The Elder Scrolls IV: Oblivion
Lépj be bazzeg!!!
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A kapuk elpusztítása
 
Üdvözletünk

Üdvözlünk mindenkit a The Elder Scrolls IV: Oblivion magyar g-portálos oldalán!

Ez az oldal megpróbálja bemutatni ezt az egyedülálló játékot, és kiegjeit. Ez persze lehetetlen, hisz ezzel a játékkal JÁTSZANI KELL!!!

Sok szerencsét a böngészéshez!  

Társoldalak:

jobbikmagyar.mlap.hu

truebluehungary.blog.hu

prohunterclan.mlap.hu 

 

http://kokima.dyndns.org/news.php

 
Status bar
 
Cheat & hints
 
Aktuális szavazás
Lezárt szavazások
 
Mágusok Céhe
 
Magyarosítás

Ez egy magyarosítás az Oblivionra . Nagyon hasznos.


     Magyarosítás 1.4 + magyar térkép (16,7 mb)

 
Oblivion rajongók
Indulás: 2005-07-20
 
Harry Potter és aHalálos Ereklyék
 
Beszélde
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás
Milyen gyakran látogatod a honlapot?

Naponta
2naponta
3naponta
7ente
Havonta
Évente (?)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Miért látogatod az oldalt?
Na miért?

Jó a háttér
a: szereted az Obliviont
b: szereted a COD2-t
c: szereted a Harry Pottert
d: szereted az admint...(?)
Véletlenül vetődtél ide
AKI ERRE KATTINT, AZ EGY NAGY...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Egérfogó kissé másként
Egérfogó, kissé másként
(Baiting the Trap)





 


Az előzőekben sikeresen megküzdöttünk a rettegett Őrzővel, majd meglátogattuk Sheogorathot a Palotájában. Tőle megkaptuk az itteni karrierünk első, de rendkívül fontos feladatát: reaktiválni kellett egy régi védelmi rendszert, a Xediliant. Mondhatni gyerekjáték volt. Nem maradt más hátra, mint hogy távozzunk, és jelentsünk Sheonak. Csakhogy...

...Xediliant nem olyan könnyű elhagyni, mint ahogy gondoltuk. A teleportból kilépve egy piros ruhás, csuklyás sötételfbe botlunk. Szemmel láthatóan megörül a felbukkanásunknak. "Végre, a Nagyúr küldött valakit segíteni!" - kiált fel örömében. - "Oh, bocsásson meg az udvariatlanságom miatt ... Na kezdjük előről, ezúttal akkor már profik módjára! Szóval... Isten hozta a Xedilianban! Kiliban Nyrandlil vagyok, e zseniális hely felügyelője." Bemutatkozunk mi is. Örvendünk. "Zseniális a hely, nem igaz?" - kérdezi az elf - "A mérnöki tudományok csodája. És nem utolsó sorban a leges legjobb lehetőség arra, hogy kibabráljunk a Szigetekre érkező idióta betolakodókkal, akik a figyelmeztetések ellenére mégis csak átjöttek a Kapun. Hívatlanul, persze. Magukra vessenek. Fogalmuk sincs, hogy abban a percben, ahogy betették a lábukat a Szigetekre, a sorsuk megpecsételődött. Haha. Bár, hozzá kell tenni, hogy sajnos amióta a Kapu Őrzőjét megalkották, ez a hely kicsit háttérbe szorult. Az Őrző kordában tudta tartani az idegeneket, nem volt szükség erre a helyre. Teljesen átvette a funkcióját. Nem is csoda, hogy egy idő után már nem tartották karban, és idővel teljesen el is felejtették. Az már pedig szinte törvényszerű volt, hogy a közelben folyamatosan tébláboló Grumitek előbb-utóbb közelebb merészkednek, és lassacskán beköltöznek Xedilian falai közé. Szemét kis dögök, bár a tettük érhető. Később felfedezték a Nexus kristályokat. Valami vallási szimbólumot láttak bennük, ezért kivették a gépekből, és felhasználták saját maguk és törzsük szolgálatára. Onnantól kezdve pedig Xedilian teljesen használhatatlanná vált. Szerencsére jött Ön, és rendbe szedte a dolgokat. Ismét a régi fényében pompázik a hely." Örülünk neki, hogy az elf örül nekünk, de lassan ideje lenne távozni.


Kaliban örül a találkozásnak, és örömmel vezet be minket a kínzás egy új dimenziójába

"Oh, igen, elnézését kérem! Akaratlanul is feltartottam a fecsegésemmel. Látom, hogy Sheogorath küldte ide Önt, akkor pedig jobb, ha nem várakoztatjuk meg a Herceget. A Resonator melletti portálba lépjen be, és az kirakja majd a bejárat mellé!" De hiszen ezt csináltuk mi is, és még mindig itt vagyunk az erőd belsejében. "Oh, az más. Ha a portál ide hozta vissza, akkor az azt jelenti, hogy időközben hívatlan kalandorok léptek be Xedilian falai közé." Hogy-hogy? "Ahogy egy idegen belép az erődbe, az összes portál átkapcsol, és ide, a vezérlőbe transzportálja azokat, akik rendelkeznek Sheogorath áldásával. A idegenekre ez természetesen nem vonatkozik, számukra a portál nem működik." Mit kellene most tennünk? Elvileg a hely teljes energiával üzemel, de hogy őszinték legyünk, azt sem igazán tudjuk mi ez a hely. "Nos, Sheogorath biztos adott Önnek egy kézikönyvet, az ilyen esetekre gondolva" - szólt nyugtatólag Kiliban. És valóban, Sheo adott egy könyvet, mielőtt elindultunk. Egy használati kézikönyvet. "Természetesen örömmel segítek mindenben" - ajánlotta fel az elf. Nem igazán lenne szerencsés most leülni, és kézikönyveket olvasni, ezért megkérjük a felügyelőt, meséljen a helyről.

"Xedilian, mint már említettem, egy mérnöki csoda. Három nagyobb csarnok található benne. E csarnokokba engedjük be a betolakodókat - természetesen úgy intézve a dolgot, hogy ez ne tűnjön fel nekik -, és e csarnokokban intézzük el őket. Hogyan kerülnek ide az emberek? Xedilian nem "csak" egy mérnöki csoda, hanem rendelkezik a hely egy ősi, mágikus képességgel is, köszönhetően a kristályoknak, és a Resonatornak. Képes a hely magához vonzani minden olyan embert a Birodalomban, aki nem rendelkezik Sheogorath áldásával. Mint például a Szirének hívó szava. Ilyen, áldás nélküli emberek pedig csak betolakodók lehetnek. Vagyis, ha egyszer átjutnak erre a létsíkra, akkor akármit is csinálnak, itt kötnek ki. Nincs mese. Márpedig aki ide beteszi a lábát, az innen nem menekül. Ha szerencsés, akkor meghal. Ha nem, akkor megőrül, és élete végéig a Szigetek lakója lesz. Az eljárás pofon egyszerű, és marhára szórakoztató. A kalandorokat a három csarnok között terelgetjük. Mi látjuk őket, ők nem látnak minket. A három csarnok mindegyike egy-egy speciális helyszínt rejt magában. Tele csapdákkal. A felügyelőn múlik, hogy mit csinál velük."

"Lássuk mindjárt az első, a Gnarl Csarnokot. A kalandorok hamarosan megérkeznek. Ahogy belépnek, két gomb fog aktiválódni. Egyik gomb több tucat Gnarlt szabadít rájuk, amikkel meg kell hogy küzdjenek. Nem lesz egyszerű, halálos csapda ez, sokan már itt elhasalnak. A másik gomb bolond gomba spórát fúj a csarnokba, amely hatására a kalandorok egy illúziót látnak. Egy hatalmas Gnarlt, amely alkalmanként 3-4x is nagyobb, mint az eredeti. Ilyenkor azt hiszik, hogy a hatalmas állat meg akarja őket ölni. A gyengébb idegzetűek közül sokan már ettől a sokktól kikészülnek. Mint már korábban is említettem, aki meghal, az jár jobban. Aki nem hal meg, de eszét veszti, az pedig helyi lakosa lesz a Reszkető Szigetek egyik eldugott falujának. A kalandorok addig keringenek a csarnokok között, amíg el nem fogynak. Ha meghaltak vagy megőrültek, mindegyikük, akkor sikeresen megoldottuk a feladatunkat. Ilyen egyszerű ez. Önnek kell eldönteni, hogy elveszi e az életüket, vagy csupán csak az őrületbe kergeti őket. Minden csarnokban lesz két lehetőség, amely közül választhat. Az egyik fizikailag ártalmatlan eseményt indít be, viszont ideigileg kikészítő. A másik pont fordítva, halálos csapdát aktivizál. Az értékeiket később megtarthatja. Amennyiben igényt tart rájuk." Hogy kerülnek a hullák ki a csarnokokból? Nem veszik észre a betolakodók, a korábbi hullákat? "Ez az én feladatom, többek között. Én majd eltakarítom a szemetet, ha véget ér a műsor."

Ebben a pillanatban látjuk, hogy három kalandor lép be az első számú Csarnokba. Syndelius, a sötételf varázsló, Lewin a tolvaj, és Grommok, az ork harcos. Az ork megy elől, szemmel láthatóan neki van a legkevesebb szüksége elővigyázatosságra. Fogalmuk sincs arról, hogy Kilibannal együtt a csarnok egy rejtett helyiségéből figyeljük őket.


Első Csarnok: Egy óriás Gnarl, vagy sok kicsi?

A Gnarl Fészek (1. Csarnok): a tolvaj likvidálása.

  • Ha az illúziót (Giant Gnarl) választjuk, akkor a "szörny" a Tolvaj után ered, aki nem bírja idegekkel, és bekattan. Egy új lakos a Szigeteken!
  • Ha a fizikai fájdalom (Gnarl Swarm) mellett döntünk, akkor beeresztünk a csarnokba sok sok Gnarlt, és a lényekkel való harcot a Tolvaj nem éli túl.


Második Csarnok: tűzlabda vagy milliónyi kulcs?

Kincseskamra (2. Csarnok): a mágus utolsó pillanatai

  • Pszihikai terrort választva (Drop Keys), hirtelen a semmiből lezúdul milliónyi kulcs. A mágust elkapja az aranyláz, és most hogy lát esélyt a kincs megszerzésére, lázasan keresni kezdi a megfelelő kulcsot. (természetesen egyik kulcs sem nyitja a ketrecet) Innentől kezdve a mágust nem érdekel más, csak a kulcsai, az elméje totálisan kikészül. Újabb lakos!
  • Ha a tűzes csapda (Fire Trap) "trükköt" választjuk, akkor a terem két oldaláról egy-egy jókora tűzlabda érkezik, és találja telibe a mágust. Azonnal életét veszti.


Harmadik Csarnok: feltámasztott holtak, vagy szellem illúzió?

Kripta (3. Csarnok): és végül az ork

  • Feltámaszthatjuk a hullákat (Raise the Dead). Ekkor az ork hatalmas meszárlásba kezd, de egyedül kevés a sok zombi és egyéb előhalott ellen, hamarosan fűbe harap.
  • Megtréfálhatjuk az orkot. Szellemmé változtathatjuk (Ghost Illusion). Az ork nagyon meglepődik. Nem azért mert meghalt, az őt nem érdekli, fel van rá készülve. Az bántja, hogy esélye sem volt megvédeni magát, és nem harcban, bátran harcolva halt dicső halált, hanem csak puff, meghalt. Addig hergeli magát emiatt, amíg a végén ő is bekattan, és csatlakozik a Szigetek lakosaihoz.

Miután kiszórakoztuk magunkat, és "gondoskodtunk" a három betolakodóról (ki-ki ízlésének és habitusának megfelelően), Kiliban elismerően csettint. "Szép, gyors és tiszta munka volt. Sheogorath büszke lehet egy ilyen kiváló tanítványra. És most, kérem, lépjen bele az utolsó teleportba, még van egy kis dolgunk. Kiválogatjuk a zsákmányt, hátha találunk valami értéket. Nekik már nincs rá szükségük." Pár értékesebb gyűrű, itóka, mellett találunk még pár septimet, egy naplót és egy kardot. Eltesszük mindet. A kard a híres neves Duskfang/Dawnfang! Ritka nagy mázlink van, ez a kard halálunkig fog szolgálni minket! A napló a működését mutatja be. (A kard működéséről bővebb információ ERREFELÉ olvasható)


A Duskfang/Dawnfang kard egy és ugyanaz,
de a napszapnak megfelelően változik a képessége

Elbúcsúzunk Kilibantól, és indulunk vissza a Palotába. Úgy látszik a Xedilian vendégmarasztaló hely, mert most sem sikerül távoznunk. Ahogy elköszönünk az elftől, és lépnénk az újra rendeltetésszerűen működő teleportba, megtámadnak. Hárman vannak, csillogó és tükröződő egyenruhát viselnek. Nem túl erős ellenfelek, de a váratlan rajtaütés miatt mindenképp előnyösebb helyzetből indulnak. Előkapjuk a frissen szerzett kardunkat, és szétcsapunk köztük. Kiliban is besegít. Hallotta a csatazajt, és jött segíteni azonnal. A támadók hamar elfogynak. Közelebbről megvizsgálva a holtestüket, rájövünk, hogy valami üvegszerű anyag borítja a testüket, mint páncél. Gőzünk sincs, kik ezek.

"Huh, kemény csata volt. Remélem nem sérült meg!". Nem, szerencsére kutya bajunk, de még mindig nem tudjuk, kik ezek, és mit akarnak tőlünk. "Nem ismeri a legendát?!" - csodálkozik Kiliban - "Hogy lehet az? Szóval valójában ezek nem "kik". Ezek a lélektelen senkik, akik valójában nem is léteznek, a Rend Lovagjai (Knights of Order). Feltűnésük a Resonator reaktiválása után, nem is olyan váratlan. Mint láthatta, a Resonator is kristályokból áll. Ezek a kristályok azokból az Obeliszkekből származnak, amelyekkel tele a vidék. És amely kristályokból a Lovagok is származnak. De majd a Nagyúr elmesél mindent, most induljon, jelentse neki, hogy mi történt!"

Végre nyugodtan távozhatunk, nincs újabb akadály. Irány a Palota.


Megjegyzések:

  • A Duskfang/Dawnfang az egyik legjobb kard a játékban. Ha elbántunk mind a három betolakodóval, akkor mindenképpen megkapjuk. Mindegy, hogy megőrjítettük e avagy megöltük e őket.
  • A napló, amit szintén zsebrevágtunk, részletesen leírja, hogy működik a kard.
  • A feladat az, hogy bánjunk el mind a három kalandorral, nem számít hogy kivel mit csinálunk, csak meg kell állítanunk őket. Értékeiket mindenképpen megkapjuk.
  • A Knights of Order támadók tetemeit fosszuk ki. A páncéljukat sajnos nem tehetjük el, de a fegyvereiket igen. De ami fontosabb, a szívüket (Hearts of Order) is. Ezek később még nagy szolgálatot fognak tenni, vigyük magunkkal mindet.

Kifejezések a játékban:

  • Rend Lovagjai - Knights of Order
  • Csarnok - Chamber
  • Palota negyed/kerület - New Sheoth Palace District
  • a Kapu Őrzője / Őrző - Gatekeeper
  • Reszkető Szigetek / "Sziget" - Shivering Isles
  • Az Őrület Fennsíkja - Realm of Madness
  • Sheo / Herceg - Sheogorath
  • Palota - Palace
  • Kamarás - Chamberlain
 
Áttűnési effekt
 
Shivering Isles
 
Oblivionról
 
DOWNLOADS

Downloads
 
Downloads
 
Check here for the newest wallpapers, plugins, patches, utilities, movies, music, and more.
 
 

 

 
Tippek & trükkök
 
Harcosok Céhe
 
Dark Brotherhood
 
Knights of The Nine
 
Aréna
 
Oblivion információk

 Megjelenés:
2006. Március 24.

Platform:
IBM PC, Xbox360, Playstation3 

Kategória:
Szerepjáték

Korhatár:
16+

Minimális konfig:
512MB System RAM
min. 2 Ghz Intel Pentium 4
128MB Direct3D compatible video card

Ajánlott konfig:
1GB System RAM
3 Ghz Intel P4 vagy jobb proci
X800 / GF 6800t vagy jobb v.kártya

...és a többi:
Windows XP
DirectX 9.0 komp. v.kártya driver
DirectX 9c
DirectX 8.1 kompatibilis hang
8x DVD-ROM olvasó
4.6 GB szabad hely vinyón

Fejlesztő:
Bethesda Softworks

Kiadó:
2K Games

 
Oblivion muzsika
 
proHUNter clan
 
Melyik a kedvenc fajod?
Melyik fajjal szeretsz leginkább játszani?

Argonian
Khajjit
Imperial
Wood Elf
Dark Elf
High Elf
Breton
Redguard
Orc
Nord
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Minden ami fantasy-írások
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal