Lord of the Rings
Lord of the Rings
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Fajok
 
Számláló
Indulás: 2006-05-16
 
Linkek
 
LotR: Return of the King /végigjátszás/

Rögtön az elején indítsunk azzal, hogy megölünk mindenkit, még anélkül, hogy begyakorolnánk, hogy melyik gomb mire jó. Adok egy tippet: a Q-t nyomogassuk igen sűrűn, ez a védekezés. Amikor éppen alkalmas, az egér két gombjával sújtsunk le az ellenségre. Egy idő után Legolas fog ordítani, hogy kellene neki a help, úgyhogy menjünk a falhoz, és a W megnyomásával másszunk fel. Fent tartsuk a frontot, amíg Aragorn nem kiált segítségért, ekkor a kijelölt helyen E, hogy lecsússzunk. Mikor lent vagyunk, fussunk jobbra, s minden egyes ágyúnál nyomjuk meg az E-t, hogy jól lebombázzuk a feljárót, míg a végén el nem találjuk a lőporos szállítmányt. Használhatjuk útközben a lándzsatárakat is, hogy jól megdobáljuk az uruk-hait. Ha ellőttünk minden ágyút, akkor vége a pályának, jön a választás.

-A varázsló útja-
Első küldetés: The road to Isengard

Az első küldetésben Samuval kell zúznunk az ellent, eléggé nehéz küldetés, javaslom, hogy még az elején sajátítsuk el (amíg még nem élesben küzdünk, mert nem vettek észre MÉG) a harctechnikát, csak utána induljunk el az úton. Ahogy sikerült leütnünk egy orkot, nyomjunk rá egy space-t, azaz a kivégzést, így elkerülhető, hogy újra felkel, s megint meg kelljen küzdeni vele. Nagyon látványos csatákat lehet csinálni, tanuljuk meg már az elején használni az összes kombónkat, speciális képességünket, karddobálást, stb., hiszen ez a játék alapja.
Amikor elkezdenek lőni égő nyilakkal, használjuk a Q-t, hogy kivédjük, illetve rögtön vegyük el a dobálható kardjainkat, és lőjük le a nyilazókat, mert sok kárt tehetnek bennünk, és rendkívül zavaróak.
Fussunk végig a megadott úton, eltévedni nem lehet, szóval menjünk csak előre, és küzdjünk. Amikor az első checkpointhoz érünk, egy elég húzós rész jön: meg kell küzdenünk egy rakat uruk-hai-jal, illetve el kell kerülnünk, hogy a nagy entek eltapossanak minket is. Szóval vigyázzunk, és okosan alkalmazzuk a védekezés és harcolás kombinációját.
Amikor elég ellent lenyomtunk, az egyik ent egy hatalmas kővel kidobja a falat, meneküljünk arra hát. A kövi checkpoint után egy elég húzós rész jön, itt folyamatosan menekülni kell az íjazók elől, miközben ütjük az orkokat. Szerintem nincs jó taktika, próbáljuk meg többször, ha nem sikerül, csak ennyit tudok javasolni. Fontos, hogyha átértünk a hídon, akkor utána JOBBRA menjünk azonnal. Ha balra megyünk beszorítanak a zsákutcába, és annyi. Miután levágtunk egy-két orkot, jön a trükk: célozzuk meg a kardobással az egyes lőszer tárakat, és dobáljuk meg őket. Ez lerobbantja a tornyokat, ahonnan íjaznak, ez nagy segítségünkre lehet!!
Ha hátértünk tehát, rohanjunk jobbra, javaslom, hogy egy kis utat vágva magunknak, fejvesztve rohanjunk le ameddig csak tudunk, egészen a gátig, ne nagyon küzdjünk ha nem muszáj, mert picit többen vannak... Ha lent vagyunk, jön egy főellenség szerű, nyírjuk ki ügyesen.
Amikor másodszorra játszottam végig, a dolog már nem volt ilyen egyszerű: az entet, aki a gátat szabdalta, folyamatosan támadták tüzes nyilakkal, le kellett SZEMBŐL is és a mi oldalunkról is dobálni illetve vágni azokat akik lőttek rá, miközben folyamatosan csapkodni kellett a minket támadókat is. idegtépő egy küzdelem, de megéri, mert itt a pálya vége!

Második küldetés: Minas Tirith - The top of the wall
Gandalffal elég egyszerű dolgunk lesz a falak tetején... Hazudtam. Szemét, nehéz egy küldetés! Nagyon nehéz. A lényeg a következő: ölni és rohangászni a térképen körbe-körbe, mindig ahol megjelenik egy piros pont, oda tettek egy létrát, oda kell menni és lerugni. Nekem alapból ez a bal control gomb, remélem nektek is :) Szóval ha megjelenik egy pont, akkor futás, lerugás, majd küzdés tovább.
Miután megjelennek ostromtornyok, a következőt kell tennünk: egy kék pont is megjelenik a térképen, ehhez rohanjunk oda, és menjünk fel az emeletre. Itt van egy katapult, amit úgy tudunk működtetni, hogy ráállunk a kék körre, majd E, azaz use gomb. Ezt kétszer kell megjátszani, hogy sikeres legyen. Ahogy ezzel megvagyunk, menjünk át a falalk túloldalára, azaz a másik végébe, ahol jön még egy ilyen torony, ezt én a varázsló botjával lőttem szét, lehet, hogy van elegánsabb megoldás is :) Küzdjük szét magunkat, egy idő után azonban lerobban a vár fele, ez nem igazán jó, ráadásul egy ostromtornyot is sikerül odacsatolniuk. Nem tehetünk mást, az egyik kötélnél (ahol az akadály elzárja az áthaladást) le kell ugranunk a párkányra, majd felmászni kicsit odébb. A tornyot én ismét Gandalf varázsbotjával szüntettem meg, majd szétvertem a többieket. Ekkor jön a custcene, hogy mindjárt áttörik lent a kaput, rohanjunk le mint a félőrültek, de akármit csinálunk, sajnos későn érkezünk...

Harmadik küldetés:Minas Tirith - Courtyard
Az utolsó varázslós küldetés talán a legnehezebb mind közül: kétszáz asszonyt kell megmentenünk az ork támadás elől, miközben majdnem egyedül a főtéren álldogálva küzdünk meg sima orkokkal, uruk-hai-okkal, hatalmas ogrékkal (azok olyan aranyosak :)), stb. A megoldás az, hogy minél inkább kerüljük a bajt, és próbálunk túlélni. Ha egy ogre nagyon ránkmászna, akkor nem tudunk mit tenni, minél közelebb menjünk és elsődleges támadással próbáljuk kivégezni. Csak üssük amíg mozog, és elvileg akkor nem üt meg minket, ha mégis, akkor már baj van ;). Be tudjuk erősre tölteni a "fegyvert" is, azaz a varázsló botját, s így egy, vagy talán két lövéssel leterítünk egy ellent. Amíg tudjuk, használjuk ezt a fajta harcmodort a nagydarabokkal szemben is!
Ha ez sikerült, akkor ismét egy átvezető, s következik a két kis hobbit.

-A Hobbitok útja-
Azért csináljuk meg előbb ezeket a küldetéseket, mert Aragornét úgyis majd csak akkor tudjuk befejezni, ha ez is megvan, szóval jobb egyben letudni az egészet!

Első küldetés: Escape from Osgiliath
A lényeg az, hogy írtózni kell a nyílt terepektől, ugyanis akkor beindul a Nazgul-automatika, s a vége az, hogy elragadja Frodót tőlünk, s akkor aztán annyi neki. Futni kell amerre csak tudunk, úgyis csak egy irányban lehet, ha nagyon nem tudnánk semerre sem menni, akkor létrát kell használni. Egyszer fel kell futni egy terőre, ami talán az egész helyen a legmagasabb, onnan gyorsan fedezékbe kell vonulni, mert nekem így is, hogy rohantam végig, már Frodót majdnem elkapta egy cúnya rosssz naszgúl! :)
Ott van bent egy hatalmas létra, gyorsan húzzunk le rajta, majd vissza egész jó magasra, amíg egy harang mellé nem érünk. Itt rá kell állni a már ismerős kék körre, majd nyomni az E-t.
A harang elindul lefelé, ork-pürét csinál a csinos kis ellenségekből, majd kicsap egy faajtót. Na menjünk le, ki az udvarra ezen keresztül, majd következik egy iszonyat hajsza. Ne nagyon álljunk le senkivel se verekedni, csak rohanjunk amerre tudunk, amíg megint el nem érünk egy létrához. Ezen gyorsan le, ott üssük le a két-három orkot, majd megint le egyet, és egy ilyen csatornaszerű valamibe jutunk.
Menjünk előre, itt jön egy ilyen főellenség szerű dagadt ork, az alternatív támadással üssünk be neki folyamatosan vagy 20-at, erre ő meghal, karddal dobáljuk le az őreit (akik meg se mozdulnak, szépen megvárják míg beléjük áll 3 kard...) aztán a tekerőt indítsuk be az E gombbal. HÁROMSZOR kell megnyomni, ahhoz, hogy normálisan letekeredjen az ajtó, különben mindig vissza fog csúszni!

Második küldetés: Shelob's Lair
Ez az egyik legundorítóbb játékrész, amivel valaha játszottam :/ minden tele van pókokkal, kispókokkal, nagypókokkal, hallani ahogy a sok-sok lábukkal kopognak, sziszegnek, nyüszítenek, fúj.
Egy alternatív csapás (jobb klikk), majd egy space, azaz kivégzés megteszi egy-egy póknál. Egy olyan helyet kell keresni az elején, aminek a bejárata mellett két fáklya van, s a kispókok miatt nem bírunk átmenni. Hát etessünk meg velük egy kis tüzet, (E a fáklyák mellett) mindjárt lesz hely! Menjünk át, aztán küzdjünk meg a továbbiakkal, majd vegyünk magunkhoz egy kis tüzet megint és égessük ki a szép kis hálót...
Egy kisebb csapat orkba ütközünk, vagy kussban kerüljük ki őket, vagy mészároljuk le az összeset, s menjünk tovább. További orkok (ezek még itt is megélnek? gááz..) mindenütt, úgyhogy a kard az maradjon elég közel.
Vagy egy olyan helyre jutunk, ahol nem tudunk továbbmenni, s a szakadék túloldalán nyilasok vannak, vagy egy olyanhoz, ahol van egyenesen is út, meg felfelé is. Na, az utóbbi a helyes, menjünk csak fel, vágjuk le a helyi lakosokat, majd E-vel gurítsunk rá az orkbandára egy kis követ...
Menjünk tovább amerre felszabadult az út, majd olyan látványban lesz részünk, amilyet még sosem akartunk magunknak... Aki tudja, hogy ki az a SheLob, az már biztos sejti, hogy miről van szó... Na a borzongás után folytassuk az utat, kell használunk egyszer-kétszer a fáklyákat, van ahol utat kell csinálni magunknak, van ahol meg le kell égetni a pókhálót a járatokról. Tehát ha elekadunk, mert mondjuk pókok zárják el az utat, keressünk gyorsan egy fáklyát aztán jól dobáljuk meg őket (a nevemben is :).
Aztán jön egy terem, ahol fel is, meg egyenesen is lehet menni, kitalálhattátok: igen, felfele menjünk először, egészen el az út végébe, ahol fogjuk meg a tüzet és dobjuk ki a pókhálót ami elzárja az utat, majd vissza, csináljunk magunknak utat szintén tűzzel, majd menjünk át, és ki a szabadba. Üröm az örömben, hogy bár szabadban vagyunk, azért elég durva látvány fogad minket...
Három menetben kell legyőznünk az anyapókot, nekem végig borsózott a hátam... Szörny(ű) egy látvány. Szóval ha megvagyunk mind a három fordulóval (szünetekben gyerekpókocskák tartják fenn az érdeklődést, és szórakoztatnak bennünket), akkor megnézhetjük, amint Mr. Frodót nem igazán szépen kiöltözve elviszik az orkok, vissza valamilyen erődbe...

Harmadik küldetés: Cirith Ungol
Elég zavaros volt a dolog nekem végig, még most sem igazán értem, hogy hogy sikerült befejezni. Az egyik fő lényeg az az, hogy 80 orkot levágjunk. Ehhez kiborogathatjuk az összes tüzes edényt, rájuk önthetünk forró fémet, megdobálhatjuk őket izző lándzsákkal, és sima lándzsákkal is, két ajtót is rájuk csaphatunk, a többit meg levágjuk mi magunk. Ezzel összejön ennyi, aztán a feladat az, hogy JOBBRA menjünk amerre csak tudunk (de mivel forog a kamera gyorsan elvesztettem, hogy hol is vagyok) és a végén el kell jutnunk egy olyan helyre, ahol egy feljáró van a toronyba, körülbelül 40 orkkal. Namost, őket NEM LEHET levágni, ne is nagyon próbáljuk, felesleges. Inkább rögtön menjünk a katapulthoz ami ott van közel, és lőjük ki. A lecsapott kövek leviszik őket is, úgyhogy nem lesz gond az áthaladás. Fent van egy mockosz kisz orkocka, azt verjük agyon a következő módon: álljunk oda a baloldali lándzsatárhoz, és csak dobáljuk folyamatosan. Amikor megszédül akkor is, ha felvesz pajzsot akkor is, ha éppen magánál van, de nincs pajzsa akkor is. Így egy olyan 5-10 kör után csak meghal. Sajna Frodo ingét lenyúlja egy mászik mockosz kisz ork a gyűrűvel együtt, úgyhogy még várnak ránk feladatok...

-A király útja-
Első küldetés: The path of the Dead

Ahogy bemegyünk, a halott lelkek életet öntenek (költői, mi? :) a csontokba, s ezzel akad néhány kaszabolnivaló ellenfelünk. Kezdjünk is hozzá, ahogy megjelennek az elsők.
Egy részen nem tudunk átmenni, mert egy kőfal zárja el az utat, itt egy kis küzdelem után végülis utat tudunk törni magunknak, menjünk át. Egy idő után egy híd fogja keresztezni utunkat, ahonnan lődöznek minket, menjünk balra, egyszóval fel hozzájuk és adjunk nekik. Egy nagyobb térre érünk, ahol a jobb oldali utakat járjuk végig először, felvehetünk valami extra dolgot, meg a másik szirten néhány élőhalott fejére boríthatunk egy nagyobb darab követ. Menjünk le az első helyen ezekután, ahol tudunk, s folytassuk az utat.
Balra menjünk a következő elágazásnál, s egy olyan helyre jutunk, ahol egy csapóajtó van. Ezt le tudjuk a jobboldalon lévő tekerővel engedni, majd menjünk át rajta. checkpoint!
Jussunk ki előrefele abból a csúnya nagy ködfelhőből, és egy olyan terem jön, ahol ledől egy csomó oszlop, akadályt képezve előttünk. A megoldás a következő: rohanjunk végig megállás nélkül rajta, majd sétáljunk be a ködbe, és menjünk el minél messzebbre innen. Így nem sérülünk meg, nem megy el időnk a csatával, stb.
Ha továbbmegyünk, s fel tudunk mászni egy csontlétrán, akkor ott jön majd egy főellenség. Próbáljunk úgy játszani, hogy körbekerítsünk hárman, és egyszerre tudjuk püfölni, akkor gyorsan kidől.
Egy olyan szoborhoz érünk, ami a mi magasságunk többszöröse, álljunk mellé, és az E segítségével döntsük ki, hidat képezve. Menjünk át rajta. Az ott lévő vaskaput csak úgy tudjuk kinyitni, hogy balra lemegyünk a híd alá, át a túlsó oldalra, ott kitekerjük a kart (többször kell nyomni az E-t!!) és megöljük a közben ránktörő szörnyikéket. Miután ez megvan, menjünk át az eddig csukott kapun.
Egy baromi nagy üregbe jutunk, ahol van vagy 1000 halott, Legolas azt mondja, hogy itt gyűlnek össze a holtak, és, hogy ez egy igen gonosz hely... Erre miután 35 elég kemény ellenséget kellett levágnunk itt, igen együttértően bólintok, mert a híd közepe tényleg nagy ütközetek helyszíne lesz! Mikor megvagyunk a kiszabott halott-mennyiséggel, menjünk tovább.

Második küldetés: The King of The Dead
Az eleje rögtön úgy kezdődik, hogy meg kell küzdenünk a halottak királyával, eléggé nem egyszerű egy feladat, a következő az eljárás: amíg ütni próbál minket, addig folyamatosan nyomjuk a Parry-t, azaz a védekezést, és ahogy egy kis szünetet tart, egy sorozat kombót vigyünk be neki, majd ismét védekezés. SheLob után már tudhatjuk, hogy egy ilyen mérkőzés több menetes, amíg Mr. King pihenget, addig a csatlósai, válogatott haláltáncosok szórakoztatják a nézőközönséget, feladatunk természetesen, hogy a másvilágra küldjük őket - bár ez nehéz, mert tulajdonképpen már ott vannak...
Ha sikerült legyőznünk a királyt, aki időközben a hegy szelét is szolgálatába állította, akkor fussunk vissza igen erőteljesen, hiszen összedől az egész hely.
Visszafelé egy csomószor kis halottak állják majd az utunkat, villámgyorsan aprítsuk fel őket és folytassuk a menekülést, mert különben agyonyom valami nagy szikla...
A végén lesz még egy igennagy harc, én már-már azt hittem, hogy sosem lesz vége, úgy özönlöttek az emberek!

Harmadik küldetés: The Southern Gate
Közelítsük meg az ajtót, de gyorsan konstatálnunk kell, hogy egy ogre védi azt, úgyhogy amilyen gyorsan csak tudunk húzzunnk a háttérben lévő HÁROM katapulthoz, s egyenként mindet süssük el. Ezek elvileg egy ogrét és egy tornyot döntenek le, másszunk fel a lelőtt toronyba, így a vár tetejére érkezünk, ahol sajnos egy behemót és egy csomó kis haverja vár minket, valahogyan oldjuk meg, hogy lenyírjuk az összeset.. Ha sikerült, akkor megjelenik egy olifánt (ha ezt Samu látná... :) és elkezdenek minket nyilazni róla. Viszonozzuk mi is egy-két nyíllal, lehetőleg addig lőve őket, amíg teljesen szét nem esik az egész vacak. Az ajtót kéne ezekután kinyitnunk mondjuk, de egy ogre támaszkodik neki, úgyhogy öntsük egy párszon nyakon egy kis forró fémmel, ennek nem örül, és a 3-4. menet után kidől. Ekkor tekerjük ki a kaput, s nyertünk!
Öntsük ki még egyszer-kétszer azokat a forró bográcsokat :), jól fog az még jönni, majd menjünk vissza le a kapuhoz. Próbáljuk meg csata nélkül megúszni a dolgot, rohanjunk át a kapun és pályavége!

Negyedik küldetés: Pelennor Fields
A pálya kezdetekor le kell vágnunk egy bizonyos számú orkot, majd amikor ezzel megvagyunk, megjelennek az olifántok. Rohanjunk fel a szurdok szélére, és a katapultot, meg az íjat használva hatástalanítsuk őket.
Ez egy nagyon szemét pálya... Most próbáltam negyedszerre, immár trainert IS bevetve, de semmi haszna, mindig elbukok! Aztamindenit!
A lényeg az, hogy két embert kell megvédeni, akik a szoros végénél állnak, elvileg az egy orkmentes övezet. De egy nazgúl csúnya támadást mér állandóan rájuk, amit pedig csak egy íjjal lehet elzavarni. Minél többet tudunk bevinni neki egy támadás során, annál gyorsabban lesz vége ennek a szörnyűségnek. DE, közben jönnek az olifántok is, a másik irányból. Ha a nazgúl megöli a védenceinket, akkor vége a pályának, ha az olifántok végigérnek az útvonalukon, anélkül, hogy meg tudtuk volna állítani őket, akkor vége a pályának, ha meghalunk, vége a pályának...
Egyelőre úgy néz ki, hogy mindenképpen vége a pályának. Tovább nehezíti a dolgot, hogy előfordulhat, hogy az olifántok másik oldalt jönnek, mint ahol mi éppen állunk, ekkor le a szurdok oldaláról, fel a másik oldalra, és íjazhatjuk onnan. Aztán íjazhatjuk a nazgúlt is ha megjelenik, meg közben még ütnek minket is orkok. Nem egyszerű a dolog sajnos!

Ötödik küldetés: The Black Gates
Annyi a feladatunk, hogy az elején megküzdjünk egy igen unszimpatikus úriemberrel, majd miután ránktör úgy 100.000 (vagy egy kicsit több..) ork, megvédjük a barátainkat. Közel sem egyszerű a feladat, de legalább újratermelődik az életük!
Csak addig fedezékben kell lenniük.
6 orkvezért kell levágnunk, hogy befejeződjön a dolog, úgyhogy kaszaboljuk őket, és akinél meg ilyen nagy bunkó van, azt főleg!
Az egész pálya 3 felvonásos: egyszer ugye le kell győznünk 6 ork vezért, aztán jönnek minden oldalról, azt is bírni kell egy darabig, majd egy idő után megjelennek maguk a nazgúlok is. Azokat is ki kell nírnunk, miközben végig figyelünk a társaink életére... Én nekem csak harmadszorra sikerült megcsinálni ezt a pályát, nagyon szivatós.

Hatodik küldetés: The Crack of Doom
Nahát, egy kis tűz, két hobbit, egy ex-hobbit meg egy kis félreértés. Gollam nem igazán szeretné elveszíteni a kedvenc tárgyát, úgyhogy úgy dönt, hogy megküzd a két hős hobbittal még egyszer utoljára.
Figyelem, ez a játék legizgalmasabb része, javaslom, hogy mindenki egyedül jöjjön rá, hogy mit kell csinálni, mert úgy az igazán nagy a dicsőség a végén!

Ha semmiképpen sem tudod megoldani, CSAK AKKOR olvasd tovább!!

Biztos?

Utolsó lehetőség :)

Szóval, Gollam sérthetetlen, én is püföltem vagy fél óráig, mire rájöttem, hogy ez így nem fog menni... A következő a trükk: oda kell lökdösni a kör szélére, ahol le tudna esni, s mikor elveszti az egyensúlyát, lökjük, üssük, rugjuk, amilyen gombot érünk, hogy leessen félig, majd nyomjuk meg jól célzottan a kivégzés gombot (space alapból) és üssünk le neki egyet. Sajnos ez nem elég, mert a mockosz kisz Gollam elkapja az egyik sziklát, és visszamászik, úgyhogy vagy 3x-4x el kell ezt játszanunk vele.
Ha utoljára sikerül ismét lelöknünk, akkor már csak egyet tudok mondani:
Gratulálok!! Végigvitted ezt az igazán szuper és élvezetes játékot! Remélem mindenki annyira élvezte mint én, egy nap sem kellett nekem, hogy végigtoljam, igaz, már évek óta nem emlékszem egy ilyen jó játékra, ami ennyire magával ragadott volna!
Várjuk a Lord of The Rings Trilogy-t 2004-ben, ahogy a felirat súgta a játék végén!

 
 
Szereplők
 
Humor
 
Egyebek
 
LotR játékok
 
Birodalmak
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak