1997-es, Mo-n szinte ismeretlen típus. A hitelfelvételkor igazságügyi szakértőt kért a bank, mert az ő katalógusukban csak 1993-ig létezik Subaru Vivio. A Suzuki kis autói miatt Magyarországon nem forgalmazták, ezért mindent, hangsúlyozom mégegyszer, MINDENT aranyárban mérnek hozzá. (Pl.: Elfosta magát a bal első lengőkar alsó silentje!!! Gyári ár: 82.000 HUF)
Műszaki adatok: 660ccm 55LE Négyhengeres EMPI motoros szörnyeteg. (A szerelők nagyrésze riadtan mered maga elé a "hengerszámlálás" után.) A Justyból már ismert módon kapcsolható összkerékmeghajtás, akár menet közben is. "Fürge", nőies, városi kisautó, de megállja a helyét -számára- nehéz terepen is. Igazi terepjáró!
Mielőtt Bufnye hazaér, mindennap le kell küzdenie 3-400 méter igazán combos, patakmeder jellegű emelkedőt! Száraz időben gond nélkül, esős időben valódi "Subaru-feeling" kiséretében. A téli hónapokat "tüzes pokolként" látja szerncsétlen kisautó. Ilyenkor az összkerék ellenére napi program a hóláncszerelés és a töréstől való rettegés. Előfordul, hogy a terep még a remekül vezető Bufnyét is meghátrálásra készteti. Ilyenkor szükség van a "férfi-erőre". Nem ritkán szerencsétlen barátját rángatja le a hegyről, mert a kisautó megmakacsolja magát! (Persze a hímnek mindig behódol és a tényleg erőpróbáló terepen is hazakerepel!)
Fogyasztás: 5,5-6,5 L között Lehetne kevesebb is, de a matricái miatt állandó próbatételek elé van állítva! Bufnye 130-cal jár az autópályán (660ccm), a városban pedig lámpától-lámpig!!!
Kihasználhatóság: Alaphelyzetben két ember kényelmes, rövidtávú utazásaira tervezték, ami kiválóan sikerült, sőt... 20-30km 4 ember számára is elviselhető benne, ha nincs csomagjuk. A csomagtartó alaphelyzetben szinte nulla, egy átlagos vasárnapi bevásárlás egyharmada is csak rutinos tetris-ezők számára elérhető pakolási mennyiség, de... A hátsó ülés két részletben dönthető!!! Így akár egy sedan impreza "félcsomagtartónyi" méretét is ki lehet belőle sajtolni. Kettő "darab" bullmastiff (fiú-lány) szűken, Laokon-csoport szerű elhelyezkedés után kibírja az állatorvosig!!!
Extrák: - manuálisan állítható külső tükör (amit gyakran behajt a garázsajtó) - manuális ablakemelők (klímaként is üzemel) - SRS airbag a vezetőnek - elektromosan kapcsolható összkerékmeghajtás - 5 gang - belülről nyitható csomagtér ajtó és tanksapka - egy darab Subaru emléma(elől)
Nagyjából ennyi. Összeségében egy hihetetlenül igénytelen és strapabíró autó nőknek!
|