szól, hogyan kell menedzselni a már meglévő üzleti tevékenységet? Az ötlet kipattanásától kezdve a 20-30-50 néhány ezer forgalmazóig bővülő szervezet menedzseléséről szól, arról, hogy hogyan lehet hatékonyan fenntartani egy kiépített üzleti szervezetet. - Ön is a megmondhatója, hogy hiszek ebben az üzleti formában, amelyben kis befektetéssel, egyenlő esélyek alapján elszántsággal és kemény munkával mindenki sikeres lehet a network marketingben. Mindezt egy olyan harwardi diplomás oktatótól hallották, aki igazi szkeptikus volt! A szorgalom fontosságának felismerésével megértette a lényeget. Most azt kérdezhetik meg, vajon hol találhatom meg ezeket a brókereket és ügynököket? Ugyanott, ahol bármilyen más üzlethez keresnének partnert. Ha elkezdenék egy vállalkozást és asszisztensre, értékesítési szakemberre, igazgató tanácsra lenne szükségem, hová fordulnék? Régi munkatársak, családtagok, akik éppen nincsenek elfoglalva, vagy nem szeretik azt, amit csinálnak. Vagy akár régi osztálytársak, megkereshetnek akár fejvadász cégeket is, feladhatnak hirdetést ujságokban, az interneten. Ezek mind működnek hagyományos vállalatoknál, miért ne működne a network marketingnél is? Én is úgy csatlakoztam egy szervezethez, hogy válaszoltam egy vad idegen ujsághirdetésre. De, ha egy barátom hívott volna, nagyon szívesen csatlakoztam volna az ő szervezetéhez is, mert nem számít, honnan szerzem szervezetem embereit. 46 éves, egykor egy vállalat elnöke voltam évi 120.000 $-os fizetéssel. * Mi volt akkor a véleménye az üzletágról és hogyan vélekedik most? Nagyon tartottam akkoriban a piramis jellegű szervezeti felépítésektől, mivel sokfelől sokfélét hallottam, és én magam keveset tudtam róla. Ma már úgy gondolom, hogy csak így lehet igazi vagyonra szert tenni és jelentős bevétel növekedést elérni. * Elfoglaltnak tartotta magát, amikor belevágott a network marketingbe? Bizony nagyon sok munkám volt akkoriban, sokszor elegem volt abból, hogy állandóan kimerült vagyok a hajtás miatt. * Hogy volt mégis ideje elkezdeni szervezetének kiépítését? Tudja, hiszek abban, hogy a sikerért meg kell dolgozni. Rájöttem, hogy számomra az lenne a legnagyobb kihívás, ha az időmet, ami oly becses számomra, azzal tölteném, hogy felépítek egy vállalatot. Tulajdonképpen az adta a kezdő lökést, hogy feláldoztam az életem egy részét, amid addig azzal töltöttem, hogy mások álmait megvalósítsam arra fordítom, hogy visszakapjam a saját álmaimat. * Milyen tanácsot adna olyanoknak, akik korábban már dolgoztak n.marketingben, és most, esetleg egy másik vállalatnál újra belevágnának? Remek kérdés! Én magam is 4 alkalommal voltam részese valamilyen n.marketing szervezetnek. Most visszanézve mindenképpen tapasztaltabb lettem az idők során. Ennek köszönhetően lehettem olyan sikeres, mint amilyen ma vagyok. Tudom, ahhoz, hogy bármilyen karrierben sikereket érj el, nagyon sokat kell tanulnod. A sikertörténetednek része az, hogy kudarcokon mentél keresztül a siker eléréséhez. * Mi a helyzet az anyagiak terén? 1999. január 22-én kezdtem a vállalkozásomat, részmunkaidőben dolgozva 3 hónapig. A harmadik hónapban több mint 4 ezer dollárt kerestem, a kilencedikben már több mint tízezret. A 16. hónapra 20 ezer dollárt és az előző hónapban több mint 28 ezer dollárt kerestem. Ez a második évem és ebben az évben több mint 223 ezer dollárt kerestem összesen. Összehasonlítva ez kb. duplája az elnöki fizetésemnek, amit 27 év munkájával értem el. * Szóval most sokkal magasabban van a piramisban, mint ott volt? Igen, és ott feljebb már nem is juthatnék! És nem is kereshetnék többet! * Mi a jobb? Ha alkalmazott vagy egy vállalatnál, vagy támogatnak egy n.marketing szervezetben? Tegyük fel, hogy elindítok egy elektronikai vállalkozást és mi ketten ismerjük egymást. Alkalmazlak, hogy irányíts d az értékesítést. Évi 40.000 dollárt ajánlok a munkádért. Hogy döntöttem el, hogy pont negyvenezret? Ennyit érsz, vagy csak az a véleményem, hogy ennyit érdemelsz? Őszintén csak annyit adok, amennyit muszáj adni ahhoz, hogy ott maradj a cégnél. Te pedig csak annyira fogsz keményem dolgozni, hogy megtartsd az állásodat. Ez amúgy olyan, mintha megfizetnénk, te meg úgy teszel, mintha dolgoznál dolog. Felajánlhatok-e neked a vállalaton belül egy olyan lehetőséget, mint pl. az enyém, ha mondjuk én vagyok a tulajdonos? Vajon most mindenki ugyanannyit nyer az ügyön? Nem! Az üzleti alapszabály a ma gazdaságában így hangzik: a vállalat vezetőjének maximalizálnia kell a nyereségét úgy, hogy minimalizálja az alkalmazottaiét. És ez tényleg így van! Ezzel szemben a n.marketingben tudok jobb lehetőséget biztosítani neked, mint amilyen nekem van! Hogyan? Úgy, hogy segítek felépíteni a saját vállalatodat. Az én érdekem is, hogy segítsek felépíteni a Te vállalatodat. A network marketing a legigazságosabb felépítés, amit életemben láttam! Miért mondom ezt? Azért, mert a kettőnk sikere örökre össze van kötve. Nem tudlak kirúgni, de nem is akarlak kirúgni! 37 éves vagy Los Angelesben élek, Kaliforniában, végzettségem szerint ügyvéd volnék. Egy nagy vállalat vezérigazgatója voltam, még mielőtt saját vállalkozást indítottam. * Hogyan fordult a network marketing felé? Ez egy nagyon érdekes történet! Apám adott nekem egy ismertetőt a n.marketingről, hogy nézzem át. Azt mondtam neki: apa, te viccelsz! Nem, dehogy! Ennek tényleg van értelme! Na jó! - mondtam, belenézek! És képzeljék el, végig úgy álltam hozzá, hogy megvédjem apámat attól, hogy valami hülyeségbe szálljon be! Annak tartottam ugyanis a network marketinget. És amikor eltöltöttem egy órát egy előadáson, ahová küldtek, azt mondtam, azt hiszem, ezt én is meg tudom csinálni. Több értelme van ennek, mint annak, amit most csinálok! Bele is vágok, most azonnal! * Mi volt a véleménye akkor, és hogy érez most? Az első benyomásom az volt, hogy működik. Később rájöttem, hogy ez az egész nem mást, mint egy értékesítési folyamat, amely történetesen sokkal hatékonyabb, mint más értékesítési folyamatok. A n.marketing az én szememben a leghatékonyabb és számomra a leghatékonyabb értékesítési folyamat, ami ezen a bolygón létezik és szerintem uralni fogja az elkövetkezendő 10-20 év értékesítési szervezeteit. * Nehéz a network marketing? Azt kell, hogy mondjam, hogy addig, amíg élvezzük, a network marketing a legnagyobb élmény az üzleti világban. Amíg elhivatottságot és kemény munkát igényel, természetesen nehéz. És tudja mit? Ingyen, vagy anélkül, hogy energiát fektetne bele, semmit sem kap! A különbség más szervezetekhez képest, hogy a befektetett energiádért itt éveken át kapod a bevételeidet. * Nagy kaland a network marketing? A network marketing a legnagyobb móka az üzleti életemben! Számomra a legnagyobb esély a földön és nagyon örülök annak, hogy nem hagytam ki! * Valószínűleg ezek után felmerülhet önökben a kérdés, ha a n.marketinggel foglalkozó értékesítési vállalat ilyen sokat ad a forgalmazóinak 4 szint, 6 szint mélységig, nem lesz ettől magasabb a termék ára? Természetesen az lesz! Azt viszont még így sem jele nti, hogy a vásárlóhoz drágábban jutna el a termék. Sőt, nagyon gyakran így még olcsóbb is, mintha hagyományos terjesztési hálózattal jutna el hozzá, ugyanis azzal, hogy a szervezet juttatást ad a forgalmazónak, hozzáad a termék árához. Ezzel egy időben azonban lefaragja a hagyományos terjesztési költségeket is. Nem jelenti mindez azt, hogy a legolcsóbb termékkel járunk a legjobban, néha a drágább termékkel sokkal nagyobb bevételhez juthatunk. Amikor a vásárló a termék árát nézi azelőtt, hogy a termék értékét nézné, rossz sorrendben gondolkodik. Olyanra is látunk példát, hogy a termék csak azért nagyon drága, mert nincs a piacon más, aki olyat gyártana. Had magyarázzam el, hogyan is működik az MLM marketing értékesítése. Nézzük csak a táblát! Itt látják a hagyományos értékesítést láncolatát, amely nagy segítségünkre lesz a különbségek taglalásánál. Mit gondolnak, mennyibe kerül egy dobozos üdítőital előállítása?
 

Wangaru

A Wangaru az egykori Mobilpont utódja. Ingyenes regisztráció, sok lehetőség, csoportépítés. Ha bővebben érdelkel regisztrálj a wangaru  regisztráció menüpont alatt és olvasd a gyakran ismételt kérdéseket!

 
Wangaru regisztráció
 
Intelligencia
 
Euro vagy dollár?
 
Goldwayforex
GoldWayForex
 
.
 
Site Talk

SiteTalk közösség oldal melyre ingyenes a regisztráció és pénzt is lehet vele keresni.

Nyugodtan kipróbálhatod:

Regisztráció itt:

 
Magyar Ptc oldal
Hunbux
 
Kérdések Hozzád
 
Marketagent
 
Partnerprogram
Próbálkoztál már az Internet segítségével pénzt keresni, de eddig nem sikerült?

Vagy többet szerettél volna, de hiába kísérleteztél nem ment?

Szeretnél több pénzt, több szabadidőt, anyagi biztonságot? Szeretnéd álmaidat megvalósítani?

Kíváncsi vagy, hogy páran, hogyan keresnek iszonyatos nagy összegeket az Internet segítségével?

Olyan pénzkeresési módszerek érdekelnek, amelyeket bárki könnyedén meg tud valósítani? Sok a szabadidőd, de kevés a pénzed?

Hogyha csak egy kérdésre is igen a válasz, akkor iratkozz fel a teljesen ingyenes tanulmány sorozatra, hogy el tudjam küldeni Neked, hogy miként kezd el a sikeres pénzkeresést!

Keresztneved:
E-mail címed:

 
Tartalom

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak